Düşüncelerim ile uykuya dalmıştım. Sabah sarhoş gibi uyandım. Umarım sadece ayılana kadar sürer diye içimden geçirdim.
Aşağıya indiğimde Barış uzaylı görmüş gibi bakıyordu bana. "Hayırdır Barış,ufo gören köylü gibi ne bakıyon yüzüme?"
Bakışını değiştirmeden konuşmaya başladı. "Sen bi aynaya bak,sonra bana laf yetiştir"
Tamam biraz saçım dağılmış olabilir. Belki göz makyajım da ufaktan akmış olabilir ama bence abarttığı kadar değildi.
Hızlı ve seri bir şekilde duşa girip makyajımı yaptım. Tam bir anaokul çocuğu olmuştum. Son kez kendime bakıp Barış'ın yanına gittim.
"Minik kızımı anaokuluna bırakıyorum diye story atıcam şimdi." Aynaya bakıp "Niye kötü mü olmuşum?" Kafasını hayır anlamında sallayıp alttan alttan güldü.
"Çok güzel olmuşsun da gözündeki taşlar az değil mi?" Ona göz devirip "git başkasıyla dalga geç Barış Alper"
Arkamdan gelip bana sarıldı. "Tamam tamam küsme hemen ya. Şaka yaptım,vallaha çok güzel olmuşsun" Kafamı hayır şeklinde sallayıp "inanmıyorum sana"
"İnanman için kendimi mi atim yere,ne istiyorsun kızım?" Öfleyip arabaya doğru yürüdüm. Tesise kadar pek konuştum diyemem. Zaten hala salak gibiydim.
Bi türlü kendime gelemedim. Pek sinirli değilim sadece,ona şükür ediyorum. Tesise vardığımızda Barış'a şans dileyip odama gittim.
Biraz bilgisayar ile uğraşıp masanın yanındaki koltuğa attım kendimi. E fotoğraf çekmezsem olur mu? Tabiki de olmaz.
Fotoğrafımı çekip sahaya indim. Oyuncular da mola vermiş sanırım. Torreia beni görünce yüzünde gülücükler açtı. Oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi.
I love your style, Aşkın.
'Tarzına bayıldım Aşkın.'Thanks sweetie. I'm not bragging, but I have good taste.
'Saol şekerim. Övünmüş gibi olmayim ama zevkim güzeldir.'When you say ego, the first thing that comes to mind is Barış, then you, your love.
'Ego deyince de akla ilk Barış,sonra sen geliyorsun Aşkın'Thanks. So is there something?
'Saol canım. Ee var mı birşeyler?'Not right now. I'll tell you if it happens, but don't worry
'Yok şu an. Olursa söylerim ama merak etme'Ok Torri
'Tamam Torri'Her zamanki girişim ile gülücükler saçarak günaydın dedim oyunculara. İlk Yunus konuşmaya başladı.
"Aşkın bugün neşe saçıyorsun. Bu arada tarzına müthiş" Yunus'un bunu demesi ardından Türk oyuncular gülmeye başladı.
Yabancı oyunculara da dediğini çevirdiğimde onlar da gülmeye başladı.
"Gülüşlerinizin hiçbir zaman kaybolmamasını diliyorum arkadaşlar. Ayrıca Yunus'cum çok sevdiysen makyajımı,bir kıyak geçip sana da yapabilirim"
"Yok teklifin için saol Aşkın. Ama benim zaten doğal güzelliğim var" Kerem,Yunus'un dediğine karşılık olarak "Aşkın kadar olamazsın Yunus'um"
İkisinin atışmasına gülüp araya girdim. "Yarışırız Yunus aşkom seninle" diyip daha çok güldük.
Okan hoca arkadan gelip "muhabbetinizi bölüyorum ama antrenman beklemez arkadaşlar" oyuncular kaldıkları yerden antrenmanlarına devam ederken,ben de instagramda geziniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tercüman /M.K.A.
Teen FictionTesadüf seni karşıma çıkarmasaydı,gene aynı şekilde,fakat her şeyden habersiz yaşayıp gidecektim...