Ma trezesc lângă iubitul meu, Minho dormea buștean și în acest moment mi se părea extrem de drăguț. Nu vreau sa îl trezesc dar va trebui.
"iubitule..?"
"mm..?"
"hai trezește-te"
"încă cinci minute"
"bine, atunci voi pleca fără tine la liceu"
Ma ridic din pat ca să pot sa ma duc sa ma îmbrac dar ma trage înapoi spre el dandini un sărut pe gat.
"facem un duș mai întâi"
"cum adică facem?"
"faci un duș cu mine, dacă facem un duș separat doar vom întârzia mai mult."
"Minho"
"prefer sa îmi spui iubitule."
"si dacă eu nu vreau sa îți spun asa ce cei face"
"atunci dusul se va transforma în altceva"
"atunci eu o voi lua înainte fără tine"
"ești drăguț"
"știu"
"TE iubesc"
"și eu ma iubesc"
Ii spun și înaintez spre baie cu el pe urmele mele.
----♡︎----
"și...?"
"și ce?"
"și nimik, ma gândeam când le vom spune alor nostru ca suntem împreuna și ca ne iubim și ca dacă se vor pune din nou în calea noastră fugim"
"pai ai mei vor veni în curând nu? Cel mai bine ar fii sa ii punem fata în fata, dar nu cred ca va fii ușor"
"le dam întâlnire undeva, de exemplu la o cafenea"
"ar fii cea mai buna idee sincer. Momentan ne vom concentra pe noi, hai sa ne luam gândul de la asta momentan"
"ai dreptare, însă nu știam ca ai permis, te vad venind pe jos de obicei"
"pur și simplu vin pe jos fiindcă vreau sa îmi limpezesc mintea"
Să-și limpezească mintea, asta chiar e ceva ce nu credeam ca voi auzi de la Minho. Ce are el de limpezit.
Observ jurnalul meu cum sta la el în mașină frumos încă intact, ma gândeam la ce pagina a ajuns.
"amm iubitule..."
"ce e?"
"ai terminat de citit acel jurnal al necunoscutului"
"da, și știi ce am descoperit ca ultima pagina a fost scrisa acum aproape doua săptămâni și ca lam găsit fix în fata casei tale"
"ce cauta în fata casei mele"
"nu știu, idee e ca ia căzut unui muncitor în timp ce pur și simplu lua tomberonul"
"wow și de ce nu i lai dat înapoi sa îl arunce"
"scria jurnal pe el și am zis ca trebuie să-l citesc neapărat, nu toată lumea își arunca sentimentele și da foc la sentimente asa dintr-o data, mai ales după o lunga perioada de timp."
"și ce ai descoperit în acel jurnal, ceva interesant"
"da..era un citat drăguț. Ori dai foc la sentimente ori...-
" îl iubești în continuare și ii duci dorul ca pana acum "
" Pare mai mult o întrebare nu? "
" da asa e "
" care are sens nu? "
" da asa e "
" și persoana respectiva ii ducea mult dorul nu?"
"da asa e"
"și acea persoana ești tu nu?"
"da asa e... STAI CE?!"
"te-am prins"
"Minho pot explica"
"Iubire, nu e nimic de explicat cum nu e nici piesa lui Sky"
"piesa lui Sky?"
"nu veni sa pleci"
"decand ți-ai dat seama"
"erau prea multe semne de întrebare și totul ducea la tine"
"iar acum?"
"acum nimik, pur și simplu"
"nu îmi vei zice nimik"
"nu am ce sa îți spun, fiindcă știu sa ma pun și în loc tău și chiar am făcut-o. Tot dorul tău acumulat sa transformat în ceva frumos și cerea sa fie dat afara. Nici eu nu o puteam spune mai frumos de atâta."
"ma bucur ca te-ai reîntors"
"m bucur ca mi-ai dat încă o șansă"
"nu puteam sa nu o fac, mi-ai lipsit și chiar de voiam sa renunț nu puteam sa o fac"
"TE iubesc Minnie"
"și eu te iubesc"
CITEȘTI
❥𝑭𝒊𝒍𝒆 𝑰𝒏𝒕𝒓𝒆𝒈𝒊 𝑫𝒆 𝑻𝒆 𝑰𝒖𝒃𝒆𝒔𝒄 ༄ [2ᵐⁱⁿ]
Fanfiction«Am aruncat tot la gunoi, stări, emoti și iubirea mea fata de el. Mi am dat seama ca nu ma va privi asa cum eu o fac.» ×××××××××××× ~vreau sa vorbim ~ sa vorbim despre ce Minho. Despre cum nu ma bagi în seama, despre cum nu ți a fost dor de mine...