Jennie
"Seni istiyorum ve bugün başım ağrımıyor."
Lisa'nın gözlerinin koyulaştığını fark ettim. Beni ne kadar arzulamışsa artık.
-Jennie... Emin misin?
"Hiç olmadığım kadar eminim Lisa. Bu gece bizim gecemiz olsun. Lütfen."Lisa'nın eli yavaşça tişörtümün altından belimi okşamaya başladı. Tırnağını sürtmesi beni daha çok azdırıyordu.
-Seni seviyorum, diyerek dudaklarıma yapıştı.
Üst dudağımı ısırıp bıraktı ve tişörtümü çıkardı. Onun beni yönlendirmesini bekliyordum.
Boynuma doğru sokulup bir ısırık bırakınca ağzımdan küçük bir inleme çıktı. Benim ona yaptığım gibi iz bırakmaya çalışıyor.
Lisa boynumla ilgilenirken bende siyah saçları ile oynuyordum.
Lisa kafasını kaldırıp yüzüme baktı. Gözleri daha da koyulaşmış.
Ben kucağındayken ayağa kalktı ve sırtımı yatakla buluşturdu. İlk önce yüzümün her yerini öptü ve daha sonra daha aşağılara indi.
Sütyenden gözüken göğsüme bir öpücük bıraktı. Daha sonra kollarımdan destek alıp biraz yatakta doğrulduğumda hemen Lisa sütyenimin kopçasını açarak çıkarttı. Sütyenimi odam bir tarafına atarken göğüslerime bakıyordu.
Neden utanıyorum?
Tekrar dudaklarıma yapıştı. Sert öpücükleri karşısında kesinlikle dudağım şişecekti. Bir eli göğsüme doğru gittiğinde sıktı. O an vücudumun yine titrediğini hissettim.
Dudaklarımdan ayrılıp göğsüme doğru indi. Birini ağzının içine alıp diğerini eliyle sıkmaya başladı.
Şu an o kadar zevk verici bir şeydiki... Hep devam etsin istedim.
Göğüslerimden aşağıya inmeye başladı. Islandığımı ona belli etmek ister gibi bacaklarımı birbirine bastırdım.
Göbeğime bir öpücük bıraktı. Eşofmanımın iplerini çözmeye başladı. Titrek nefesler alıp veriyordum.
İlk önce eşofmanımı çıkardı. İç çamaşırımın üstünden öptüğünde yine vücudumdan bir titreme geçmişti.
Lisa doğrulup bana baktı.
-Jennie?
Konuşacak durumda değildim şu an.
"Hm?"
-Hazır mısın?Sadece kafamı salladım. Tekrar üzerime doğru eğildiğinde iç çamaşırımın üstünden parmağını dokundurmaya başladı.
"Lisa!"İç çamaşırımı da çıkardıktan sonra karşısında çıplak kalmıştım. Bana mücevher gibiymişim gibi bakıyordu. Ve ben bu bakışından beni bu gece çok fazla yoracağını anlamıştım.
...
Lisa kendini yanıma attığında derin bir nefes alıp verdi. Bende ona döndüm. Gülümsedi.
-Çok güzeldin.
"Sen daha da güzelsin."
-Canını çok yakmadım değil mi?Bunu sorup duruyordu.
"Hayır Lisa sen benim canımı asla yakamazsın." dedim yanağını okşarken. Gülümsemesi daha da büyüdü. En çok Lisa'ya yakışıyor gülümseme.-Uyuyalım mı artık?
"Olur. Seninle uyumayı özledim."
Güldü.
-Daha iki gün önce beraber uyuduk.
"Olsun. İki gün çok."Ona doğru sokulup sarıldım. O da bana sarılınca kendimi uykunun kollarına bıraktım.
...
Sabah uyandığımda Lisa yanımda yoktu. Banyodan seste gelmiyordu. Üzerimi giyinip odadan çıktım.
Salona geldiğimde yemek masasında oturmuşlardı. Beni ilk fark eden Namjoon olmuştu.
-Oooo ev sahibi de nihayet kalktı.Herkesin gözü bana döndü. Gülümsedim.
"Günaydın."
-Günaydın mı? Saat 12 oldu Jennie, dedi Yoongi.
Saate baktığımda gerçekten saat 12 olmuş geçmiş bile.
"Özür dilerim dün yorulmuşum da."Aklıma gelenler ile dudaklarımı birbirine bastırdım.
-Tabii nasıl güreştiyseniz, dedi Jisoo gülerek. Kızgınlıkla ona baktım.
O sırada Lisa içeriye girdi.
-Yemek hazırrr!-Aha! İkinci güreşçimizde geldi, dedi Jin.
Sofradakiler seslice gülmeye başladığında Lisa anlamamış bir şekilde onlara bakıyordu.
-Ne güreşçisi? Diye sordu.
"Hiç aşkım. Saçma saçma konuşuyorlar işte."Kafasını salladı.
-Peki. Hadi masaya geçelim.Masaya oturduğumuzda Jisoo bana bakıp sırıtıyordu.
Ne güzel! Jisoo'nun diline düşmüştüm. En istemediğim şey.
__________________
🫠