"o facem?"
"dap, hai sa o facem"
Stateam în fata ușii cafenelei părinți noștri privinduse în ochii unul pe altul.
"voi doi.?" striga mama lui Minho în gura mare
"mama, e o cafenea te rog frumos" aceștia și-au îndreptat privirile spre mâinile noastre care erau împreunate.
"avem ceva sa va spunem" Eu îl lăsăm pe Minho sa vorbească nu voiam sa scot vreo boacana pe gura asa ca îl las pe el.
"va ascultam, dacă ne-ați chenar aici e ceva important"
"suntem împreuna"
"exclus nu"
"mama nu mai lăsat sa termin, suntem împreuna și nu ne pasa de părerile voastre sau ca ne veți impune sa nu ne iubim, nu vom face asta asa ca voi fiu clar. Veți încerca DIN NOU sa ne despărțiți, vom fugii amândoi"
"Minho doar nu vorbești serios nu?"
"m am îndrăgostit și nu regret asta. Îmi place e un sentiment frumos și nu am degand sa va las sa stricați asta pe niciunul dintre voi patru"
"nici eu nu voi permite asta. În loc sa va opuneți, puneți-vă în locul nostru, nu suntem marionete sa ne jucați pe degete cum vreți voi sau sa facem ce vreți voi"
"Seungmin ai 16 ani"
"eu am 18, și credeți-mă ca nu îl voi lăsa pe Seungmin să-mi scape din ochii. Nici ca ar avea unde sa se ducă, oriunde ma duc eu vine și el cu mine sau invers"
"noi am avut ce aveam de spus acum voi decideți"
"ne va fii greu sa acceptam asta"
"toată lumea trebuie sa accepte ceva pana la urma"
"copii trebuie sa i telegi ca de asta nea fost cel mai frica, ca voi doi sa va îndrăgostiți, ne-am gândit ca lumea judeca mult și ca dacă veți ajunge în punctul asta va fii greu sa mai scăpăm de gura lumii, de aceea am fost și foarte duri cu voi , dar aparent tot ați ajuns sa va reindragostiti "
" mama iubirea nu are limite. Iubirea nu are vârstă, și nici nu trebuie judecata. Ca ești fata sau băiat ca tu ca băiat iubești alt băiat sau invers ai tot dreptul sa o faci "
Nu prea vorbeam și totuși eram atât de atent la conversație. Ii vedeam pe ai noștri cum se uitau unii la alții, tați noștri nu vorbeau.
" bine atunci., dacă iubirea nu are limite iar voi va iubiți asa mult încat sa fugiți în caz ca nu va acceptam, noi suntem bucuroși sa va facem și cununia pe viitor"
Imi întorc capul spre Minho iar el spre mine zâmbind, apoi ma ia în brate invartinduma într-un final lăsându-mă jos sarutanduma în acea Cafenea unde toată lumea ne vedea și aplauda
Daca iubirea nu are limite atunci eu sunt bucuros sa fiu doar al lui toată viata.
Totul într-un final prinde contur. Printre mii de fluturași și emoții prin dor și suferință prin fericire și zâmbete ajungi în punctul în care îți dai seama ca totul într-un final printlde sens.
Mia fost dor și am vrut sa renunț, a apărut din nou și mia pus zbetul pe buze cum o făcea înainte.
Distanta nu a contat prea mult, doar nea făcut mai puternici. Nea făcut sa ne dam seama defapt ca distanta nu e decât o joaca de copii și chiar de nu ne reintalneam asta nu înseamnă că ne-am fii uitat înfrun final.
Ochii ce nu se vad se uita, în schimb inima ce a bătut pentru persoana respectiva va continua sa o facă în continuare aducându-și aminte toate momnetele frumoase. Tot ce vreau eu în acest moment e sa nu ii mai dau drumul cât oi trai de acum încolo.
Se spune ca în iubire și in război totul e permis în schimb când doua inima bat în același timp ele ajung sa fie una și atât. Ma bucur ca în final toate au prins contur și ca zâmbetul meu de pe buze nu va mai înceta sa dispară.
THE END 💞
Încă una Finalizata. YEEEEY, ma bucur ca a-ți citit-o și apreciat-o ca defiecare data apreciez fiecare vot și coment.
Încă una finaliza încă un zâmbet pe fata mea.
Ignorați greșelile ca deobicei
I LOVE YOU STAY'S! ❤️ ❤️ ❤️
CITEȘTI
❥𝑭𝒊𝒍𝒆 𝑰𝒏𝒕𝒓𝒆𝒈𝒊 𝑫𝒆 𝑻𝒆 𝑰𝒖𝒃𝒆𝒔𝒄 ༄ [2ᵐⁱⁿ]
Hayran Kurgu«Am aruncat tot la gunoi, stări, emoti și iubirea mea fata de el. Mi am dat seama ca nu ma va privi asa cum eu o fac.» ×××××××××××× ~vreau sa vorbim ~ sa vorbim despre ce Minho. Despre cum nu ma bagi în seama, despre cum nu ți a fost dor de mine...