ONU UNUTAMIYORUM 5

662 26 2
                                    

O büyük gün gelmişti sonunda Şahini unutmaya karar vermiştim , ama nasıl unutucagımı bilmiyordum aslında düşünmem bile yanlıştı cünkü onu unutmak mümkün degildi .

Artık Barışta benim gittigim okula yazılmıştı beraber gidip beraber dönüyoduk tabi Eda'yıda unutmayım. Okula giderken alışkanlık olmuş sürekli arkama bakıyodum , unutmaya calıştıgım insana bakıyodum ne kadar tuhaftı demi.

Ama napıyım seviyorum iste onu orda kızla görmeme ragmen içim yansada kalbim sızlasada napıyım elimden bisey gelmiyor seviyorum...

Tekrardan arkama döndügümde Şahin arkamdan geliyordu , Barış önünü dönüyorsun bakmıyorsun arkana deyip bana bissürü tantana yapıyordu. Dayanamayıp Şahine dönüp Can nerde diye sordugumda Şahin : o bugün gelmiycek hasta dedii. Ben : tamam saol dedikten sonra önümü döndügümde barışın yüz ifadesi korkunçtu. Ben ise Barış bakma bana öyle korkuyorum dedim. Barış: Sus Esin sus canının yanmaması icin ugraşırken senin yaptıgına bak kapat ceneni ,diyip yanımdan uzaklaştı .

Offf barış offff .....

Aslında haklıydıda , off kafam çok kalbim acıyo en iyisi ölmek onsuz yaşamaktansa ölüyüm daha iyi deyip kendi kendime konuşuyordum. Edada benim derdimemi üzülsün kendi derdinemi yansın . Kendi kendime konuşurken Barış sınıfa gelmis arkadaş bile edinmiş , Barış suratıma bile bakmıyordu off Allahim off ne yapicagim ben off Lütfen yardim et. Barışta boyle yaparsa ben artık ölüyüm , zaten Şahinde bakmiyor bana .

off Allahım off

kafayı yiyicegim ben Şahinsiz yapamam , Barış bi bakarmısın dedikten sonra bana dedigi cevap : esin hanım artık kendi problemlerini kendin cöz ben ne yaptiysam.senin iyiligin icin yaptim ama sen bana inat hayla onunla konuşmaya calışıyosun .

Ben artık dayanamayıp bagırmaya başladım ;

Off barış ya bıktım artık ölmek istiyorum sende bana böyle davranirsan tamam Barış ya tamam.
Okul cıkışı ;

Herkezden önce cıkmıştım Barış arkamdan geliyordu , yolumu degistirmistim barış hayla beni takip ediyordu ben haberim yokmus gibi sahile inmistim . Bagirmak , aglmak ,herkezden uzak durmak istiyordum. Barış beni hayla takip ediyordu , ben bagirmaya başlamıştım resmen sinir kırızi geciriyordum . Tesadüfe bak!!! ya Şahin bu tarafa dogru geliyordu ben aglamamı durduramamistim. Benim agladımı görünce koşa koşa yanima geldi , Esin ne oldu neden agliyorsun diyip beni sakinleştirmeye calişiyordu , bilmiyordu onun icin agladıgımı salak . Barış sinirli sinirli hızla yaklaşıyodu. Ben Şahine telaşlı bakıslarla GİTT !!!cabuk git şahin dedim. Şahin şaşkın bakışlarla tamam dediii...

Cok korkmustum şahin'le konuşcak diye .

Barış yanima gelip ne yaptigini saniyorsun sen hani kendini düşünmüyorsun bizi düşün , hadi bizide düşünme . Onun için bukadar şey degermi eve gidiyoruz hadi yürü deyip kolumdan tuttu eve dogru ilerlerken sakinleşemem için su ve pecete aldı. Ben: teşekkür ederim eve gitmemk istiyorum beklemeyelim burda yoruldum hemde cok yoruldum........

Eve geldigimde Annem meraklı gözlerle bana bakıyordu . Bakma bana Anne şimdi konuşamam dinlenmek istiyorum diyip odama cekildim.

Cok kötüydüm konuscak halim bile yoktu . Annem odama geldi kapi kilitli olduğu icin kapiyi acamamıştı Annem : kızım esin kapiyi ac, ne oldu sana neden agliyorsun diye kapinin önünde duruyordu. Barış annemin yanina gelerek , teyze bişey olmadı sadece benimle biraz kavga etti mızmızlanıyo biraz, birazdan gönlünü alırım dedi. Annemde bende başka bişey oldu zannetmiştim, diyerek aşagiya mutfaga inmişti . Ben hayla ağlamaya devam ediyordum .
1hafta sonra ;

Depresyondan yeni yeni cıkmaya başlamıştım , ama barışla aramız hayla kötüydü benimle konuşmuyordu. Resmen çocuk gibiydi

İceri girdigimde barış televizyonda film izliyordu, yanına gittim ve konuşmaya başladım: Biliyorum seni dinlemedim ama cok kötüydüm bide onu o kızla görünce daha cok deliye dönmüştüm o sıra cok kotuydum beni anlayışlı karşılamanı beklerdim ama sen üsteleyip hayla unut onu sevme onu diyip diyip durdun , emin ol ki o kadar çok denedim ki onu unutmayı ama o her karşıma cıktıgında kendime yenik düşüyorum anla Barış unutamıyorum yapamıyorum. Lütfen affet beni barış sende böyle yaparsan ben ölürüm barış kuzen affet beni özür dilerim.....
Barış:

Esin kuzum ben sana kızgın degilim sadece seni öyle perişan halde görmeye dayanamiyorum ben sana hic küsermiyim sadece biraz kızgınım , dedikten sonra yanımdan kalkıp dışarı cıkarken bu arada affettim bunu bilmeni istedim diyip dışarı cıktı.

Ohhh be..... nihayet barışla barıştım ama bir sorunum var şahin

ONU UNUTAMIYORUMMM...

Bölüm sonu.....

PLATONİK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin