Karşımda elinde kocaman. Bir poşat ve bir kutu olan siyah gömleyi tüm kaslarını beli eden altı daaasiyah pantolan olan AZRAİL duruyordu .
"Çok güzel olmuşsun" içeri girmesi içi.n yol gsterdim Safir hırlamaya başladı
"Sakin ol bebeyim bir arkadş sıkıntı yok" hala dik bık bakmaya devam eden safir .peşimden mutfa geldi .
"Söze yanlış paketi göndern odun olan odun Cengiz odun oldumdan kagası basma dl için siden özür babında " elindeki kutuyu bana uzatk.
Ay bak bı haş oldum .
" teşekkürler" kutuyu elime aldım ve kapanı kaldırdım .
"Ha siktir " çok güzel lan
"Beyen medin .mi" sence beyn neden böyle tepki verir miyim
"Yok beyendim de tahmin etmedim
"Ne gerek vardı ben bunu almam" ciden çok güzeler ama .
" bizim odun Cengiz salnanın yapt hatadan dolayı özür babaında" crngiz merak etim seni.
"Sarma " paşeten saklam kabını cıkardı ve. Sarmam benim .
"Buyrun " elime verdi ben de bir tane aldım ve ısırdım miydem şuan bulan ma en azıdan bir tane yiyim nolur.
"Sen mi yaptın " yüzüne baktım he işi gücü yok o yapacak beceremez .
" ben ve sarma hayata yapmam hele hele bir düşman için" hee bak dedim .
Sarmaların yapılışı🙃
"Abi istediklerin buda da napıcaz ki " Cengiz elind epoşetlerle istedi. Şeyleri almıştı.
"Sarma yapıcaz " şu an buna bende inana mıyorym ama o işte di için sarma sarıyorduk bütün admlar atur muş sarma sarıyoruz .
"Abi oldumu " diye elindeki İ baba göster. Crndiz e döndüm ' sence ben biliyo muyun ' bakışı atım.
Bir tencere sarma yapmıştık
"Abi pişti bunlar en güzelerini ayırdık"
Eli de saklama kabıyla geln Cengiz ."Aferin gerisini yiyin banda bırakın ." Dedim ve eşyalrı Alp arbama bindim .
Düşman den kişiye sarma yapmış tım ama o sedece bir tane yemişti .
Bittttttttti...
Düşmanım dein kişiye sarma yapmayanda ne biliyom yani .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bensiz mi ?
ActionBir katil intikam için hayatını adamış . Bir katil daha o adamı öldürüp ailesinin intikamını almak Peki ilk kim kazanı ak