Sabah kalktıgımda icimden bir ses bu hafta cok güzel gecicek diyo , inşallah öylede olur icimdeki ses bana yalan söylemez .
Aşagıya indigimde barış , annem ve babam kahvaltıya oturmuşlardı .
Barışın yanagına bir öpücük kondurdum , babamın ve annemide optüm tabi, barış ve bizimkiler şaşkın şaşkın bana baktılar .
BenNe bakıyosunuz öyle icimden geldi öptüm yani :) :) :)
AnnemSeni böyle görmek beni cok mutlu etti kızım.
BarışOhhh ohhh esin hanım keyifler yerinde .
EdaEsin esin esin esin
Hadi kanka gel gidelim gec kalmıyalım okula gell kanka
BenTamam kankam geliyoruz .
EdaNoldu kız bugün sana yaklaşık 1 aydan beri yüzün gülmüyordu bugün seni böyle görmek cok mutlu ettti beni.
"""Okula yaklaşmıştık şahini uzaktan gördùm ve telefonla sinirli sinirli birisiyle konuşuyor.
Acaba kiminle konuşuyordu ? Neden sinirliydi ? Kim bukadar sinir etmişte delirmiş bukadar ????? Off kafamda deli sorular , kimbilir kim bukadar sinirlendirdi , cok merak etmiştim barış bana döndü ve önüne bak esin dedi . Klasik barışın lafı off deli cocuk ama hayla cok merak etmiştim yaaa .
Sınıfa gittigimizde gözüm şahinin sırasına carpiyordu , şimdi o sırada serkan oturuyordu !!!
Ne serkan mı dogrumu görüyorum inanmıyorum başbelası bizim sınıfa kaydını yaptırmış ohaha yaa .
Barış tip tip serkana bakıyordu bu pezevenk'demi burada . Ne işi var bunun burada bide şahinin sırasına oturmuş esin bakkk !!!!!
BenOff barış banane serkandan nereye oturursa otursun.
SerkanEsin gelmiyceksin diye cok korktum ya nerdeydin hayatım.
BenSerkan yeter ama ya sabah sabah seni cekemem istemiyorum seni,seni sevmiyorum anla artık bunu.
SerkanEsin deme öyle kuzum ben hayla seni ilk gunku gibi cok seviyorum , lutfen affet benii senin kalbini kirdigim icin affet bebegim beni seni seviyorum.
BenSeni affetmem uzun zaman alir ama şunu unutma senle cikamam arkadas kalalim serkan .
SerkanBana herşeyi de ama arkadaş kalalim deme esin yalvarırım
BarışSus lan sabah sabah başımızı arıtma Esinide rahat bırak kız seninle konusmak bile istemiyor.
EdaTamam ya ikinizde susun ......
BarışNedemek esin ya iyice yüz veriyon şu hıyara .
EdaYaa off hergün aynı tantana şu kızın sizden cektigi ne yaa sürekli kavga ediyosunuz yeter yaa sıkıldık sizin bu huyunuzdan .
BenKonuş kardeşim konuş beni anca sen anlıyosun iyiki varsın canım kardesim.
EdaNedemek kardesim ben hep yanında olucam merak etme.
Zill calmıştı ,Edayla beraber kantine indigimizde bizim merdiven altindan sesler geliyordu , şahinle sevgilisi kavga ediyolardı , acaba neden kavga ediyolardi demekki sabahda telefonda bununla kavga ediyordu .
Dahada yakina gidip onları dinlemek istiyordum napıyım cok merak ediyorum neden kavga ettigini ögrenmek istiyordum inşallah ayrılırlar . Onu o kızla görünce daha cok kalbim acıyor böylesi bence daha iyi olur.
Arkama dönüyüm derken ayagim çöp kutusuna takılıp cöp kutusu yere düştü ve ses oldukca yankılandı şahinin sesi kesilince anlamiştım sesi duydugunu koşarak yukarı koridora cıktık , eda nefessiz kalmisti farketmiştim elimdeki suyu ona verip iyimisin eda dedim " merak etme sadece bir anda heyecan ve koştugumuz icin " dedi
BenHadi burdan uzaklaşalım , eda şu gelene bak başbelası geliyo dedim
EdaKahkaha . Atarak kolay gelsin esincim dedi .
SerkanKızlar napıyorsunuz burada
EdaSenden uzak biyere gidelim dedik buradada rahat yok hadi esin gidelim.
SerkanSen gidebilirsin ama esin gelemez . O benim yanımda kalıcak şimdi gitmek istiyosan git edacmm
EdaSen kim oluyosunda bana burdan gidebilirsin diyosun hangi hakla sıfatsız bu kızıda yanlız bırakcagımı sanıyorsan yanılıyorsun serkancım..
""kafam cok karışıktı serkan beni seven insan, şahin ise varlıgımdan haberdar olmayan insan off kafam cok karışık ne yapmalıydım oysa serkan benden ayrılmasaydı nerdeyse 3.senemizi doldurcaktik ama o fahişeyle cikmiycakti beni bırakmıycaktı ben şahini sevmiycektim ama o beni bıraktigi andan beri şahine aşıgım o bunu bilmese bile aşıgım hemde bir platonik olarcasına aşıgım evet dogru duydunuz belki ileride bu günlerime gülecegim ama platonigi olmuştum artik , Onu Çok Seviyorum".Bir anda edanın dürtüklemesiyle kendime geldim .
EdaKızım sende bu aralar cok dalgınlaştın noluyo kankacım sana .
BenHic oyle dalıp cıkıyım dedi gülerek
EdaEspiri anlayışına tükürüyüm kanka . Neyse son ders barış beye ne diyeceksin oda gelmek isterse
BenHerşeyi anlatıcam kanka bizimkilerede edaya gitti diyicek haa haberin olsun .
EdaTamam bebeyim ama dikkatli ol serkan bişey yapar hemen uzaklaşıp beni ara ben ona agzının payını veririm .
BenHa ha ha tamam kanka merak etme hem bana birşey yapmaya kalkarsa senden önce ben veririm cevabını merak etme kankiş .
""Son saat olmuştu derse girmeyip serkanla beraber o eskiden gittigimiz kafeye gidip konuşmaya başlamıştım.
" serkan meraklı gözlerle bana bakıyordu eminim ne konuşacagımı merak ediyordu.
BenBak serkan o kızla ayrılmadan önce hayatımdan resmen cıkmıştın ama şimdi gelmiş seni seviyorum pişmanım gibi sacma sapan şeyler söylüyorsun ne yapmaya calışıyorsun senin derdin ne beni cok seviyorsan neden beni bırakıp o fahişeye gittin he söylesene beni seviyordunda neden bıraktın beni serkan ben seni cok seviyordum ama senin en son yaptıgın pezevenklikle bütün hayallerim seni kaybettigim andan itibariyle bitti , yıkıldı .
Herşey o gün bitti serkan bitti biz sadece arkadaş olabiliriz başka birşey düşünme .
SerkanSus esin sus sen benimsin sus biliyorum seni cok üzdüm . Üzgünüm esin affet beni . Bizim aşkımız bitmemeli ben sensiz yaşayamam esin .
BenSerkan yeter sus bu aşk bizim icin bitti . Sen beni bıraktıgın gün bitti serkan yeter . Her aşk bir gün biter serkan. Biterr.
Arkadaş biliyorum biraz gec yazdım sınavlardan dolayı lütfen kusura bakmayın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK AŞK
Teen FictionEn Güzel Aşk Zor Olan Aşktır. Liseli genç bir kızın Platonik Aşkını anlatıyor. Utanmak,kızarmak,çekinmek, onu görünce konuşamamak ama en önemlisi onu deli gibi Sevmek . Karşılıksız hiçbirşey beklemeden sevmek . Kız deli gibi severken oğlanın bu s...