După ore aleg totuși sa ma duc acasă, nu e deparca maș fii putut duce în alta parte..
Nu am mai vorbit cu Minho azi. M ignorat complet și nu știu de ce face chestia asta, ma doare sa vad ca eu nu mai însemn nimik pentru el.
"bună scumpule, cum ți a fost ziua?"
"minunata" spun eu sarcastic și pe sus. În schimb mama nu cred ca și-a dat seama de sarcasmul meu.
MA arunc în pat uitându-mă la tavan, îmi venea sa plâng sa urlu sa dau cu pumnu în ceva, sa uit ca exista Lee Minho și ca defapt în tot acest timp în care dorul meu persista acesta încet încet ma uita.
"seungmin hai sa mănânci"
Ma striga mama, în schimb nu ma duc. Plec la baie să-mi fac un dus vrând sa scap de toate astea, de toate stările și emoțiile de tot ce însemna el....
----
Ma arunc în pat fără chef de viata. Mirosea bine și îmi era destul de foame. Mama mi-a adus mâncarea în camera, automat dacă nu am coborat, a urcat ea.
Încep sa mănânc în timp ce îmi iau telefonul butonandul. Ma întreb ce face Minho în acest moment.
× minho pov ×
"scumpule ce citești acolo?" îmi făcea mama observație spre micul caiet din fata mea. Nu era tocmai un caiet, era mai mult un jurnal căruia ia căzut unui muncitor azi.
Jurnalul asta e plin de amintiri. Cred ca perisna care avut curajul să-l arunce, a dar foc la tot ce a simțit în trecut concentranduse pe viitor. Dădeam pagina după pagina încet încet scrisul persoanei se făcea tot mai frumos ceea ce însemna că scria încă de când era un copil.
O fii vreo fata de scrie asa frumos.?
"ăăm citeam ceva ce nu cred ca te interesează"
"ba ma interesează din moment ce te am întrebat"
"și pe mine ma interesează sa aflu de ce mai îndepărtat de seungmin. Hm ia zi mama ca și sunt curios sa aflu"
"am mai vorbit despre asta. Nu era de nasul tău. Nici eu și nici părinți lui nu am vrut ca voi doi sa va continuați relația."
"de ce, îți era frica sa nu ma îndrăgostesc de un băiat?".
"ești gay?".
"sunt o persoana cu sentimente care are tot dreptul sa iubească o persoana indiferent ca e fata sau băiat" ii dau peste nas placnd sus. Nu pot, azi când lam văzut pe Minnie mi-au înghețat picioarele. Era atât de frumos încât îmi venea să-l mănânc, se vede ca copilul acela dulce sa transformat într-o persoana foarte frumoasa și atrăgătoare. Din câte am auzit și mi sa spus Seungmin a devenit un anti social și nu ma mira chestia asta și mai mult ca sigur știu și motivul.
Și ii sau mare dreptate. Seungmin i totdeauna își Petre ea timpul cu mine, pun pariu a dorul a pus stăpânire pe el.
Il cunosc, odată ce ajunge sa se atașeze de o persoana e greu să-l mai dezlipește de ea. Asta sa întâmplat și cu mine, ma așteptam să-și gaseseaca pe altcineva dar a ales sa nu mai vorbească cu nimeni și sa se detașeze de lume.
Citeam micul paragraf ce spune ca indiferent de cât de mult îți e dor de o persoana va trebui sa renunti la un moment dat la acest dor fiindcă oricât de mult îți dorești să se j toarcă nu se va întâmpla.
A așteptat prea mult perisoana respectiva ca acel cineva sa se întoarcă i apoi în viata lui.
Toate sfarsiturile paginilor se terminau cu mie dor de tine M sau cu un te iubesc. Cine e acest M de care tot pomenește persoana asta aici in jurnal?
Sau ultima pagina unde fac ochii mari. Astăzi a fost scrisa și ultima pagina din jurnal și astăzi a fost și aruncat.
Persoana respectiva a ținut atât de mult jurnalul încât pur și simplu sa saturat sa se mai lupte cu dorul.
Cred ca intr-un fel sau altul a venit momentul sa renunț la el nuiasa? Îmi pare rău că fac asta puiule dar nu am de ales, degeaba scriu ca îl iubesc când el nu mi e aici. A venit momentul sa arunc totul la gunoi fiindcă nu îmi folosește la nimik. Am folosit pana și ultima pagina scriind cât de dor îmi e de el, dar o fac degeaba și asta știm amândoi.
Te iubesc ~M~"A fost ultimul paragraf scris azi.
Ignorați greșelile
Stayyyyyyy8 ❤️❤️
CITEȘTI
❥𝑭𝒊𝒍𝒆 𝑰𝒏𝒕𝒓𝒆𝒈𝒊 𝑫𝒆 𝑻𝒆 𝑰𝒖𝒃𝒆𝒔𝒄 ༄ [2ᵐⁱⁿ]
Fanfiction«Am aruncat tot la gunoi, stări, emoti și iubirea mea fata de el. Mi am dat seama ca nu ma va privi asa cum eu o fac.» ×××××××××××× ~vreau sa vorbim ~ sa vorbim despre ce Minho. Despre cum nu ma bagi în seama, despre cum nu ți a fost dor de mine...