JennieŞu an okulun kafeteryasında Jisoo ile oturmuş kahve içiyorduk. Ona dün Lisa'nın yazdığı şeyleri anlatmıştım. Jisoo gülerken yanlışlıkla sandalyeden düşmüştü. Tüm okula rezil olmuştuk. Harika.
Yanıma biri oturunca o tarafa baktım. Yejun. Ah! Bunun ne işi var burada.
-Selam Jennie. Selam Jisoo. Nasılsınız?
-İyiyiz Yejun.
"İyi."
-Bende iyiyim sorduğunuz için teşekkürler. Hafta sonu ne yapıyorsunuz?
"Hiç."
-Annemlerin yanına gideceğim.
-Jisoo dolu. Jennie sen boşsun anlaşılan.Bu salağa boş olduğumu söylersem kesin beni bir yerlere gitmeye zorlar bu yüzden bi bahane uydurmalıyım.
"Ben bir arkadaşımda kalıcam Yejun."
-Ya? Kim bu arkadaş?Of neden bu kadar merak ediyor ki? Özür dilerim Lisa.
"Lisa ile plan yapmıştık." bunu dediğimde Jisoo bana şaşkınlıkla bakmıştı. Yejun ise kızgınlıkla bakmıştı.
-Lisa mı? Onunla aranda bir şey mi var?Sana ne bundan?
"Hayır Yejun arkadaşız sadece."
-Anladım.Jisoo bizim arkamızdan birisini görmüş olacakki el sallamıştı. El salladığı yere döndüğümde Chaeyoung'u ve yanındaki... Yanındaki Lisa'yı görmüştüm.
Hassiktir! Buraya geliyorlar. İkiside!
-Sevgilimmm, diyerek Chaeyoung Jisoo'ya sarılmıştı. Lisa da masanın oraya geldiğinde Yejun'a sinirle baktığını gördüm. Bu kız gerçekten Yejun'dan nefret ediyordu.
Lisa ile göz göze geldiğimizde hemen gözlerini kaçırmıştı. Galiba utanıyordu dün yaşadıklarımızdan. Dudaklarımı birbirine bastırdım.
-A Yejun sende mi buradaydın? Selam, dedi Chaeyoung memnuniyetsiz bir şekilde.
-Evet bende buradayım. Lisa sana bir şey sorabilir miyim?Hass... Umarım şeyi sormaz.
-Tabi sor, diye cevap verdi Lisa.
-Jennie ile haftasonunu güzel planladınız mı?Bu soru ile Lisa bana baktı. Sorgulayıcı bakışlar atıyordu. Ben ise özür diler gibi bakıyordum. Jisoo ve Chaeyoung da şaşırmış olacak ki bize bakıyorlardı.
-Şey.. eee... evet.
-İyi o zaman. Neyse ben gideyim. Görüşürüz Jennie.
Cevap olarak sadece kafamı salladım.-Bu salağın sizin yanınızda ne işi vardı aşkım?
Bunu diyen Chaeyoung idi. O da Yejun'u sevmiyordu sanırım.
-Hep Jennie yüzünden. Yejun Jennie'ye aşıkta.
-Ne! Jennie'ye mi aşık? Jennie umarım ona bir ilgin yoktur.
"Hayır. Sadece arkadaş olarak görüyorum."-Arkadaş olarak göreceğin insan bile değil, Lisa sessizce söylemişti ama yanımda oturduğu için duymuştum. Bir şey söylemedim.
Chaeyoung konuşmaya devam etti.
-Eee sizin hafta sonu planınız nedir?
"Şey aslında bir planımız yok. Yani Yejun beni bir yere götürmeye zorlamasın diye söylemiştim."
-Evet öyle bir planımız yok.Chaeyoung üzgünce dudaklarını büzdü.
-Yaa keşke bir planınız olsaydı. Biz lunaparka gideceğiz değil mi sevgilim?
-Evettt. Jennie ve Lisa da bir şeyler yapsa keşke.-Ama daha biz o kadar kaynaşmadık yani sadece mesajlaşıyoruz.
"Evet çok güzel mesajlaşıyoruz." diyerek Lisa'ya baktım.Dün yazdığı şeyler çok komikti. Duşta aklıma geldikçe güldüm.
-Hıhı aynen. Jennie mesajları ile beni öldürmeye çalışıyor, dedi Lisa.
Ben mi öldürmeye çalışıyorum? Kendi kaşınıyor.
-Ne?! Öldürmeye mi çalışıyor? Jennie bu yaşında katil mi olacaksın? dedi Chaeyoung.
"Hayır tabiiki Chaeyoung. Lisa biraz fazla heyecanlanıyor o kadar."-Yazdığın şeyi çok merak ettim Jennie, dedi Jisoo.
"Neden söyleyeyim? Lisa ile benim aramda. Değil mi Lisa?"
Lisa kafasını salladı.
-Peki biz gidiyoruz. Siz ne yaparsanız yapın, dedi Jisoo ve Chaeyoung ile masadan kalktı ve Lisa ile beni yalnız bıraktı."Eee naber?"
-İyi sen?
"Bende iyiyim."Sohbetimiz burada bitmişti. Çünkü ders zili çalmıştı. Onunla sadece mesajlaşırken samimi oluyorduk. Gerçek hayatta biraz daha çalışmamız lazım samimileşmek için.
Kesinlikle.
_________________