Lisa
Önünde durduğum eve baktım. Çok heyecanlıydım çünkü Jennie'nin karşısına bu kadar hızlı çıkacağımı düşünmüyordum.
Kapıya doğru yürümeye başladım. Her adımımda sanki kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Bayılmasam bari.
Tam kapısının önünde durdum. Elimi kapı zilinin hizasına getirdim. Çalmak zorundaydım. Yejun piçinin Jennie ile ilgilenmesini istemiyordum.
Gözümü kapattım ve zile bastım. Oha bastım! Birkaç saniye sonra kapı açıldı. İşte karşımdaydı. Bütün güzelliğiyle. O inanılmaz birisiydi.
Üstünde ayıcıklı pijamaları vardı. Beni baştan aşağı süzdü. En son yüzümde durunca gülümsedim.
-Lalisa?
"Jennie?"Gülümsedi geçmem için geri çekildi. İçeriye girip beni salona götürdü.
-Ah.. şey.. sen otur ben üzerimi değiştirip geleyim.
"Peki bekliyorum."Hemen koşarak üst kata çıktı. Bende evini incelemeye başladım. Televizyon ünitesinin üstünde birkaç çerçeve vardı. Onlara baktım.
Birinde Jennie'nin tek olduğu bir fotoğraf, ailesi ile olan fotoğraf, Jisoo ile olan fotoğraf ve küçüklüğünden olan bir fotoğraf. Küçüklüğü olan çerçeveyi elime alıp gülümsedim.
Küçükken de çok güzel ve tatlıymış. Şimdi de olduğu gibi...
-Orada 4 yaşındaydım.
Fotoğrafa o kadar dalmışım ki Jennie'nin geldiğini bile duymamıştım. Arkamı dönüp baktım. Siyah bir crop ve siyah bir eşofman giymişti."Geldiğini duymamışım."
-Önemli değil.İkimizde koltuğa oturduk. Öylece boş boş yere bakıyorduk.
-Demek Lisa sensin. Düşündüğümden daha güzelmişsin, dedi bana dönerek. Bende ona döndüm.
"Demek beni düşündün." dedim sırıtarak. O ise utanmış olacakki gözlerini yere çevirdi. Yan profili çok güzeldi.
Ah! O her haliyle, her şeyiyle güzeldi. Teker teker saymama gerek yok. Telefonumdan bildirim sesi gelince cebimden çıkardım. Yejun piçi mesaj atmıştı.
EBOÇ
fotoğrafı atacak mısın artık?"Şey Yejun yazdı. Fotoğraf atmamız lazım."
-Ah.. Peki.Diyerek koltukta yanıma yaklaştı. Şu an bacaklarımız birbirine değiyordu. Bayılmasam bari amk.
Telefonun kamerasını açıp yüz hizamıza doğru tuttum. Jennie hemen gülümseyip poz verdi. Bende gülümsedim ve fotoğrafı çektim.
-Bakayım basıl çıktık, diyerek yanıma biraz daha yaklaştı şu an kokusunu alabiliyordum.
"Güzel çıktık bence. Bunu atıyorum."
-At.Lisa
*1 fotoğraf gönderildi.*
(buraya fotoğraf bulamadım siz hayal edin😞)
al
oldu muEBOÇ
olduTelefonu kapattıktan sonra meraklı gözlerle bana bakan Jennie'ye baktım. Baş parmağımı onaylar şekilde kaldırdım (👍🏻) o da rahatlamış bir şekilde sırtını koltuğa yasladı.
-Umarım daha yanıma gelmez.
"O biraz zor."
Bana hüzünlü bir şekilde baktı. Gitme vaktim gelmişti. Ne de olsa sadece fotoğraf için gelmiştim buraya."Ben gideyim. Fotoğraf için gelmiştim zaten."
-Tabi görüşürüz o zaman.Kapıya doğru gittim. O da arkamdan geliyordu. Kapıyı açıp ayakkabılarımı giydim ve ona döndüm.
"Yazarım sana."
Gülümsedi.
-Yaz bana.Bende gülümsedim ve yürümeye başladım.
Jennie'nin gülümsemesini gördüğüm için çok mutluydum. Umarım bu mutluluğu her gün yaşarım.
____________________