0.2

1.2K 61 7
                                    

Bu bölümü okuyacak güzel insan oy verip yorum yazar mısın

SSM: Neredesin sen şuan

Sen: Sahile gidiyorum

SSM: Arabayla mı

Sen: Evet

SSM: Güzel

Mesajına görüldü atıp telefonu cebime koydum.

"Yarim, gezdiğin yola bakarım,
uzun uzun Gözlerim doldu yine
Aklıma, geldi yüzün oy"

Aysel Yakupoğlu - Gün gelir şarkısını ezberimden söylemeye başladım.

"Yarim, gezdiğin yola bakarım,
uzun uzun Gözlerim doldu yine
Aklıma, geldi yüzün oy"

Gözümden akan yaşı silip şarkıyı söylemeye devam ettim yol ayrımından sola dönüp ilerlemeye başladım oturduğumuz sitenin yanından geçtikten sonra ara sokaklara girip sahile indim arabayı park ettikten sonra kayalıklara oturdum.

Denizi izlerken yanıma düşen gölge ile kafamı çevirdim. Elinde iki kahve olan adam yanıma oturup elini uzattı "Merhaba ben Emir Baykan" dedi.

Emir Baykan mı

Müdür olan Emir Baykan mı

"Müdür olan Emir Baykan mı" dedim adam gülerek kafasını salladı "Siz beni nereden buldunuz" dedim hala şaşırmış bir şekilde Emir müdüre bakıyordum. "Sahil de olucam dedin kayıt kağıdında fotoğrafın vardı ayrıca artık şu elimi sık" dedi sona doğru sinirle ne yaptığımı bilemez şekilde uzattığı elini tutup sıktım.

Elimi geri çekip "Yanıma niye geldiniz" dedim hala ona bakarken "Sahile iniyorum dedin bende sahile geliyordum yeni öğrencimi göreyim dedim kötü mü ettim" dedi "Ha yok müdürüm öyle görünce bir an şaşırdım" dedim.

Elindeki kahveyi uzattığında elinden alıp bir yudum içtim filtre kahve almıştı. Kahvelerimizi bitirene kadar ikimiz de konuşmadık kahveler bitince Emir müdür sıkılmış olmalı ki "Burada böyle Denizi mi izlicez kalk bişeyler yapalım" dedi.

Aklıma gelen tek şey bisiklet sürmekdi ama şuan bisiklet sürmek istemiyordum.

1-2 dakika sonra yarın başlayacak spor salonu aklıma geldiğinde Emir müdüre dönüp "Spor salonuna gidelim mi" dedim. Şaşkınlıkla bana döndü ardından "Bugün Pazar kapalı" dedi. "Siz oranın müdürüsünüz açtırın" dedim. "Niye açayım ki" dedi

"Benim için" dedim bana dönüp "Senin için mi daha tanımadığım bir kadın için spor salonumu açamam yarın gelir görürsün şimdi senin için uğraşamam" dedi. Gözlerim dolunca kafamı yukarı kaldırıp sakinleşmeye çalıştım çünkü her an sinirden ağlayabilirdim "Haklısınız kusuruma bakma lütfen" dedim yanından kalktım.

🥊

Allah belanu versun Emir kıza söylenicek laf mıydı

Bölümü beğendiniz mi

Bölüm biraz kısa oldu ama artık böyle idare edin bu bölümcük

Hayır dediğinizi duyar gibiyim ama takmayın bundan daha kötü bölümler gelebilir aynı şekilde bundan daha güzel bölümler gelecek

Her neyse bugünün 3. Bölümü son bir bölüm daha atıp bugünü sonlandırıyorum

Diğer bölüme bekliyorum sizi

Güçlü müsün?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin