Radyoda en sevdiğim şarkı çalmaya başlayınca sesi biraz daha açıp arkama yaslandım. Okul bitmiş, eve dönüyordum. Jungkook'un en son yazdığı şeye sinirlenmiştim. Konu aldatmak olunca esprisi bile sinirimi bozuyordu. Yersiz şaka yaptığının muhtemelen o da farkındaydı ve verdiğim tepkiden dolayı kesin kırılmıştı. Zaten zor bir dönemdeydi, onu daha fazla üzmek istemiyordum. Eve gitmeden önce markete uğrayıp bebeğim için bir sürü çikolata alacaktım.
Trafik açıktı ve yol neredeyse boş gibiydi ama arkamdaki gri araç benim gittiğim şeritte ve özellikle de arkamdan gidiyordu. Buna çok takılmayıp aracı markete doğru sürdüm. Arabamı otoparka park edip markete doğru ilerliyordum ki yoldaki gri arabanın da markete geldiğini gördüm. Huzursuz olmaya başlamıştım. Telefonumu cebimden çıkarıp Jungkook'a mesaj attım. İstediği ekstradan bir şey olabilirdi.
Taehyung
bebeğim marketteyim istediğin bir şey var mı?Taehyung
ayrıca evde pirinç var mı?Jungkook
bakıyorum hemen taehyung!!!Telefonu elimden bırakmadan market arabası alıp reyonların arasında dolaşmaya başladım. Cinsel sağlık bölümünde durup reyonları incelemeye başladım. Jungkook'la aramızdaki şey ne kadar ilerler bilmiyorum ama her an hazırlıklı olmak istiyorum. Evde sadece prezervatif vardı. Alışveriş sepetime çilekli kayganlaştırıcı jel atıp diğer reyonlara doğru ilerledim. Telefondan bildirim sesi gelince durup Jungkook'un mesajına baktım.
Jungkook
taehyung pirinç var ama az kalmış ☹️Taehyung
tamam yeni bir tane alırımTaehyung
senin istediğin bir şey yok muJungkook
yok taehyung 🤸🏼
Taehyung
vardır yine düşünJungkook
düşüneyim taehyungJungkook
yok ✋🏻Taehyung
canın bir şey isterse kızarım amaJungkook
pew pew gibi miTaehyung
pew pew gibiJungkook
hm o zaman portakallı bitter çikolata olabilirTaehyung
başka?Jungkook
başka yok taehyung
Taehyung
eminim ki var söyle jungkookJungkook
taehyung zaten şişko oldum istemiyorum bir şeyTaehyung
zayıflıktan öleceksin nasıl şişko olursunJungkook
ölecek miyim😣Taehyung
o anlamda demedimJungkook
taehyung ölmeyeceğim dimi 😭Taehyung
ölmeyeceksin jungkookJungkook
tamam süper o zamanJungkook
bir tane haribo
dondurma ama şeftalili olsun
sosis
oreo double kremalıJungkook
başkaaJungkook
başka bir şey istemiyorumJungkook
şimdilik 🤭Taehyung
alırım hepsini bebeğimeJungkook
al taehyung teşekkürler taehyung 😚Telefonu kapatıp Jungkook'un istediği şeylerden ikişer üçer tane ve ev için bir kaç şey aldıktan sonra kasaya doğru ilerledim. Aldıklarını ödeyip hepsini bagaja yerleştirdim. Bagajın kapağını kapatırken yolda gördüğüm gri araç dikkatimi çekti. Benim aracımı park ettiğim yerden uzaktaydı, bu yüzden de aracın içini görmüyordum. Paranoyak olmuştum galiba. Hadi Taehyung, herkes markete gelebilir bu normal diyerek kendimi teselli ettim ve arabama bindim.
Neredeyse beş dakika sonra arkamda yine o gri araba belirdi. Telaşlanmaya başlamıştım. Jungkook'un babası olma ihtimali beni korkutuyordu. Bir elim direksiyonda iken telefonumu çıkardım. Gözümü yoldan ayırmadan Jungkook'a mesaj attım.
Taehyung
bebeğim babanın arabasının rengi neydiJungkook
neden soruyorsun taehyungTaehyung
jungkook şu an araba sürüyorum cevap verir misin açıklamaya vaktim yokJungkook
aa pekiJungkook
benim babamın arabası yok kiJungkook'un mesajıyla içim rahatlamıştı. Demek ki ben kafamda kurmuştum.
Taehyung
tamam bebeğimJungkook
neden sordun ki taehyungTaehyung
gelince anlatacağım bebeğimTelefonu yanımdaki koltuğa bırakıp koltuğu yaslandım. Eğer arabadaki kişi Jungkook'un babası olsaydı eve gidemezdim. Onun kaldığı yeri öğrenmemesi gerekiyordu.
Evin önüne gelip arabayı bagaja park ettim. Koltuktaki telefonumu ve bagajdaki poşetleri alıp evin kapısını çaldım. Jungkook'un ayak sesleri duyuluyordu bile. Ben ne zaman zili çalsam koşa koşa kapıyı açmaya gelirdi.
Kapı açılınca elimdeki poşetleri havaya kaldırıp Jungkook'a gülümsedim. O da bana bakıp gülümsedi ama bu neredeyse saniyeler sürdü. Jungkook'un bakışları arkama kaydı ve yüzü bir anda düştü. Ne olduğunu anlamaya çalışırken Jungkook'un ağzından çıkan kelimeyle anlamıştım her şeyi.
"Baba..."
*merhaba bu bölümü yine güncelliyorum. maalesef wattpad'de bir kaç gündür kitaplara eklenen görsellerle ilgili sorun var ve maalesef düzeltilmiyor. kitabımda da her bölümde mutlaka gif olurdu ve yine maalesef bu sorundan dolayı gifler kitabın görünüşüne zarar veriyor çünkü çalışmıyor, sayfada metin arasında büyük boşluklar bırakıyor. zaten onaları görsel anlamda kitaba bir şeyler katabilmek için eklemiştim. eğer bu durum düzelirse çoğu şeyi geri yükleyeceğim. şimdilik çoğu bölümdeki görsel içerikli sahneleri ya da bölüm sonu ve arası kullandığım gifleri kaldırmak zorunda kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
devil in a new dress [taekook]
Fanfictiondindar bir ailenin eşcinsel çocuğu jeon jungkook.