Part 2

1K 24 3
                                    

pov. Bartka Kubickiego 

Siedziałem sobie u mnie w pokoju i nagle słyszę jak Natalka woła nas wszystkich na dół nie ukrywam nie chciało mi się schodzić bo byłem po rozmowie z Maja (dziewczyna Bartka) przez co tez straciłem humor a nie chce nikomu popsuć tego dnia przez moje samopoczucie ale krzyknęła ze to ważne więc niechętnie zszedłem na dół przykryty kocem, ponieważ przez to, że troche się rozchorowałem. Gdy zszedłem na dół wszyscy już siedzieli i czekali tylko na mnie i jak zawsze muszę się spóźnić. 

Bk: o co chodzi Natalka? 

N: siad- nie skończyła bo przerwał jej Patryk 

P: o przyszedł pan spóźnialski

Bk: spadaj

H: co ci jest Bartek co ty taki nie miły?

N: już uspokójcie się powiedzieć ze qry przyjechać do nas ze swoja siostra i Przemkiem będę za jakies 10 minut i proszę was żebyście byli mili dla niej  

~ super nie to ze pokłóciłem się z Maja to jeszcze siostra Patryka do nas dostawa jeszcze brakuje jej humor zepsuł a tego nie chce bo wtedy qry mnie zabije~

G: dobrze

F: a jak ma na imię?

N: Y/n

Ś:  bardzo ładne imię

Nie mogłem już wytrzymać tego i po prostu bez słowa poszedłem na górę do swojego pokoju i z  niego nie wychodziłem ale słyszałam jak o mnie rozmawiają. Bardzo ich ciekawiło, co się stało, ale nie będę im mówił nie mam ochoty. Położyłem się na łóżku, włączyłem muzykę, i zacząłem czytać książkę o nazwie "Summer Love".

Skip time (jak qry iy/n przyjechali)

Po kilku minutach słyszałem jak ktoś wszedł do domu prawdopodobnie byli to qry, Przemek i y/n nie chciałem do nich schodzić ale świeży zaczął pisać że mam zejść na dół  i się witać na początku go ignorowałem ale postanowiłem ze zejdę bo miałem dość tego wypisywania świeżego do mnie i poszedłem na dół

pow. yn

Kiedy weszliśmy do domu G od razu każdy się ze mną przywitał i nie które osoby powiedziały ze znają mnie z ig co bardzo mnie ucieszyło, nie powiem, że nie. Zauważyłam, że brakuje Bartka Kubickiego i Hania chyba też bo zapytała 

H: ej a gdzie jest Bartek Kubicki?

Ś: właśnie idzie

Bartek właśnie schodził że schodów
i podszedł do mnie

Bk: hej Bartek jestem miło poznać

T/n: heja Y/n również miło cię poznać

~boże na żywo jeszcze ładniejszy niż na filmach a ten głos po prostu cudowny~

N: z racji tego że przyjechała y/n jutro macie wolne od nagrywek i może zrobić sobie jakiś maraton filmowy czy coś w tym stylu żeby się lepiej poznać?

pp i g: super pomysł

Kiedy Natalka podawała pomysł zobaczyłam, że Bartek Kubicki jakoś dziwnie się na mnie patrzy i nie wiem o co chodzi ale też wydaje się jakiś przybity i smutny, popatrzyłam sie na niego wzrokiem takim "o co ci chodzi"  i qry chyba to zauważył i poszedł do Bartka czy może iść z nim na słowako a ja zastanawiam się, co się stało, kiedy Hania do mnie zagadała czy nie jadę z nią i dziewczynami do sklepu po przekonski na wieczór.

Oczywiście, że pojadę, bo nie chcę robić dziewczyną przykrości i z tego co mi wiadomo, że jesteśmy tam bo ja i dziewczyna jedziemy na zakupy po dziewczynie a chłopaki mieli przygotować kanapie i film jaki będziemy oglądać.

pow. qry

Zastanawiałem sie co coś sie stało Y/n, że tak patrzy zmartwiona na Bartka, ale po chwili zrozumiem, że chyba się martwi sie o Bartka bo jakiś przybity i bez energii jest , dlatego wziąłem go na bok i zapytałem co się stało, że taki jaki.

Spytałem co się stało i odpowiedział, że pokłócił się z Maja o totalna pierdołe i teraz nie odbiera od niego a chciał ją przeprosić a jest na wakacjach i nie ma jak do niej pojechać, a nie chciał nikomu psuć nastroju bo bardzo się ucieszyli jak usłyszeli, że y/n przyjedzie.

tylko ty- Y/n x Bartek KubickiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz