Hayat ne kadar zor artık katlanacak gücüm kalmadı.
Barışla barışmama ragmen hayla bana soğuk davranıyor.
AnnemEsin kızım kalk hadi okula gec kalıcan hadi kalk Eda bekliyo aşada hadi kızım
benTamam anne kalktım Edayı iceri al 5 dakkikaya geliyorum hazırlanıyım .
Ben geldimmmm ...Eda kanka seni cok özledim kanka hadi gidelim sana anlatıcaklarim var.
benbidakika annee anne anne barış uyanmadımı hayla aşagıya inmedi de göremedim gelmiyomu okula dediimm.
annemKızım barış erkenden cıktı .
BenBu cocuk ne yapmaya calışıyo ya hem sana kızgın degilim diyo hem de beni beklemiyo
EdaEsin hadi lan 1 saatir bekliyom cikalim artik gec kalcaz
Ben
Tamam geldim kusura bakma ya "aaaa" karsiya baksana yeni birileri taşınıyo eda knki baksana kızı hic gözüm tutmadı havalı bi tipi var .
EdaAllah seni esin ya daha dur okuldan gelince tanışak tanışmadan hemen öyle karar verme knki ya hem birazdaha konuşursak ilk derse yine yok yazılıcaz.
Barışın anlatımındanBugün okula gitmiycektim sakin sesiz bir yere gidip biraz kafami dinlemem lazımdı , en iyisi sahile inmek şu bir hafta icin neler yaşamışız ya . Aslinda Esinin ne yaptıgını cidden anlamıyorum tamam seviyorsun anlıyorum ama onunda bi cıktıgı var hayla o şerefsiz şahinin peşinden koşuyo bizimde kalbimizi kırıyo , anlamıyorum neden bütün kızlar böyle .
Esin beni okulda bulamıyınca kesin meraktan catlar hep ben mi onun icin meraklancam simdide o meraklansın . Sinirli degilim diyorum ama esine cok sinirliyim ben kuzeniyim ya kuzeni bana nasil davranıcagını hayla bilmiyor "cimcime" ya .
BenOkula gelmistik gözlerim okulun bahcesinde biyandan şahini biyandan barışı arıyodu .
Şahini görmüştüm arkadaşlarıyla cardaklarda oturup konuşuyorlardı. Barışı hayla görememiştim , Edaya; kanka ben bi sınıfa cıkıp geliyom sen bekle istiyosan sende gel hem cantalarimizi birakırız, dedikten sonra bi koşu merdivenlerden cıkarken şahinin beraber oldugu kızı görmüstüm ıyyyy cok sinir bozucu bişey ya ....
Sınıfa cıktıgımda barış yoktu , offf ya nerde bu cocuk insan bi haber verir demi ama meraktwn catlatcak insanı ya .
Tam dışarıya cıkarken hoca sınıfa girmisti. Off ya iyice telaşlandim
EdaEsin telaşlanma ya belki bi işi vardır o yüzden gelmemistir.
BenEda ya korkuyorum hic böyle şeyler yapmazdı ya biz onla kardeş gibiydik neden böyle olduk ya neden kuzenim gitgide benden uzaklaşıyo. Off Allahım ben ne günah işledimde beni bunlarla sınıyosun . Bir taraftan şahin bir taraftan kuzenim barış eda söyle bana neden herşey üst üste geliyo.
HocaKızlar ne konuşuyosuz dersin başından beri susmadınız birdaha konuşursaniz yok yazarim susun birazda ders anlatayim ayip ya
BenHocam özür dileriz ama barışı merak ettim bu arada barış kuzenim olur evden cıktı ama okula gelmedi onu konuşuyoduk hocam.
Sinir kadın ya hep bizi görüyo zaten tek biz konuşuyoz gibi mal yaa
CemKızlar tenefüste konuşalım mı barışı ararız hem biraz da olsun merakın gider.
Ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK AŞK
Novela JuvenilEn Güzel Aşk Zor Olan Aşktır. Liseli genç bir kızın Platonik Aşkını anlatıyor. Utanmak,kızarmak,çekinmek, onu görünce konuşamamak ama en önemlisi onu deli gibi Sevmek . Karşılıksız hiçbirşey beklemeden sevmek . Kız deli gibi severken oğlanın bu s...