Ailelerimizle konuşmuştuk ve şu an nikah dairesine gidiyorduk Korkut eve gitmeden nikah için bugüne gün almıştı bunu ne ara yaptı anlamamıştım.
Şimdi hepimiz sırayla nikah dairesine gidiyorduk. Ailelerimiz ne kadar düğün yapmak istese de yapmayacaktık hiç olmasa bu kadar acele yapmayın demişlerdi ama Korkut gün aldığını hatta hemen gitmemiz gerektiğini söyleyince mecbur herkes bize uymak zorunda kaldı.
Üzerimde güzel bir elbise vardı bunu Alya zorla giydirmişti madem biz güzel giyinemedik sen bugünde güzel giyin demişti, yüzüme hafif bir makyaj yapmıştık o sıra annemde Luna'yı giydirmişti benim kızım prenses olmuştu.
Nikah salonuna geldiğimizde bizi direk içeriye almışlardı ve saat tamı tamına 15.00 ve ben evlenmiştim.
Her şey o kadar çabuk gelişmişti ki ne olduğunu bile anlamadım.
Nikah memuru evlilik cüzdanını elime verdiğinde ayağa kalktık. Korkut beni anlımdan öptüğünde kucağında olan kızımla beraber birbirimize sarıldık.
Herkesle görüştükten sonra güzel bir yemek yemek için akşama rezervasyon yapmıştı babam. Bizde ona uyup akşam orada olacaktık tüm aile hep beraber yemek yiyecektik hem de bizim evliliğimizi kutlayacaktık.
Korkut elini belime atıp boynumdan öptü.
" Hadi evimize gidelim karıcım." Diye fısırdadı.
Herkesle son bir kez daha görüşüp arabaya bindik.
" Ev baksak iyi olacak." Dedi birden Korkut.
" Ne için?"
" Yaşamak için."
" Ee zaten bir evimiz var ya."
" Orası küçük hem ben kendim kalmak için tutmuştum ama şimdi ailemle kalmak için yeni bir ev tutup içerisini sevdiğim kadın dizayn edecek." Korkut'a kocaman bir tebessüm ettim.
Eve vardığımızda Luna'yı uyuttum bugün öğlen uykusu biraz geç olurdu ama olsun.
Oturma odasına gidip Korkut'un yanına oturdum.
Artık evliydim şu an benim kocamdı bu durum hem çok garipti hemde çok güzeldi.
" Akşama kadar vaktimiz var güzelim odamıza mi geçsek ?"
" Hayır Korkut."
" Neden ?"
" Daha bu sabah.." Diyip sustum.
Anlımdan öpüp beni kendine çekti.
" Karıma doyamıyorsam bu benim suçu mu ?" Ona gülümseyip biraz daha sokuldum.
" O zaman ev felan bakalım."
" Olur ben önce bir üzerimi değiştireyim sonra yanına gelirim olur mu ?"
" Yardıma ihtiyacın var mı ?"
" Yok teşekkür ederim."
Odaya girip Korkut'un kıyafetlerinden giyindim zaten burada hiç bir şeyim yoktu.
Tişört ve eşortman giyinmiştim ama bana çok büyük olmuşlardı ayna da kendime baktığımda gülmeden edemedim bu ne haldi böyle.
Odadan çıkıp Korkut'un yanına gittiğimde laptopla ilgileniyordu.
Kafası kaldırıp gülümsedi.
"Kıyafetlerim yakışmış. "Yanına oturup ne yaptığına baktım. Ev bakıyordu.
" Bir kaç ilan buldum."
" Çok güzelmiş evler."
" Evet ama sen nasıl bir şey istersin."