Dakikalar saniyeler saatler birbirini kovalarken benim kabim durmak üzereydi tamam onunla arkadaştım konuşuyordum ama bu his bambaşkaydı . Saatlerce yanında oturucağım off anam off sakin ol esin sakin ol .
Şahinin yanına oturduğumda bana gülümseyerek bakmıştı.
+Selam Esin
-Selam Şahin
+Neden kızardın noldu?
-Yoo şey ya ne kızarması.
+Neden tuhaf tuhaf bakıyorsun esin cidden korkuyorum biri bişeymi dedi .
-Yoo ne alakası var sadece uykum var evet ya benim uykum vardı.
-Tamam uyu sen eğer uyanmassan ben seni uyandırırım.
+TamamHeyecandan ne dediğimimi biliyorum ben Allahım ben uyuycam dedimde ne uyuması o yanımdayken uyuya bilirmiyim hiç şuan kalbimin küt küt atan sesini duyuyordum sakin ol sakin ol kendimi sakinleştirmeye çalıştıkça daha bi heyecan basıyor ona baktıkça kalbim pır pır ediyor.
Esinin Anlatımından ;
Şahinle şuan aynı havayı soluyoruz ve ben bu heycanım yüzünden uyuma numarası yapıyorum onunla konuşmak yerine. Koluma hissettiğim elle gözlerimi açtım. Şahin bana gözlerini dikmis cevap bekliyor gibiydi ne yapacağımı bilemeden iki yana kafamı salladım. 'Telefonun titriyor' dedi. 'he o telefonum mu bende bacaklarım titriyor sanıyordum ' ne dedigimi tekrar düşündükten sonra 'yani otobüsten' diye düzelttim.Telefonu acıp cevapladıgımda tanımadıgım bi ses 'naber' diye sordu anlamayan bir ses tonunda 'sen'de kimsin' diye sorğuladım. 'e tanımadınmı atakan ben' 'atakan mı' sahinin anlamaz bakışları bi anda gözlerimle buluştu. 'numara mı nerden buldun?' diye sorduğumda alaycı bir tavırla 'bilinmeyen numaralar servisi sagolsun' diye yanıtladı. 'keşke bana sorsaydın' diye sitem ettim. Şahinin kaşları iyice catılınca bu konuşmanın zamani olmadığını anladım ve'neyse sen okul cıkışına gelirsin öyle konuşuruz' dedim ve telefonu kapattim. Şahin burnundan soluyordu. Bu his içden içe hoşuma gitmeye başlamıştı, Şahin tarafından kıskanılmış gibi hissediyordum. Şahin birşey diycekmiş gibi agzını tam acicaktı ki anında kapattı .
Zaman Şahinin yanındayken hiç geçmiyordu sanki araba aynı yeri on kere geçiyor gibime geliyordu bi türlü ne o ne ben ağzımızı açmıştık sadece bizden ses çıkmıyordu sanki ikimizde cezalıymışız gibi suskunları oynuyorduk. Kalbimin atışı ona olan bu sevgim gün geçtikce dahada büyüyordu ama o bilmiyordu, kalbimin onun için nasıl attığını bilmiyordu , onu görünce kalbimdeki kelebekleri bilmiyordu , her gece onunla olan milyonlarca hayaller kurduğumu bilmiyordu, onu nekadar çok sevdiğimi bilmiyordu , belki beni arkadaşı olarak görüyordu belkide bir hiç ama o benim için çok ama çok farklı ben ilk defa Şahinde böyle oldum tamam Serkanıda sevmiştim ama o herşeyi boka sarmıştı iyikide bitmiş diyorum iyiki bitmiş. Kalbim durmaksızın onun yanında küt küt atarken arabanın bir anda ani freniyle kendimi öne doğru savrulurken buldum kafamı tam onümdeki koltuğun arkasına çarpıyordum ki son anda şahin beni kendisine çekti.
Sarsılmanın nedeniyle midem alt üst olmuş içimdekileri hemen şuraya boşaltabilirdim ama tabi yapamam .
Barış canım kuzenim benim nasıl bir durumda olduğumu görünce anında yanımda bitivermişti. Elime bir poşet verdiğinde utana utana şahine arkamı dönerek midemdekileri dışarı çıkartmıştım. Herşey okadar güzeldiki resmen ona sarılmıştım ama kahretsinki midem bulandı ve midemdekileri boşaltarak heleki onun yanında tam bir rezillikti ağlamak istiyordum ama burda olmaz eve gidinçe mutlaka ağlıycaktım.1saatlik yol kalmıştı ve ben bu yolculuğun hiç bitmesini istemiyordum hep yanımda olsun istiyordum ama tabiki imkansız çünkü o beni 'SEVMİYOR' benim kalbim onun için atarkan onunki ise bir başkası için atıyordur belki bilemem ama benim için atmadığı kesin .
Otobüsten herkez inip eşyalarını alıyordu ben önden inip edayla barışı bekliyordum valizlerini almaları için . Sonunda eve gelmiştim annem ve babamla biraz vakit geçirdikten sonra odama canım yatağıma kendimi atıverdim . Ne gündü be .Her gece yatmadan önce her insan gibi bende hayal kuruyordum tabiki sadece kuruyorum yani öyle gerçekleşceni sanmıyorum " HAYALLER GERÇEKLEŞTİRİLMEK İÇİN VARDIR "
Yine güzel bir hayalden sonra güzel bi uyku çekmenin tam zamanıydı.
AH KALBİM AH BEN SENDEN NELER ÇEKİYORUM ..İYİ GECELER.....
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK AŞK
Teen FictionEn Güzel Aşk Zor Olan Aşktır. Liseli genç bir kızın Platonik Aşkını anlatıyor. Utanmak,kızarmak,çekinmek, onu görünce konuşamamak ama en önemlisi onu deli gibi Sevmek . Karşılıksız hiçbirşey beklemeden sevmek . Kız deli gibi severken oğlanın bu s...