Halen daha bekliyorduk kimse bir şey dememişti." Lezi." Korkut'un sesini duyduğumda arkamı döndüm. Gidip sarılmak istedim ama buna yüz bulamadım hele ki onu kovduktan sonra..
" Korkut."
" Ne oldu ? Luna nasıl?"
" Ateşi çok yüksekti birden bire ne oldu anlamadım. Kimse bir şey demedi halen daha."
" Niye bana haber vermedin ?"
" Ben seni arayacaktım tam o sıra Büşra aradı."
Korkut arkamda bir yere kitlenmiş bakıyordu o kadar sinirli bakıyordu ki.
Arka mı döndüğümde Arda'ya bakıyordu.
" Bu adamın burada ne işi var ?"
" Korkut konumuz bu mu şimdi?"
" Pardon sen ona laf ettirmiyordun demi."
" Korkut, Luna ne halde bilmiyorum yapma böyle lütfen."
Bana sarılsın istiyordum ama asla bunu yapmayacaktı biliyordum. Ona çok ihtiyacım vardı niye böyle yapıyordu.
Tek baktığı yer Ardaydı bir an olsun gözlerini ayırmıyordu.
Odanın kapısı açıldığında doktor çıktı yerimden kalkıp yanına gittim.
" Kızım nasıl?"
" Şu an iyi küçük hanım."
" Şu an derken ?" Dönüp Korkut'a baktım. Doğruca doktora bakıyordu.
" Uzun zaman boyunca ateşli kalmış bu da akciğerlerinde bir sorun teşkil etmiş ama çok önemli değil müdahale ettik sorun ortadan kalktı ama bu yaşta ki çocukların ateşleri bu kadar yüksek olursa Allah korusun havaleye kadar ilerler bu da kötü yollara sebebiyet verir bundan sonra daha dikkatli olun lütfen." Gözlerimden yaşlar akıyordu benim yüzümden.. dikkat etmemiştim kızıma eğer kontrol etseydim böyle olmazdı.
Doktor biraz daha konuşup gitmişti.
" Annecim yapma böyle."
" Benim yüzümden. "
" Senin bir suçun yok Lezi."
" Nasıl yok Arda baksana doktor ne dedi. Eğer kontrol etseydim böyle olmazdı."
" Uyuyordu sonuçta Lezi hem her uyuduğunda kontrol edemezsin. Ben bile yanında uyumama rağmen anlamadım sen nasıl anlayacaktın. "
Arda bana sarıldığında şu an onun değilde Korkut'un kolları arasında olmak isterdim.
" Sen bu hayatta gördüğüm en iyi annesin." Biraz geri çekilip Arda'ya gülümsedim.
Ardayla birbirimizden ayrıldığımızda Korkut'un gidiyor olduğunu gördüm.
Biraz oturup bekledim. Hemşireler girdi içeri doktor biraz dinledikten sonra yanına girebilirsiniz dedi halen daha uyuyormuş.
Yerimden kalkıp terasa ilerledim biraz hava almam gerekiyordu.
Terasın kapısını açıp dışarı çıktığımda Korkutta buradaydı.
Ellerini korkuluklara yaslamış öylece gökyüzüne bakıyordu.
Yanına gittiğimde bana döndü.
" Bir sorun mu var ? Luna iyi mi ?"
" Bir sorun yok. Luna iyi henüz uyanmadı."
Geri önüne döndü neden bu kadar durgundu.
" Sen iyi misin ?"
" İyim." Diye geçiştirdi.