seelaam
Jennie
Lisa ile barışmamın ardından 2 hafta geçmişti. Onunla hayatı yaşamayı daha iyi öğrenmiştim. Bu beni mutlu ediyor. Umarım bu hep böyle kalır.
Şimdi de benim evimde herkes toplanmıştı. Jisoo'nun evi de olabilirdi. Ama benim evimdeler. Lisa ile yalnız kalma hayallerim çöp oldu şu an.
-HOOPP BUGÜN GÖTOŞLARI DAĞITIYORUZ GENÇLER!!
-Ya siktir git Jisoo aptal mısın nesin? Her bunu dediğinde hiçbir şey yapamadan uyuyakalıyoruz. Sus o yüzden, diye isyan etti Yoongi.Haklıydı da yani.
-Ya ne alaka!? Sizde az için.
"Arkadaşlar eğer sakin olmazsanız evimden kovucam."Jimin hemen yanıma geldi.
-Jennieeeeee! Beni kovmaaaaaa! Ben sakinim hem de çok.
Güldüm.
-Sevgilime sırnaşma Jimin hemen kaybol.
Kıskanç sevgilim.-Aman yemedik sevgilini, diyerek göz devirip Yoongi'nin yanına oturdu.
Lisa da benim yanıma gelip elimi tuttu.
-Ne zaman gidecekler?
"Lisaaa öyle deme ama arkadaşlarımız onlar bizim."Kafasını sallayıp geri yerine oturdu. Koltuğa oturduğu gibi Chaeyoung, Lisa'nın ensesine bir şaplak vurdu.
-Napıyorsun lan gerizekalı!?
-Ya ne yapıyorum!?
-Orası Jisoo'nun yeri kalk!
-Jisoo da diğer tarafına otursun.-Jisoo'nun sağ tarafıma oturmasını istiyorum, diyerek Lisa'nın biraz yüzüne yaklaştı.
-Neden? Sağ elin daha mı iyi işi görüyor? dedi Chaeyoung'un yüzüne yaklaşarak.Kedi köpek gibi kavga ediyorlar resmen.
"Lisa hadi kalk benim yanıma gel sen."
Hemen oturduğu yerden kalktı ve benim yanıma oturdu.Kolunu omzuma attı. Bende göğsüne doğru sokuldum. Diğerleri bilmediğim bir oyun oynuyorlardı. Jimin'in Hoseok'un kafasını davul gibi vurduğunu gördüğümde saçma bir oyun olduğunu anladım.
-Ya yavaş vursana Jimin!
-Of sus!-Odaya gidelim mi?
Duyduğum soru ile hemen Lisa'ya döndüm.
"Azdın mı Lisa? Ne diyorsun?"
-Hayır ama çok ses oldu burada.
"Onları izleyeceğim."
-Peki.Diyerek daha çok sarıldı bana. En sevdiğim ayy!
Jisoo bize döndü.
-Hey! Aşk kuşları! Gelsenize buraya oturmaya mı geldiniz?
"Pardon? Burası benim evim Jisoo? Ben oturmak istiyorum."
-Haa doğru. Ama böyle oturunca sıkılmıyor musunuz?
"Yok hadi siz oynayın."Göz devirip diğerlerine döndü.
-YOONGİİ! NİYE BENİ ÖLDÜRDÜN!?
-Ya sen o muydun? Pardon çok.
-Off Yoongi! Diye sızlandı Jimin....
Saat gece bire gelmişti. Ama bizimkiler hala oyun oynuyordu.
"Arkadaşlar keyfinizi bölmek istemem ama yarın mezuniyet törenimiz var ve ben göz altı morluklarla o mezuniyete gitmek istemiyorum. Bu yüzden hadi tıpış tıpış odalara."
-Ya ne güzel oynuyorduk!
Dedi Hoseok.-Of evet. Yoongi'yi öldüremedim.
-Bir gün öldürürsün Jimin merak etme.
Cidden deli bunlar.Herkes odalarına geçtiğinde koltukta uyuyakalmış sevgilime baktım. Gürültülü sese uyuyabiliyorsa cidden helal olsun.
"Lisa?" diye seslendim. Uyanmadı. Derin bir uykusu var?
"Lisa?" diyerek dürttüm. Biraz homurdandı.
"Lisa?" tekrar seslendiğimde gözlerini biraz açmıştı.
-Jennie?
"Lisa?"Etrafa bakındı.
-Diğerleri nerede?
"Diğerleri odalara dağıldı. Hadi gel biz de uyuyalım."
Başını sallayıp ayağa kalktı. Ama kalktığı gibi koltuğa geri düştü. Bu haline güldüm. Bana baktı.-Ne gülüyorsun?
"Hiç."
Tekrar ayağa kalktığında elini tuttum ve odama geldik. Odamız mı demeliyim?Odaya girdiğimizde kendini direkt yatağa attı.
"Lisa üstündekilerle rahatsız olursun. Sana bir şeyler vereyim."
-Yok iyiyim ben böyle. Hatta sen yanıma gelirsen daha iyi olurum.
Güldüm."Peki. Üstümü değiştirip geliyorum." diyerek odadaki banyoya girdim. Hzılıca pijamalarımı giyip Lisa'nın yanına yattım. Yattığım an bana sarıldı.
-Seni çok seviyorum.
"Bende seni çok seviyorum."Birbirimize sarılarak uykuya daldık. Onunla olmak gerçekten huzurlu hissettiriyor.
__________________________
sıcaktan süblimleştim mk
bu bölümü çok sevemedim😕