✰ Capitol Special II 18+✰

76 5 1
                                    

A doua zi de dimineață deși Minho nu a prea a închis un ochii, acesta se ridica din pat și se du-se și făcu micul-de-jun alături de câte o cafea buna, le aranjase frumos afara pe terasa și se întoarse înapoi cu gândul de a se duce să-l trezească pe cel mic. Ajuns în fata scărilor ce duceau sus către etaj se opri în loc când îl văzu pe Seungmin care cobora  în pași mici scările, în ochii lui Minho acesta aprca defila frumos pe scări în tricoul lui, cu coapsele la vedere numai ca să-l provoace pe el și profitând de faptul ca este supărat de acesta.

"bună dimineața pisoiaș"

Seungmin se încrunta umpic, singura data când Minho folosea acest apelativ era în pat dar știa ca lui Seungmin ii plăcea extrem de mult sa ii spună asa.

"am făcut micul-de-jun"

"îhm, bine"  îi răspunse sec și trecu pe lângă acesta lăsându-i lui Minho o priveliște absolut superba.

Acesta pleca după el pana pe terasa și se așeza în fața lui, însă Seungmin nici nu se sfia sa îl privească ci doar era concentrat pe ce avea în farfurie și în telefon.

"iubire, poți sa te uiți umpic la mine, știu, știu ca ești supărat dar te rog măcar privește ma, spune-mi ceva, înjura-ma, îmi pare rău pentru ca am uitat de aniversarea noastră, dar vreau sa ma revanșez, și nu pot face asta dacă stai asa bosumflat pe mine toată ziua "

" ai terminat? "

" nu, vreau să-ți revii "

" Minho, cum crezi ca m-am simțit, pe lângă faptul ca ai uitat de aniversarea noastră, ai stat și toată ziua plecat."

" imi pare rău..puiule, te rog "

" sa ai pofta Minho "  spuse acesta și se ridica după scaun vrãnd sa plece, dar a fost prins de către Minho de talie și tras aproape de către el.

" de-abia ai mâncat, te rog "  propoziția ia fost pusa aproape de ureche, ceea ce pe cel mic la făcut umpic sa se cutremure și să-și simtă picioarele moi, însă nu putea ceda.

" mi sa dus pofta de mâncare "  ii spuse și se elibera din mâinile celui mare.

Seungmin pleca din nou sus în dormitor și se arunca în pat, cu ochii în tavan, apoi își închise ochii pentru câteva secunde aducându-și aminte aniversarea de acum un an...

In urma cu un an

"wow"

"îți place?"

"normal"

"anul viitor te cer în căsătorie"

"te rog,ma faci sa rad"

Prezent  

Anul viitor? Se gândi cel mic, aparent nu la cerut în căsătorie, ba mai mult a și uitat de aniversarea lor, cine ar fii crezut ca se va intampla asta?

Telefonul ii suna, pe ecran făcându-l atent numele lui Felix, il lua și ii răspunse.

" da"

"ce faci Minnie?"

"stau, Felix. Tu ce faci?"

"ma gândeam sa te scot la un suc. Ce spui".

"măcar tu sa faci asta"

"ce vrei sa spui?"

"o să-ți povestesc, unde ne întâlnim?"

🎉 Ai terminat de citit ❥𝑭𝒊𝒍𝒆 𝑰𝒏𝒕𝒓𝒆𝒈𝒊 𝑫𝒆 𝑻𝒆 𝑰𝒖𝒃𝒆𝒔𝒄 ༄ [2ᵐⁱⁿ] 🎉
❥𝑭𝒊𝒍𝒆 𝑰𝒏𝒕𝒓𝒆𝒈𝒊 𝑫𝒆 𝑻𝒆 𝑰𝒖𝒃𝒆𝒔𝒄 ༄ [2ᵐⁱⁿ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum