0.3

1.2K 52 1
                                    

Bu bölümü okuyacak güzel insan bölümü oylayıp yorum yapar mısın

Emir'den

Yanımdan kalkan kızın ardından ne söylediklerimi farkedince oturduğum yerden daha gitmeyen kızın elini tutup kendime döndürdüm "Nereye" dedim. Elini çekip "Size ne" deyip arkasına döndü hızlı adımlar ile kayalıkların üstünden geçmeye çalışırken ayağı kayaların arasında ki boşluğa takılıp düşecekken ileri atılıp belinden tuttum.

Sımsıkı kapattığı gözlerini açıp yemyeşil gözlerini gözlerimin önüne serdi gözlerine bakarken "Bırakır mısınız beni" dedi kendini çekmeye çalışıyordu ama belini sıkıp gitmesine izin vermedim. "Ayağına bakmamız lazım" dedim. "Bırakın da bakayım o zaman" dedi inatlaşarak cevap vermedim. Bir dizimi büküp Asel'i dizimin üstüne oturttum kalkmasın diye de belini bırakmadım diğer elim ile ayak bileğine biraz sıkıp Asel'in yüz ifadesine baktım. Bileğinden elimi çektiğim de bana dönüp "Ee doktor bey anladınız mı ne olduğunu" dedi alayla "Ayağının üzerine basma burkmuşsun" dedim. Yüzüne alaycı bir gülümse kondurup dizimin üstünden kalkıp inatla ayağının üstüne basarak kayalıklardan indi.

İnatçı keçi

Arkasından gidip kucağıma aldım bir anda kucağıma almam ile dudaklarının arasından tiz bir çığlık kaçtı. "Napıyorsunuz indirin beni" diye kucağımda debeleşmeye başladı "Bir gören olucak başımı yakıcaksınız bırakın beni" diye bağırmaya başladım. "Cebimde arabanın anahtarı vardı çıkarır mısın" dedim "Banane" dedi omzunu silkerken "İyi gelen geçen bize baksın arabaya da binemiyoruz" dedim  arabanın önünde durdum.

İstemeyerek de olsa elini cebime atıp anahtarı çıkardı açma tuşuna bastı eğilerek kapıyı açtım Asel'i oturup kemerini bağladım kapıyı kapadıktan sonra kendi koltuğuma geçip oturdum.

"Benim arabam burada onu ne yapıcaz" dedi Asel bana bakarak "Aileni ara alsınlar" dedim "Ailemde yedek anahtar yok" dedi ardından "Biraz ileride Mithat abinin dükkanı var bisikletçi ona bırakayım anahtarı babam gelirse ondan alır" dedi. Cevap vermeden bisikletçiye sürdüm bisikletçinin hemen önünde durup kornaya bastım. 50 yaşlarında bir adam kapalı olan cama tıklayınca camı açıp "Selamünaleyküm abi" dedim. "Aleykümselam" dedi sonra arabada Asel'i görünce "Asel noldu hayırdır" dedi. Asel çantasından anahtarı çıkarıp adama uzattı "Abi babamı arayıp buraya çağır araba burada onu alsın onda yedek anahtar yok bunu verirsin" dedi. Adam anahtarı alıp bana döndü ardından tekrar Asel'e dönüp "Kim bu delikanlı" dedi. "Tanıyamadın mı" dedi. Şaşkınlıkla ona döndüm bu adam beni nereden tanıcaktı ki "Gözüm bir yerden ısırıyor ama çözemedim" dedi adam.

Asel gülerek "Uzaktan akraban Mithat abi" dedi

Ne uzaktan akraba mı benim niye haberim yok

Mithat abi hatırlamış olmalı ki "La eşek sıpası hatırladım Emir bu" dedi. "Pardon ben sizi çıkaramadım" dedim konuya girerek Mithat abi gülerek "Amcanın arkadaşıyım hem de aynı köydeniz uzaktan da akrabayız soy adımız da aynı" dedi.

Biraz düşündükten sonra vefat eden Aysun teyze aklıma geldi ardından cenazesinde güçlü durmaya çalışan adam gözümde canlandı o adam Mithat abiydi

"Hatırladım Aysun teyzenin eşiydiniz değil mi" dedim. Dolan gözlerine rağmen "Evet o güzeller güzeli kadının eşiyim her neyse siz nereden tanışıyorsunuz" diye sordu

"Asel'in yeni katıldığı spor salo-" derken Asel tarafından kolum mıncıklanınca susmak zorunda kaldım "Uzun hikaye Mithat abi ben sana anlatırım hadi biz de gidelim artık" dedi Asel.

"E-5 e çıkma benim evime ara sokaklardan gidiliyor" dedi Asel ona dönüp "Eve gidiceğimizi nereden çıkardın" dedim. Bana bakıp "Nereye gidiyoruz" dedi.

🥊

Evet bugünün son bölümü acaba nereye gidiyorlarkine

Bölümü beğendiniz mi?

Sizi bugün yeni bölüme davet edemiyorum

Yarın gelecek bölüme bekliyorum sizi

Güçlü müsün?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin