Havlama sesiyle gözleeimi açmaya çalıştım. Gözlerimi araldımda hala karanlıktı .yatın siyah koltuktan destek alarak kalktım o sırada kolumdaki saatin alarmı almıştı.Ennefet etim ses ennefre etim günlerden biri daha . Geçmişten kaln kusurlar . Tekerar tekrar döndü aklmda . Ya kalktım ve merdivenlere soru yürüdüm arkamdan gelen Safir le birli . Merdivenin sanda kalan duvara ilerledim siyah sade şık olan duvarın kenarındaki küçük şamdanın altındaki dümeye bastım parmakiziyle acılan bu kapı benim tasarımımdı.
Merdivenin altındaki boşluk aćıldı ve merdivenler gözükrü dikkatli bir şekilde aşşa indim. Safir'de gelince kapı kapandı kaeşımdaki demir kilitli dolaba ilerledim parala kısmına herşeyın başladı . Yeminlern edildi ve herkesin oyun kurdu gün . Büyük kayıplar yaşana gün " 7 Kasım 2005"
Ne yarsam yapayım aklmdan çıkarmadım . Çıkaramadım tarih kayılar.
Şifreyi gimemele. Açılan dolaptan iğne ve tüp te alan sıvıyı çıkardım . Merdivene ilerledim ve kapıyı açtım. Üst kattaki odaya ilerledim kapıyı açtım . Yata oturdum sıvıdan igneyi adım ve karnıma sapladım . Artıl eskisi gibi acı vermesede bir iki saat sonra neler olabileceğini biliyodum. İçimyncak midem bulanacak ve ateşler içinde kvaranıcaktım ama ölmiyicektim . Sırf intika urna .
O intikamı alana kadar ölmek yoktu oun ban yaşatıdiklanı bize yaptıkalnın intikamını alacaktım .
Elik telefonuma kaydı tarhe kaydı hergün aynı tarh aynı acı gün ve saat na kadar açıćksde bunu ona borçluydum yanına gitmeliyim " intkamımımızı alicamı saylemeliydim .
Yavaşca yerimden kalktım ve dolaptan bir şeyler bakamya başladım. Elime gelen aşohma. Ve büllüzu giydim ve. Aşa kata ilerledim. Garaja girdim ve bakındım hangisi .
Bittttttttti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bensiz mi ?
ActionBir katil intikam için hayatını adamış . Bir katil daha o adamı öldürüp ailesinin intikamını almak Peki ilk kim kazanı ak