Koca Bir Yalan 7

517 17 0
                                    

Hayat çok sıkıcı ;

Barışla aramı az da olsa düzelmişti ama hala bir sorunum vardı Şahin .

Yine herzaman ki gibi okul bizi bekliyordu. Uyuz barış 'ın keyfi yerindeydi, 2 haftadan beri ilk defa bugün keyfi yerindeydi .

Okula gitmek için hazırlanıp kapının önüne indiğimizde kadir 'de kapılarının önünde kardeşi şeymayı bekliyormuş .

Ben
Günaydın kadir

Kadir
Günaydın esin

Ben
Ne işiniz var sabah sabah dışarıda

Kadir
Biz yolun sonundaki okula kayıt olmaya gidiyoruz.

Barış
Bizde o yolun sonundaki okula gidiyoruz. Şimdi de geç kalıyoruz hadi eyvallah .

Ben
Ya barış bir sus ya hem daha eda gelmedi ki .

Barış
Esinnnnn...  Bak geldi işte eda hadi gidiyoruz kızlar düşün önüme

Kadir
Ya kocum bi sakin ol ne bu atar? desene artık hep karşılaşıcaz esin :)

Ben
Aynen kadir insallah bizim sınıfa kaydolursunuz hem sınıftan bi çocuk başka sınıfa geçişini yaptırıcak

Barış
Kim gidiyor başka sınıfa

Ben
ŞAHİN barış ŞAHİN

Barış
Hadi ya sevindim nasıl oldu da gidiyor başka sınıfa seni bırakıp'da

Ben
Kes yaa senin yüzünden gidiyor şahin hem o gitse bile ben onu bırakmam merak etme kuzen

Barış
Esinnnnn yürü

Ben
Tamam barış yaaa tamam yürüyorum.

Hadi gidelim geç kalıyoruz görüşürüz kadir .

"Yine sıkıcı bir güne başlamış bulunmaktayız ilk azarımızıda işittik rahatlayabilir artik barış bey :)

Bana kızsa bile ben kuzenimi çok seviyorum o benim iyiliğimi düşünüyor sonuçta nede olsa ben kendimi çok kaptırmıştım şahine..

Okula gelmiştik ilk işim sınıf listesine bakıp şahin gittimi diye bakmak oldu. Allah kahretsinki gitmiş şahinin adı sınıf listesinde yoktu .

Barış başladı sınıfın ortasında
Bağırarak
Güle güle ona yolu açık olsun kuzen diyip sırıttı

"Ne sinir bozucu bir kuzen bu ya
-suss barış ya suss
*arkadan gelen bir erkek sesi
-Esini rahat bırak!

Arkamı döndüğüm an karşımda ki kişinin serkan olması ayrı bir şaşırtmıştı.

Barış
Ne diyorsun lan kimsin sen

Ben
Serkan neden geldin neden burdasın
Kafamın içinde delice sorular oluşmuştu serkanın burada ne işi vardı neden okul forması giymişti nasıl gelmişti buraya..
Allah kahretsin ki birazdan kıyamet kopacaktı

Serkan
Esine bir daha sakın bağırma duydun mu beni

Barış
Ne diyorsun lan sen siktirgit belanımı arıyorsun sanane esinden sen kim oluyorsunda esini koruyosun bana

Serkan
Ben kimim biliyormusun esinin erkek arkadaşıyım o benim sevgilim anladınmı şimdi kim olduğumu.

Ben
Yeter ya yeter serkan git burdan barış sende sus lütfen.Serkan git burdan git ne işin var senin burda ya

Serkan
Gidemem güzelim  şimdiden yok yazılmak istemem

Barış
Düzgün konuş lan esinle ne güzelimi benim yanım da esine bir daha böyle dersen seninle bozuşuruz

Ben
Sizinle ugraşamam ne yaparsanız yapın ben gidiyorum
-Hadi eda gidelim

Barış
Esin nereye gidiyorsun heyyy sana diyorum
Ben
Sıkıldım artık sizin tavırlarınızdan. Serkan sen hayla hangi yüzle beni sevdigini konuşmak istedigini soylersin git işine ya ....

''''''' Hızlıca kosa kosa ordan uzaklasmistim ne yapacagimi nereye gidecegimi bilmiyordum okuldan cıkamazdım ama cıkmalıydım ne olursa olsun cıkmalıydım. Artık dayanamiyordum, şahini cok özlemistim onu hersaat herdakika yanimda olmasini istiyordum , gercektende benim ilişkim resmen tek taraflı platonik olan ilişkiymiş , zor olan ilişki yakında kalpten gidicem onu her gördügümde kalbim bir başka atıyo.

Arkamdan yine bir ses ;
Şahinin sesiii !!! Küt küt

Kalp atışlarımın ritmini bir anda sayamaz oldum , arkam dönüktü ve bu cocuk beni yine aglarken görmüştü. Hemen gözyaşlarımı silip ona dogru döndüm  ,  bana yine ne oldu neden aglıyorsun yinemi barış biseyler dedi anlatmak istermisin dedii .

Ben icimden ah bir bilsen senin icin agladigimi ah bir bilsen .
Ben

Barış kızdırdı ama bu sefer konu serkan rahat bırakmıyo beni sürekli karşıma cıkıyo onu sevmedigimi söyledigim halde bana hayla seni seviyorum diyo  , ben.başkasina köpek gibi aşıkken nasil serkanla cıkabilirim .
Şahin

Serkan kim ??? Sen kimi seviyosunda bukadar seni deligibi seven cocugu istemiyosun
Ben
Seni seviyorum senii 

İcimden bir ses o kisinin sen oldugunu soyle diyodu ama yapamazdim .

Serkan mı kim hani bi ara okul cikisi kafa attigin cocuk vardi ya ooo !!!

Sevdigim cocukta mahhaleden yeni tanistik işte öyle.
İnanmıyorum şahine ne dedim ona başkasını sevdigimi soyledim artik elimde bir şans varsa bile o şans kül oldu uctu yaa ben ne dedim sahine .....
Koca bir yalan söyledim baskasini seviyorum diyerek ona onu seviyorum deme cesaretide kalmadi bende artik bittiii yokk .
Offfffff

İcimden konuşa duruyum şahin hayla suratima baka kalldı. Oyy yavrum benim ya .
Şahin

Yaa demek o cocuk istersen haddini tekrardan veriyim ne dersin esin bu arada sana yeni iliskinde mutluluklar .
Ben
:'( aglamakli bir tavirla teşekkurler sanada mutluluklar şahin o kızla serkanida kendim hallederim saoll. Simdi gitmem gerek görüsuruz kendine iyi bak .
Şahin

Saol sende kendine iyi bak fazla aglama tamam .
Allah kahretsin benim hayatım olmuş ""koca bir yalan "" ben daha ne diyim kiii

Bölüm Sonuu.....

PLATONİK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin