°O°

51 4 0
                                    

"Minho nu îmi place asta"

"ce se întâmplă" Respira greu din cauza sărutului de maidevreme. Cum am ajuns în casa lui Minho a început sa ma sărute ca un nebun, nici măcar nu am avut ocazia sa analizez casa asta.

"Minho nu vreau"

"de ce?"

"fiindca eu nu...nu am"

"mai făcut-o" termina el propoziția, dau din cap afirmativ vizibil rușinos, normal ca nu am făcut asta. El poate ca da, dar eu nu vreau nici să-mi imaginez cum ar arata o partida de dragoste.

"nu vreau să-mi imaginez cum va arata o partida"

"puiule, uitate la mine, una e sa faci sex, alata e sa faci dragoste"

"și tu ce ai degand sa faci?"

"eu am degand sa te iubesc"

Cu propoziția asta mia dat suficienta încredere încât sa îmi duc manile după gatul lui privindu-l în ochii negri superbi . As vrea atât de mult sa ii privesc o viata întreaga.

"Atunci Iubește-mă. Vreau sa ma iubești Minho, vreau sa îmi arati cât de mult o faci"

Imi devorează buzele odată ce ii spun asta cred ca lam aprins umpic.

Ajungând în dormitor, simt cum fluturașii încep sa zboare iar emoțiile își fac loc dreptat în stomacul meu. Inima îmi bătea cu o putere anormala știind ce aveam de gând sa fac cu Minho.

MA împinge ușor căzând pe salteaua moale a patului, îl priveam cum își da tricoul jos lăsând la vedere un abdomen lucrat.

MA ia de mâini ridicanduma și pe mine facand același lucru, scăpa de tricoul meu într-o secunda iar eu nu pot sa nu simt aerul ușor rece ce se lovea de corpul meu cald. Adevărul e ca ma încălzisem umpic și toata căldură asta se datorează doar acțiunilor lui Minho.

Se pune deasupra mea, îl vedeam atât dominant în acest moment.

Își unește buzele de ale mele ca mai apoi sa coboare. Gatul apoi pieptul. Își cobora mâinile pana la pantaloni desfacăndui.

Își ridica capul spre mine unindusi nasul cu al meu frecandul într-un sens drăguț ceea ce îmi plăcea.

Se ridica în picioare, o doamne din nou de data asta îmi da pantaloni jos, în acest moment sunt gol din toate punctele de vedere. Și el face acelasi lucru. Își da pantaloni jos, apoi îmi apuca picioarele poziționându-se între el.

MA privea în ochii și eu doar am întins bratele după el vrând doar sa ii simt îmbrățișarea în acest moment.

Mi-a luat o mana împreunănd-o cu a lui ducândo deasupra capului strângând puțin fiind conștient ca în următoarea secunda acțiunea lui a fost sa se împingă în interiorul meu lent.

Nu am scos niciun cuvânt pe gura chiar dacă durerea era acolo, cred ca îmbrățișarea lui Minho era suficienta.

Ma săruta din nou probabil încercând sa ma distragă de la ce îmi făcea el mie acolo jos. Oricum nu mai pot sa dau înapoi și sincer nici ca nu vreau.

E un moment frumos între mine și el deci de ce laș strica.

Vede ca încep ușor sa ma relaxez, apoi începe sa se miște la fel de lent cum a întrat. Nu voia sa ma rănească și știam asta, plus ca nu e un animal care sa accelereze ritmul asa dintr-o data.

Aveam unghiile băgate în spatele lui ce ii zgâria pielea. Vreau sa vad acele zgârieturi dar nu știu de ce. Pur și simplu dorința de a-l marca e una pe care nu am mai simțit-o pan acum.

Simt ceva în stomacul meu ce parca se strage și vreau sa ii spun lui Minho asta dar în secunda următoare îmi dau drumul.

Nu avea degand sa se oprească aici adică ar fii aiurea din moment ce eu mi-am dat drumul trebuie sa o facă și el.

Picioarele mele au ajuns înfășurate în jurul taliele lui, iar mâinile lui pe coapsele mele, nu știu de ce dar îmi oferea o placere enorma aceasta poziție.

După încă câteva mișcări puțin mai rapide asta după ce iam spus ca poate sa accelereze și acesta își da drumul doar ca în interiorul meu.

Cade obosit peste mine, vizibil transpirat cu parul ce ii cădea pe față și respirând greu, doamne Ține-ma în frâu, arata atât de sexy.









































❥𝑭𝒊𝒍𝒆 𝑰𝒏𝒕𝒓𝒆𝒈𝒊 𝑫𝒆 𝑻𝒆 𝑰𝒖𝒃𝒆𝒔𝒄 ༄ [2ᵐⁱⁿ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum