16

670 46 19
                                    

seelaam

Lisa

Jennie'nin beni eve çağırması ve bir de benimle uyumak istemesi bayılmama neden olabilirdi. İyi ki bayılmadım. Jennie'nin kokusu ile uyumak harika hissettirmişti. Keşke her gün böyle uyusak.

Uyandığımda Jennie yanımda yoktu. Su sesleri geliyordu. Muhtemelen duş alıyor. Duş deyince... Of utandım.

Öylece yatağa uzanmış tavana bakıyordum. Banyonun kapısı açılınca gözlerim oraya çevrildi. Gördüğüm şey ile yutkundum.

Jennie havlusuna sarılmış. Saçlarından damlayan su boynuna akıyor. Bacakları mükemmel derecede güzel. Bu kız beni delirtmeye mi çalışıyor!?

Jennie beni farkedince gözleri şaşkınlıkla açıldı.
-Lisa? Uyanık mıydın?
"Şey... Evet yeni uyandım."
-Ee ben özür dilerim. Senin uyuduğunu görünce ben giyinene kadar uyanmazsın sanıp kıyafetlerimi almamıştım.
"Önemli değil. Hadi giyin. Ben aşağıda bekliyorum seni."

Kafasını salladı. Onu son kez süzüp odadan çıktım. Kesin utandı.

...

"Artık eve gitsem iyi olacak. Okul için hazırlanmam lazım Jennie."
-Peki nasıl istersen.

Kapıya doğru yürüdük benim için kapıyı açtı. Ayakkabılarımı giydim ve ona baktım. Gülümsüyordu. Bende gülümsedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.

Şaşkınca bana bakıyordu. Bu hareketlerime alışması lazım.
"Okulda görüşürüz Jennie."
O bir şey diyemeden yürümeye başladım. Kesin yine utandı. Bu kızı utandırmaya bayılıyorum.

...

Okula geldiğimde hemen sınıfıma çıktım. Çantamı sıramın üstüne koyduktan sonra bahçeye indim. Bir banka oturup Chaeyoung'u beklemeye başladım.

Bir süre sonra Chaeyoung ve Jisoo el ele okula girdiler. Chae beni gördüğünde hemen yanıma geldiler.
-Ginayyydınnnn! Canım arkadaşım benim, diyerek yanağıma öpücük kondurdu.
"Günaydın Chaeyoung."

Jennie hala gelmemişti. Merak ediyordum. Yoksa hala şokta mıydı? Mesaj atmaya karar verdim.

Lisa
jennie
nerdesin?

Ateşli Hatunum
geliyorum lisa beş dakikalık yolum var
ama

Lisa
ama?

Ateşli Hatunum
yanımda birisi var

Lisa
kim var

Ateşli Hatunum
gelince görürsün ve
sinirlenme

Lisa
sinirlenmem gerek biri ise sinirlenirim jennie
(Görüldü 09.17)

Kim ile geleceğini merak ediyordum. Kapıya doğru bakmaya başladım. O sırada içeri giren kişi ile kaşlarım çatıldı. Cidden mi!?

O sikik herifin Jennie'nin yanında ne işi var? Hem de bir kolu Jennie'nın omuzunda! O orospu evladı gülüyordu ama Jennie yüzünde hiçbir ifadesi olmadan yürüyordu.

Hemen onların yanına doğru gitmeye başladım. Jennie beni gördüğünde korku ile gözleri büyüdü. Haklıydı.

Onların yanına vardığımda Yejun'un kolunu, Jennie'nin omuzundan çektim.
"Ne yapıyorsun sen!?"
-Asıl sen ne yapıyorsun!?

"Benim olana dokunmama kim izin verdi!?"
-Senin olan mı? Hah! Çok komiksin Lisa. Gerçekten.

Hemen yakasına yapıştım.
"Seni Jennie'nin yanında görmek istemiyorum bir daha. Anladın mı!"
-Bırak be!

Deyip ellerini itmişti. Tekrardan yapışacağım sırada koluma dolanan eller ile o tarafa baktım. Jennie korku dolu gözler ile bana bakıyordu.
-Lisa yapma lütfen. Hadi gidelim.

Jennie'nin elini tuttum ve Yejun'a sert bir bakış atıp Chaeyoungların yanına gittik. Yanlarına oturduğumuzda Jennie'nin elini hala tutuyordum. Bundan rahatsız değildi sanırım. Çünkü elini geri çekmiyordu.

-Bu kadar gerginlik yeter. Sınıflarımıza gidelim bence, dedi Chaeyoung. Onu onaylayıp okulun içine girdik.

Garip olan Jennie ile el ele tutuşmamız. Şu an dışarıdan bakan birisi bizi sevgili sanabilirdi.

Jennie ve Jisoo'nun sınıfına geldik. Jisoo içeri girdi. Bende Jennie'nin iki elini tutup kendime çevirdim.

"İyi sin değil mi?"
-Hıhım.
"Eğer bir şey olursa bana söylemekten kaçınma."
-Hıhı.
"Jennie, Yejun sana bir şey yapmadı değil mi?"
-Hayır Lisa. Ama zorla elimi tutmaya çalıştı. Ondan elimi çekmeye çalışırken tırnağı elimi çizdi.

Dediğinde eline baktım. Küçük bir sıyrıktı.
"Canın yanıyor mu?"
-Hayır. Geçti.
Çiziğinin üstünü öptüm. Bana parıldayan gözlerle bakıyordu.

"Benim yanımda iken sana kimse bir şey yapamaz Jennie. Bana güven." deyip yanağını öptüm. O ise bana gülümsedi.

-Güveniyorum.
"Seni seviyorum." diyerek ondan uzaklaştım. Biraz uzaklaştıktan sonra arkamı dönüp baktığımda hala aynı yerinde olduğunu gördüm. Bana bakıyordu.

Bu durumuna güldüm. Utanmıştı kesin. Jennie ile vakit geçirmek ruhumu sakinleştiriyordu. Ona ihtiyacım vardı. Onunda bana...

__________________

ehhehyyyyyyy

Merhaba!  | JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin