8

5 0 0
                                    

Masaya oturmuştuk karsımda duruyordu.

"E neden buraya geldin"  kafasınl bana ćevirdi o an üstün deki gömleyin kaslarıni beli etini fark etim .

"Sen benim  düşmanmsın normalde böyle anlaşmalar yapmam helede düşmanlarm la " konuşurken ki mimikleri ay nen. Bir oyuncu gibi özenle seçilmişti sanki .

"Beni kaçıran adam bana teklif dunuyo ha ilgimi çekti bak " direklerini masaya yasladım ve elerini birleştirdim . Miydem bulanıyo ve başım sankı içinde filler tepisiyomus gibi  arıyodur . Safir yanım da duruyor patisini bacama koymuştu ve hala  . Karşimdaki e öfkeyle bakıyodu .

" benim  öldüricem kişibırak bunun katşılında sana istedin kadar servet verebilirim " ciden sen benim para için mi bunu yaptını sanıuosun ben  bunu intikam için yapıyorm intikam .

"Etrafına bak sence işteyim tek para mı hayal edemedim kadar parm var milyar hata milyon para benim köpeyim "arkaskna yaslandı ve dinlemeye devam eti "para umrumda deyil istersem bütkn dünyayı satın alırlm ama oyuncaklarım'dan VAZ-GEÇ-MEM " son çümlenim üstüne baskırarak söyledim. Yerinden dikleşti ve .

" madem öyle ozaman bunu başka yöntemlerele çözmek zorunda kalıcam" kahaka atım  zor ha sen benim havatımda zor dedin şeyin bir toz zerresi bile olamz bu dedin.

" En sevdim ozaman artık bay " yerinden kalktı ve kapıya ilerledi .

" hlzlı olan kazandın " ben de yerimden kalktım ve elindeki hediyeyi .

" paranı harcama neden de ihtiyacın olcah arada ziyaretine gelirim yanlız kalmasın." Güldu ve kalıdan dışarl cıktı.

"Köpek balıgısı" basımdaha fazla dönüyo. Ve midem daha fazla bulanıyor du.  Duvardan tutunarak kolaya oturdum .

" Safir 2 saat ik-i saat sonra beni uyandır unutma "z

Bensiz mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin