12

2K 193 92
                                    

"Taehyung elimi tutmasana!" Dediğimi umursamadan elimi tutmaya devam etti ve beraber avmye doğru ilerledik.

Bir kaç gündür Taehyung'un evinde kalıyordum, onun giysilerini giyiyor, onun duş jelini kullanıyordum. Ailesi evde olmadığı için de rahattım ama sınav haftası gelmişti. Normalde sınavlara ders çalışıp hazırlanmamız gerekirken biz alışverişe çıkmıştık çünkü Taehyung'un elbiseleri bana bol geliyordu. Okula öyle gidemezdim. Zaten haftalardır okula gitmiyordum ve elleri, yüzü yaralı bir şekilde dönecektim. Yani zaten rahatsız edici bakışlarla karşılaşacaktım bir de kıyafetlerim üzerimde absürt dursun istemedim ve Taehyung'la beraber alışverişe geldik.

Bir mağazaya girip bir kaç şey bakarken bir anda yanımıza bir kız geldi. Uzun, ince, pırasa saçlı bir şeydi. Belinden aşağı inen simsiyah saçları vardı. Ben daha ne olduğunu anlamadan hala el ele tutuştuğum Taehyung'a sarıldı ve yanağından sulu sulu öptü. Ve Taehyung ne yaptı biliyor musunuz? Taehyung'da o kızın yanağından öptü??!?!! Taehyung'un elini bırakıp biraz ileriye doğru yürüdüm. Belki benim gittiğim görüp o kızdan uzaklaşır ve yanıma gelir diye ama Taehyung hala o kızla muhabbet ediyordu ve benim gittiğimi fark etmemişti bile.

Elime rastgele bir kaç kıyafet alıp giyinme kabinine geçtim. Kabindeki puf koltuğa oturup Taehyung'un beni bulmasını bekledim. Aynı zamanda istemsizce tırnak etlerimi yemekle meşguldüm çünkü bedenimi baştan aşağıya kıskançlık kaplamıştı. Kalbim bir tuhaf olmuş, canım sıkılmıştı. Bir süre daha kabinde bekledim ama Taehyung gelmedi. Farkında olmadan kollarımı bağlayıp, çocuk gibi ağlamaya başlamıştım. Çok hassas bir dönemdeydim, farkındayım. Hep mutlu olmaya çalışıp, bazı şeyleri şakaya vuruyordum. Yoksa yaşadıklarımın üstesinden gelemezdim. Taehyung olmasa bu koca Dünya'da yapayalnızdım. Ve onu kimseyle paylaşmak bile istemiyordum ki bir de bu kız çıkmıştı. Kim olduğunu bilmiyordum ama Taehyung'un beni bir anda unutması ya da görmezden gelmesi bazı şeylerin farkına varmamı sağlamıştı. Hayatım boyunca Taehyung hep benim yanımda olmayacaktı, bir anda başkasını sevebilir ve gidebilirdi. Bu düşünceyle biraz daha ağlamaya başladım ki telefonum çalmaya başladı. Kocam arıyordu. Aramayı reddettim ki aynı anda yine Kocam mesaj attı.

Kocam
bebeğim neredesin?

Jungkook
ne önemi var

Kocam
nasıl ne önemi var jungkook iyi misin?

Jungkook
gittiğimi sonunda fark ettin

Kocam
sohbete dalmıştım jungkook

Jungkook
hmm fark ettim baya öpücüklü gülüşmeli bir sohbetti

Jungkook
neden bitirdiniz ki konuşmayı evde devam ederdiniz

Kocam
saçmalama artık

Kocam
neredesin?

Jungkook
çıktım ben avmden

Jungkook
yalan|

Kocam
ne?

Kocam
neden?

Jungkook
merak etme kızı eve atmak istersen gelmem bu gece rahatsız etmem sizi

devil in a new dress [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin