Toată lumea sta cu căștile în urechi sau se uita la telefoane. Vad ca piesa decurge bine.
"oare de ce își ascunde fata?"
"oare e cineva în spatele versurilor"
"are iubit?"Întrebările astea îmi dădeau de înțeles ca planul meu a decurs perfect. Nimeni nu ma recunoscut și asta îmi place, îmi place ca identitatea mea va ramane secreta. Nici numele meu nu mi lam pus în titlu, porecla este Sky.
Clopoțelul salvator sau mai bine cel care ne va da un coșmar total fiindcă anunță începerea orelor.
Toată lumea a luat-o spre clasele lor iar eu ma duc în clasa mea asezanduma și așteptând ca profa să-și facă apariția în clasa.
"hei Seungmin" ma striga unul dintre colegi.
" bună Felix " îl cunosc, doar e în clasa cu mine. Un băiat drăguț care nu se baga în probleme nu sta cu toată lumea, e un băiat energic care nu se oprește din a-și arata zâmbetul în fiecare zi.
" ai văzut clipul?"
"da"
"e tare tipul asta Sky"
"tare, de ce zici asta"
"nu știu, piesa asta e geniala, se vede ca piesa e una de dragoste, e plina de emoții și stării, nu are cum sa nu îți placa."
"atât de mult îți place piesa?"
"o ador pot sa zic ca mi am găsit piesa preferata"
Ma bucur ca piesa are succes, și ca majoritatea oamenilor deja pot spune ca 'nu veni sa pleci' e deja preferata multora.
"bună ziua" spuse profesoara. Felix sa dus la el în banca eu rămânând singur, oare Minho a ascultat piesa?
『minho pov ✦』
"cum ți se pare piesa lui Sky?" ma întreabă Chan, nu știu de ce dar vocea mi se pare cunoscuta, faptul ca nu își arata fata ma face sa îmi pun semne de întrebare, iar faptul ca piesa se numeste nu veni sa pleci ma face sa ma duc cu gândul la ce mi-a spus Seungmin acum câteva zile.
" ști ce ma face pe mine sa trec cu vederea peste tot, faptul ca te iubesc în acest moment. Nu vreau minho, dacă tot ai apărut din nou, nu repta aceiași greșeală. Nu veni sa pleci înapoi, prefer sa păstrezi distanta în continuare fără de mine dacă asta însemna că probabil vei pleca din nou "
Nu veni sa pleci, cred ca Seungmin are de dat niște explicații. Încă citeam acel jurnal, îmi dădea stări și emoții asemănătoare cu cele ale autorului necunoscut. E la fel de necunoscut la fel cum e și acest Sky care nu vrea să-și arate fata.
Mai multe semne de întrebare apar în mintea mea, ma duce capul încât să-mi dau seama ca undeva acolo în spatele tuturor lucrurilor se întâmplă ceva ciudat. De când am reapărut in raza vizuala a lui Seungmin totul devine ciudat.
In schimb va trebui sa vorbesc cu Seungmin despre ce sa întâmplat,merita o explicație logica, poate îl voi face sa ma ierte. Sunt conștient de faptul ca la cât de mult ma iubește, ia fost dor de mine. Și mia fost dor de el, mi sa spus totuși sa păstrez distanta în continuare, dar nu pot face asta.
Copilul frumos, dulce, zâmbăreț, energic de acum mulți ani sa transformam întru în băiat căruia în momentul asta nu pot sa ii rezist. E atât de frumos încat chiar as vrea sa îl mănânc. Nu iam mai văzut de mult zâmbetul frumos pe buze, vreau sa îl vad, vreau sai simt din nou îmbrățișările calde, vreau sa vorbească cu mine sa ma bage în seama cum o făcea odată, sa vina și sa mi se descarce, sa fie aici.
După ce Chan a plecat și ma lăsat singur în clasa mam reîntors la jurnal, citeam cu atâta ardoare încât ma pierdeam printre rânduri uitând și ignorând tot ce se întâmplă în jurul meu, toată mintea și concentrația era aici pe acest jurnal, și ramâneam total uimit de anumite cuvinte și propoziții exact ca paragraful pe care îl citeam acum.
" Daca simți ca totul în jurul tău sta sa cada, Lasă-l sa cada, uitate la cer și renunță sa speri ca totul se va reîntoarce la cum a fost. Niciodată nu va mai fii la fel, persoana care îți lipsește cel mai mult nu mai e, a plecat și nu a știut sa se mai întoarcă. Renunță sa speri ca se va întoarce înapoi, și spera ca totuși va veni o zi în care totul va lua sfârșit "
Ignorați greșelile
CITEȘTI
❥𝑭𝒊𝒍𝒆 𝑰𝒏𝒕𝒓𝒆𝒈𝒊 𝑫𝒆 𝑻𝒆 𝑰𝒖𝒃𝒆𝒔𝒄 ༄ [2ᵐⁱⁿ]
Fanfic«Am aruncat tot la gunoi, stări, emoti și iubirea mea fata de el. Mi am dat seama ca nu ma va privi asa cum eu o fac.» ×××××××××××× ~vreau sa vorbim ~ sa vorbim despre ce Minho. Despre cum nu ma bagi în seama, despre cum nu ți a fost dor de mine...