seelaam
Lisa
İlla hasta olmam gerekiyor yani. Jennie'yi de göremicem bugün of. Terli terli soğuk su içersen Lisa olacağı bu salak Lisa.
Saate baktığımda ilk derslerini bitirmiş olmaları lazım. Jennie yazsa keşke.
OHA YAZDI AMK.
Ateşli Hatunum
lisa neredesin
neden gelmedinLisa
şey ben hasta olmuşum da
gelemedimAteşli Hatunum
yaaaa geçmiş olsun
şu an nasılsınLisa
yani halsizim
bi de ateşim varAteşli Hatunum
yemek yedin miLisa
yok yemedim
hazırlamaya üşeniyorumAteşli Hatunum
ne demek üşeniyorsun
bi hazır çorba falan yapsana
yanında biri var mı?Lisa
hayır yokAteşli Hatunum
anladım
benim derse girmem gerek lisa
dikkat etAteşli Hatunum çevrimdışı
Lisa
ama
daha ders saati
başlamadı ki
pfffLisa çevrimdışı
Jennie
Lisa kadar manyak birisini görmedim ben. Neymiş üşeniyormuş.
"Chaeyoung!"
-Jennie? Ne oldu?
"Şey Lisa'dan haberin var mı?"-Hayır ne olmuş?
"Hastaymış."
-Ne? Hasta mıymış?
"Evet. Yemekte yememiş. Hazırlamaya üşeniyormuş hanımefendi."Chaeyoung güldü.
-Lisa öyledir. Eee ne yapalım?
"Bana Lisa'nın adresini ver."Şaşkınlıkla gözleri büyüdü.
-Neden?
"Evine gideceğim. İçim rahat etmez onun nasıl olduğunu göremeden. Hadi Chaeyoung lütfen."
Biraz düşündü.
-İyi peki....
Lisa'nın evinin önündeydim. Tatlı bir evi vardı. Acaba karşısında beni görünce ne olacak? Bayılmasa bari.
Zile bastım. 2-3 dakika sonra kapı açıldı. Beni gördüğünde gözleri büyüdü. Gülümsedim.
-J-Jennie? Ne işin bar burada?Onun geri çekilmesine izin vermeden içeri girdim.
"Sana yemek yapmaya geldim."
-Ne? Benim için mi?
"Tabiiki senin için Lisa. Üşeniyorum diyordun."
-E ama senin yemekle aran kötü.
"Hazır çorba yapıcam zaten."
-Haaa! Anladım. Nasıl istersen.
"Hadi mutfağı göster."Önümden ilerlemeye başlayınca bende onu takip ettim. Mutfağa girdiğimizde gerekli olan malzemeleri çıkardı.
-Bunları kullanabilirsin.
"Saol."Öylece ayakta dikilmeye başlayınca ona baktım. Mutfağın ortasında duruyordu. Üzerine doğru yürümeye başladım. O da geri geri gitmeye başlamıştı.
-Jennie? Ne yapıyorsun?
Cevap vermeden yürümeye devam ettim. Kalçası tezgaha değdiğinde sırıttım.Kollarımı iki yanına koyup yüzüne baktım.
"Ayak altında dolaşma Lalisa."
Diyerek ondan ayrıldım. Lisa'ya baktığımda eli kalbinin üzerindeydi. Deli....
Sonunda çorbayı yapmıştım. Tabağa koydum be salona götürdüm.
"Eveeet. Çorba hazır."
Benim geldiğimi duyunca yattığı koltuktan oturma pozisyonuna geçti.Yanına geçtim.
"Ben yedireceğim. Hiç itiraz etme."
-Ama Jen-
Parmağımı dudağının üzerine koydum. Dudakları çok yumuşak...
"İtiraz istemiyorum dedim."
-Peki.Kaşığa çorba alıp ağızının hizasına götürdüm. İlk kaşığa sonra bana baktı.
"Hadi içsene."
-Sıcak değil mi?
"Bilmem sıcak mı?"-Jennie üflesene.
"Ben neden üflüyorum? Sen üfle."
-Yemeği yediren üfler çünkü.
Haklıydı sanırım.Kaşığı kendime yaklaştırıp üfledim ve tekrardan onun ağzına yaklaştırdım. Ağzını açtı ve içti.
"Nasıl olmuş?"
-Güzel.
Gülümsedim....
Çorbasını içirmeyi bitirmiş şimdi film izliyorduk.
"Bir şey istemediğime emin misin?"
-Eminim Jennie. Daha ne kadar soracaksın?
"Tedirginim biraz da ondan."
-Rahatla ya. Sanki ilk defa hasta oluyorum.Cidden ben niye bu kadar endişeliyim ki? Of! Saate baktığım üçü geçiyordu.
"Şey Lisa artık gitmem gerek."
Gözlerinde hüzün oluştu.
-Şimdi mi?
"Hıhı. Yapmam gereken bir proje var."
-Anladım.Koltuktan kalkınca o da kalktı.
"Neden kalktın?"
-Seni uğurlayacağım.
"Gerek yok Lisa. Hastasın yat sen."
-Abartma Jennie. Hadi.Kapıya doğru yürümeye başladım. Arkamdan geliyordu. Ayakkabılarımı giyip ona döndüm.
Yine kendimden beklemediğim ve Lisa'nın da beklemediği bir şey yaptım. Yanağından öptüm.
"Görüşürüz ve dikkat et."
Gülümsedi.
-Peki görüşürüz ve sende dikkat et. Umarım hastalığım sana bulaşmaz.
"Bulaşmışsa da bana bakarsın Lisa." diyerek gülümsedim.-Tabii bakarım.
O da gülümsedi. El sallayıp kapıdan çıkıp yürümeye başladım.
"Of keşke aşkım kelimesini kullansaydım. Ama kullansaydım Lisa bayılabilirdi. Biraz daha beklemeliyim." kendi kendime konuştum.Lisa'nın artık çıkma teklifi etmesini bekliyordum. Eğer etmezse ben edicektim artık.
______________________
günayyyydınnn