Tüm gün yatağımda uzanıp Taehyung'u beklemeye başladım. Bana olan ilgisine minnettardım ama ayrıca hoşuma gitmişti. Ailem eşcinsel olduğumu öğrendiğinden beri çok yalnızdım. Sadece odamda oturuyor ve tavanı seyrediyordum. Her şeyin başladığı o günü hatırladıkça ürperiyorum.
Bir süredir yan sınıfımdaki Yoojung ile arkadaştım. Okulda çok konuşmazdık ama akşamları sürekli mesajlaşırdık. Bir yerden sonra tüm dertlerimi ve sırlarımı ona anlatmaya başladım. Cidden aptaldım. Bir gece arkadaşının benden hoşlandığını ve benimle konuşmak istediğini söyledi. Çok heyecanlanmıştım çünkü erkeklerden hoşlandığım için bugüne kadar kimseye çıkma teklifi edecek cesareti kendimde bulamamıştım ayrıca kimse de bana etmemişti. Bahsettiği arkadaşı yani Inseong ile bir süre konuşmaya başladım. Cidden çok özel hissediyordum. Bana sürekli güzel sözler söylüyordu ve sürekli benimle ilgileniyordu. Kanada'da yaşadığını söylemişti ama hep yanıma gelmekten bahsediyordu. Bir gece benden tişörtümü çıkarıp fotoğraf atmamı istedi. İstediğini yapmıştım ama bir yeren sonra bu sıklaşmaya başlamıştı. Sürekli böyle fotoğraflar atmaya başladık birbirimize. Bir gece beni istediğini ve çok zor durumda olduğunu söyledi. Konuşmanın nereye varacağını biliyordum. Sexting yapmaya başladık. Benden daha açık ve özel fotoğraflar istedi. O gece ikimiz de birbirimizin her şeyini görmüştük.
Ertesi gün okuldan çıkıp eve döndüğümde annemde bir terslik olduğunu anlamıştım. Bana cevap vermiyordu ve çok sinirliydi. Odama geçip neler olacağını beklemeye başladım.
Inseong mesajlarıma bakmıyor hatta mesajlarım iletilmiyordu bile. Başına bir şey mi geldi diye düşünüp korkmaya başladım. Bir süre sonra babam eve geldi. Detayları düşünmek bile istemiyorum ama biri Inseong'la olan tüm mesajlarımı ve fotoğraflarımı aileme atmıştı. Yaşadığım tüm kaosdan sonra en fazla Inseong için ağladım. Mesajları ondan başka kim atabilirdi ki? Hayal kırıklığına uğramıştım. Güvenim kalmamıştı. İki gün sonra anca kendime geldim ve Yoojung'a mesaj attım ama ona da iletilmedi. Muhtemelen ikisi de beni engellemişti.
Annem benimle konuşmuyor, bazen kapıdan atıştırmalık birkaç şey fırlatıp geri kapıyı kitliyordu. Bazen de kapının kilidini açıp banyoya gitmeme müsade ediyor ve beni geri odama kitliyordu. Tanrı bana çok kızmış, beni cezalandıracakmış. Tanrı beni zaten cezalandıracaksa annem neden cezalandırıyordu ki? Ben zaten onlara göre cehennemde yanacaktım. Neden beni rahat bırakmıyorlardı? Neden beni sevmiyorlardı?
Bunları düşünürken istemeden ağladığımı fark ettim. Camıma bir şey fırlatılınca Taehyung'un geldiğini anladım. Hemen gözyaşlarımı silip pencereyi açtım. Onu görünce kocaman gülümsedim. Aşağıdan şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
"Ağladın mı sen?"
Hemen gülümseyip kafamı hayır anlamında salladım.
"Emin misin?"
Kısık bir sesle "Evet." dedim. Annemin beni duymasını istemiyordum.
"Pekala... Pencereni sonuna kadar aç ve kenara çekil, poşeti fırlatacağım."
Hemen dediğini yapıp kenara çekildim. Penceremden içeri kocaman bir poşet girdi ve halımın üzerine düştü. Hızlıca pencereye yöneldim.
"Taehyung bunlar ne? Bu kadar şeye gerek var mıydı?"
"Vardı. Ben şimdi gidiyorum ama yine geleceğim tamam mı?"
Kafamı hemen salladım. "Tamam Taehyung, çok teşekkür ederim."
Gülümseyip bahçenin çıkışına doğru ilerledi. O gidene kadar arkasından baktım. Tam kapıdan çıkacağı sırada arkasını döndü. Göz göze gelince şaşırdı ve hemen önüne dönüp gitti. Kalbim bir tuhaf olmuştı.
Pencereyi kapatıp yerdeki poşete baktım. Ben bunu nerede saklayacaktım? Poşetin içindeki jel kompresi ve kremi yatağımın altına sakladım. Poşette daha bir sürü şey vardı. Bir sürü çikolata, atıştırmalık, konserve yemek ve taze salata vardı. İçimdeki minnet duygusu o kadar artmıştı ki Taehyung'a kocaman sarılmak istedim. İçerisinden iki tane çikolata alıp poşeti kıyafetlerimin arasına sakladım.
Yatağımın altındaki kremi ve jel kompresi alıp yatağıma oturdum. Yavaşça kremi moraran yere sürdüm. Krem iyice emilince üzerine jel kompresi koydum.
Biraz uzanıp çikolatamın paketini açıp kocaman ısırdım ve Taehyung'a mesaj atmak için bilgisayarımı açtım. Ne yazacağımı cidden bilmiyordum.
Jungkook
taehyung cidden çok çok teşekkürler 😭Jungkook
kocaman öptüm seni🥺💕Taehyung
kocaman mıTaehyung
bakimJungkook
evet kocaman!!Jungkook
ayrıca çikolatanın tadı da çok güzelJungkook
biliyor musun taehyung bir süredir hiç çikolata yemedimJungkook
hemen bitirmeyeceğim o yüzden azar azar yiyorumTaehyung
istediğin kadar ye ben yine alırım sanaJungkook
alır mısın taehyungTaehyung
alırım bebeğimTaehyung
tüm gün okul işini düşündümJungkook
taehyung düşünme bunuJungkook
ailemle bir daha karşı karşıya gelmek istemiyorumTaehyung
korkma onlardanTaehyung
ben varımJungkook
hayır sen yoksun taehyungJungkook
o gece de yoktunJungkook
bu olay yine çıkarsa yine olmayacaksın çünkü eve kilitlenen benimJungkook
onlarla baş başa kalan yine benimJungkook
sen yoksun ki buradaTaehyung
bunu düşüneceğim tamam mı?Jungkook
taehyung lütfen bırak bu işiTaehyung
söz veriyorum sana hiçbir şey yapamayacaklarTaehyung
lütfen bana güvenJungkook
söz mü taehyungTaehyung
söz jungkook
ŞİMDİ OKUDUĞUN
devil in a new dress [taekook]
Fanfictiondindar bir ailenin eşcinsel çocuğu jeon jungkook.