2

15 3 19
                                    

İçeri elinde silahlı armalar girdi  tabi adamsa . 

"Daha fazal  heycan daha fazla aksiyon " severim hepsine teker teker imzalrımı rırakıcam .

"Bana sikahımı ver " ona döndüm .

"Niye veriyim " salak bu salk  piskopat

"Eyer beni sen öldürecej sen benim burda sa olmam lazım.  Nal "

" A doru al şunu ölmemeye çalış "  gülmemye başladım o bana mı dedi onu .

"Asıl sen ölmemeye çalış " onu tutum ve kenara çektim bana derken kendisi gidicek . 

" Sana bir can borcum yok ona göre" ego tavan bey.

"Ay çenen çalışcana elin çalışsın"   elimi aldım silahla bir kenara geçtim  sırtımi duvara verdim ve önüme geleni indirdim   .

"Bu iş burda bitmedi " diye Baran salk adama baktım  tamam tamam öyle olsun yerimden  cıktım . Oda yerinden çıktı .

"Senin adın ne ? " Napacan duvarlara yazıp güzel sözler mi YAPACAN  aşıkmısın bana.

"Ölümün rengi " benim bu almdeki adm  "ölümün rengi "   ne düşünüyo bu salk  .  Yüzüme baktı ve beni süzdü ne bakıyon ayı .

"Ne o beyndinmi . Ayı" histerik bı rşekilde güldü .

"Benim admda  AZRAİL  mem nün oldum?" Ben hiç memnun olmadım yansanai.

"E sen hep kurbanalrına böyle iyimi davranırsın " ay bı bakam yakışıklı aslında .

"Sadece san özel bebek " ay yalak da denilmez buna bu bildin sülük .

"Bay bay ben kaar "  elimle boyunu tutum ve kafasına silhaı dayadım   .

"Nazikçe söylesen bırakırdık  "herkes gülmeye başladı .   Ben seni sevdim ama elim eyle demiyo malum tetikte bı dokunuş la buum  .

"Ban bı arba ayrlarsın her halde " zorunda sın zaten .

"Duydunuz beyler " dedi ay bı götüm kalktı benim         .

Arabaya doru geldim de onu bıraktım ve arbaya bindim . Alıştirdım ve camı açtım.

"Birdaha benim yerimde ağırlıyım sizi  . " Çalıştirdım ve elimi dışardı saldım .

Arabyı ormanlık alndan çıktımda bıraktım ve bir taksiye. Bindim .  Gidelim  taksiden  indirim m ve parayı verdim  eve girdim ayakakbımı cıkardım ve ićeri girdin .

Odama gitim ve  ve banyoya girdim   buz gibi suyla duş aldım  hiç bir zaman sıcak suyla duş almazdım ve sica sevmem. 

Duştan çıktım eldime defteri aldım ve en üst s8raya baktım  nefret etim iki isim biri o şerfsiz biri de biyeri onun bir suçu yoktu ama o gidiyor  çünkü amacına ulaşmış olucak ve yaşmak için tek sebebi onun intikam için ayşadı şey biticek.

"Ay ben acıktım yemek söylüyelim "  tavik döner elime yedek tele donu aldım ve tavuk döner söyledim  .

Bir iki dakika sonra tavik dönerim geldi parayı ödedim ve tovik dönerime kovuştum  sıcak sıcak  .

Televizyon karsısına geçtim ve haberleri açtim    şindi kendimi izliyim.

" Sayın seyirciler. Yine kendine halkın ölümün son rengi dedi seri katil ünlü iş admı. Serdar  Özkan öldurülü imzarını bıraktı     yüzüne kacaman bir çarpı ." Bu kimse artık  tabikide ben hı hı hı  

Ay benim uykumam lazımyemede biti tabamı makineye koydum ve odama çıktım .

Uyku haplarımı aldım .....








Bensiz mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin