6

9 1 17
                                    

Ay ben yarınkı yemeyi iptal etsenm  .

Takatim yok ölüyorum  koltukta tavanla bakışmak . Telefonumu elime aldım  . Beni Aryan numarayı ardım .

Çalıyo, çalıyo , çalıyo. Hadi ama .

"Efendim " sonunda be .

"Ben yarın mi davrte gelmiyorum " kısa ve net bizim işimiz .  Esnemekten azım ayrıldı.

"Niye ama kırmızı dudak lım " hoştu ula   öküz Yıldıza baladım ben  .

"Canım istemiyor sen gel hasbin Allah"

"Bı düsüniyim Cafer ajandamı getir " bir iki hışırtı geldi ciden mi ?

"Olur " aha şimdi sen niye olur dedin ben nezaket amaćlı sordum hayır demen lzımdı.

"Ama yemekleri sen getir " yemek yapmama herhalde bide ona zaten ben yemem.

"Olur " ilk baştaki gülüşüyle . Ne gülüyo bu . Sanki sevgili gibi . Ay düşman başına versin .

Zaten düşmanız bide önümü ćekiyim bin türlü dert var başımda .

"Başka bir arzumuz " ay bir düsüniyim gelme. İşin çıksın .

" var bana " e sana  hadi be kızım düşün"sarma al ama sen yap" ciden mi ? Düşmanından sarma istemiyende . Bir de yeni . Lan adm mafya mafya sana otturup sarma sarar sa gülmekten ölrüm .

"Sarma " cidimisin der gibi sestonu .

"Evet zeytin yalı sarma  " kocan mı seni o ya. Belki olur hoş  .aaaa .

"Bu konuşma Tugayla Eftalya ın konuşması gibi oldu " ay sen okudun mu .

"Bide sana çiçekli elbise gitmen  gönderdim elbiseyi aldın mı " ne lbisesi sen bana kelepçe yoldın .

"Ne elbisesi be kutuda kelpce vardı" sınırlı deyilim ama sesim öyle çıktı.

"Caferrr gel lan buraya "  maşlah o ne ses be . Seni yarın baorazan olarak işe alıyorum .

Ay noluya acaba . Silha sesi geldi. Ay bende arda olsam  Cafer bitin sen Cafer. 

Telefonu kapatım  barda elime aldım ve bir yudum oçtim .

"Somuş bu ya " ne bekliyor gebeş kaplun ba ne bekliyor.  Çay sana kanalize mi olacak.  Nediyim ben be  kafa giti bende içe .

Yerden kalktım ve  Safir'in yanına gitim . Uykum var ölüyorum ben . Kendimi Safir'in yanına atım .

Safir bir anda yerinden fırladı. Kabul biraz korkmuş olabilir.

"Benim canım sıkılıyor  Safom "


Akşam...





Üstümü giyindim   Safir'in yanına gitim ve yanına eyildim

"Gel buyaya oluşum" elimdeki kıravatı safire taktım.

"Tam bir bey efendi oldun bebeyim "

"Tam bir bey efendi oldun bebeyim "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunu gidi)

Kaplıcal masıyla aşa indim ve kapıya ilerledim

Bensiz mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin