Hikayemin tanıtım videosu media'da İzlemeyi unutmayın. Eğer acılmıyorsa video youtube'den Platonik aşk #wattpad yazarsanızda çıkar.
.......Keyifli okumalar ......Hani derler ya en güzel güzel aşk zor olandır. İşte bu beş kelime bazen bizlere o kadar çok anlam katar ki işte bizlerin kaderide zor olan aşktır.
Platonik olan aşktır, çaresizlik, masumca sessizce sevmek kalbinin en derin yerinde delicesine onu sevmek ama söyleyememek en çok da bu acıtıyor ya insanın canını en çokda bu bitiriyor ya insanı..Neyse ya benim uykum geldi yatmam gerekiyor yarın okul var bu kadar edebiyat yeter. Sabah 7.40 ve hayla alarm çalıyor. Off okull off nerden çıktın sen başımıza. Bir yandan'da okulu sevme okula katlanma sebebim benim bir platonik sevdiğimin olması. Adı şahin hep onu düşünüyorum ve onun için her gece ağlıyorum çünkü onu o kadar çok seviyorum ki hiç kimse bilemez onu nasıl çok sevdiğimi. En azından bir yandan şanslıyım, çünkü okulda onu görebiliyorum ve resmen bir deli gibi takip edip beni farketmesi için onun bulunduğu yerlerde bulunuyorum yine beni farketmiyor. Ben onu çok seviyorum. Şahin okulun en yakışıklı çocuğu bana bakarmı hiç. Ben ise sıradan bir kızım onun yanından bile geçmiyorum yani. Açık kahverengi gözlerim siyah saçlarım düzgün bir fiziği olan bir kızım. Neyse kendi kendime konuşmayı kesiyimde formamı giyiyim ben 10.sınıf öğrencisiyim . Biliyorum bu yaşta ne platoniği diyeceksiniz napıyım onunla konuşamıyorum bir türlü cesaretimi toplayayıp yanına gidip seni seviyorum diyemiyorum. Az daha konuşursam okula geç kalıcağım, ilk ders matematik hoca sınav notlarını okuyucak aman okursa okusun zaten hep 50 alıyorum benim için önemli bir ders değil matematik çünkü herşeye basan kafa bir derslere basmıyor. Ne yapıyım bende böyle bi insanım okula geldigimde hoca beni ve benimle beraber geç kalanları kapının önünde bekletirken birde ne görüyüm şahin o'da geç kalmış demek ki baksanıza platoniğim beni görmek için geç kalmış :)Çok salağım demi neler düşünüyorum salak esin diye fısıldarken birden eda yanıma geldi neler diyorsun kız kendi kendine dedi. Eda benim okulda ve mahallede en yakın arkadaşım o da geç kalmış benim gibi
--hiç öylesine hocalara sövüyorum. Dedim ve sustum daha fazla saçmalamak istemiyordum. Şahin beni hiç görmüyordu bile ne yapıpda ilgisini çekebilirim derken en yakın arkadaşı can yanıma geldi "günaydın esin"dedi, bende şaşkın bir bakışla "günaydın" dedim. Tam konuşacakken hoca hadi yürüyün dersi yarıladınız bir daha geç kalmayın diyip bizi sınıfa yolladı şahin kendi sınıfına giderken canda bizim sınıfa gelmişti. Tabiki her gün yok yazıldığım gibi bugünde canım hocamız seve seve beni yok yazmıştı. Off kafamda deli sorular can bana neden selam verdi ki yada neden konuşmaya çalıştı ne konuşacaktı ki? ne diyecekti ? çok merak etmiştim şimdi. Sırama oturduğumda can'ın gözleri bendeydi bu neden sürekli bana bakıyordu hayla bakıyor du yaa çok merak etmiştim. Bakıp bakıp durması sinirlerimi de çok bozmuştu insanı daha çok merak ettiriyordu.
Zil çalmıştı edayla kantine indiğimizde şahin'de oradaydı eda bana gülerek kanka seninki de burda bak dedi.
-- Görmemek mümkünmü onu kankacım baksana şuna resmen gel beni sev diyor.
--Deli kız sus sapıkmısın sen tövbe.
Edanın öyle demesiyle gülmeye başlamıştım gerçekten şahin bana neler düşündürtüyordu. Arkamda birinin olduğunu hissetmiştim arkamı döndüğüm anda can'ın olduğunu anlamıştım. Suratım kızarmaya başlamıştı ya duyduysa benim dedikleri ya konuştuklarımızı duyduysa ben kendi kendime konuşmaya devam ederken kafasının başka tarafa çevrili olduğunu fark ettim başkasıyla konuşuyordu, biraz olsun rahatlamıştım.
Can bir anda önüne döndü ve bana;
--Sendemi buradaydın hiç farketmemişim esin dedi. Ben ne diyeceğimi şaşırmış bir halde bir anda da duymamış olmamasına sevinerek güzel bi ohh çektim.
--Bende arkamdakinin sen olduğunu yeni farketmiştim dedim.
Birbirimize tebessüm edip önüme dönmüştüm sıra bana geldiğinde tostumu alıp sınıfa çıkarken aklıma şahine söyleyemediklerimi ona olan sevgimi ona olan özlemimi biraz olsun dindirmek icin bir deftere ona olan duygularımı yazmak geldi . Hemen eve gitmek istemiştim ona ondan hoşlandıgımı ve geçen seneden beri ondan hoşlandığımı sayfalara dökmek istiyordum. Aklıma delice fikirler de gelmiyor değildi ona olan duygularımı yazıp defterinin arasına koysam nasıl olurdu ne tepki verirdi düşünmeye başlamıştım yine. Bu çocuk beni hep hayallere daldırıp başka diyarlara götürüyordu.Eda öyle bir dürtmüştü ki kafam az daha masaya düşecekti.
--Esin kanka nereye daldın şahinin sınıfa geldiğini bile görmedin mi dedi.
Kendimi toparlayıp etrafıma bakınıyım derken tam önümde duruyordu canını sevdiğim. Ben tabi hayran hayran onu izlemeye başlamıştım. O hiç kimsede görmediğim en güzel gülüşe sahip tek insandı. Gözümü onun üstünden alamıyordum çünkü o o kadar güzel tebessüm ediyordu ki o kadar güzel bakıyordu ki çok korkuyordum benim gördüğümü görecekler diye. Tabi o beni hiçbir zaman farketmeyecek'ti can olmasa sınıfa bile gelmeyecekti.
Duyduğuma göre canla çocukluktan beri arkadaşlarmış.
Can'la ne konuşuyorladı o kadar çok merak ediyordum ki. Okul çıkış saati gelmişti edayla eve giderken aklıma yine salakca bir fikir gelmişti aksiyon arada iyidir ya hem :))
--Eda takip etmeye varmısın dediğimde eda bıkmış ve sıkılır bir vaziyette
-- off esin 100 kere takip ettik hadi ama eve gidelim çok yorgunum hem yarın sınav var. Dedi bu kızı çok seviyordum ben ya her anımda yanımdaydı onu da anlıyordum zorlamadım tamam demiştim bi tek o da çapkınca gülüp koluma girmişti.
Bir anda aklıma gelen şeyle çığlık atmam bir oldu. Milletin bize olan bakışları komiğime gitsede biraz utanmıştım.
--ne oldu esin neden çığlık attın geldiler heralde yine sana dedi.
--kızım biraz saksıyı çalıştırsana unuttunmu sınavlarda şahinle aynı sınıftayız bu ne demek oluyor 40 dakika boyunca onunla aynı ortamda aynı havayı solurken olacağım dedim.
--Sen cok fenasın esin dedi ve gülmeye başladı.
--Sırıtmayı kes lütfen derken bende dayanamayıp gülmeye başladım.
Evin içine girdigim an canım anamın o mis gibi sıcak yemek kokuları sarmıştı evin her tarafını.
-- Anneciğim döktürmüşsün yine diyerek yanağına bir öpücük kondurdum. Yemeğimi yer yemez hemen odama çekilmiştim aklım hayla şahindeydi keşke aynı sınıfta olsaydık diye düşünürken annem odaya girmiş hiç farkında bile değildim.
--Esin esin esin kızım diye bi bağırdı annem bir anda yerimden sıçrayacak ne oldu anne ya niye öyle bağırıyorsun dedim,
--Kızım duymuyorsun ne yapayım ne düşünüyorsun hem sen öyle bakıyım nerelere daldın diye sordu bir anda canım anam. Ah anam senin kızın kör kütük bir uşağa aşık diyemedim tabi
--Hiç yarın sınav var ya onu düşünüyorum nasıl olucak ne sorucaklar neler çıkıcak diye hızlı hızlı konuşmaya başladım bir anda annem tamam tamam sen devam et diyerek beni düşüncelerimle başbaşa bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK AŞK
Teen FictionEn Güzel Aşk Zor Olan Aşktır. Liseli genç bir kızın Platonik Aşkını anlatıyor. Utanmak,kızarmak,çekinmek, onu görünce konuşamamak ama en önemlisi onu deli gibi Sevmek . Karşılıksız hiçbirşey beklemeden sevmek . Kız deli gibi severken oğlanın bu s...