Bu bölümü okuyacak güzel insan bölümü oylayıp yorum yapar mısın
Tekrar yumruk atmak için elimi kaldırmışken elimi tutup diziyle sırtımı vurdu bozulan dengem ile beni altına alarak ağırlığını vermeyerek üstüme çıktı. "Kapanıma kısıldın" dedi. Dudağımı ısırdım "Ah haklısın kapanına aldın beni" dedim. Yutkunurken gözlerimi dudağına indirdim dikkati bozulmuş bakışlarını gözlerimden dudağıma indirdi dikkatini alt üst etmişken kafa attım dizimi büküp karnına vurduğumda yana devrildi.
"Ay senin ne çabuk dikkatin bozuluyor böyle ya" dedim alaycı ses tonumla devrildiği yerde dişlerini sıkarken ayağa kalktım karnının üstüne ayağımı koyup biraz bastırdım elini ayağıma atıp çekince bende yere kapaklandım. Emir yattığı yerden kalkıp üstüme gelirken iki ayağımı da kaldırıp karnına tekme attım ellerime yere dayayıp yerden destek alarak ayağa kalktım. Tekme attığımdan dolayı yerde kıvranan bedene baktım.
Neredeyse 2 saattir bana ders veriyordu her tekniği aklıma kazımıştım çabuk öğrenen biri olduğum için de şuan onu yere serebilmistim zaten 2 sene önce bir kursa daha gitmiştim orada da 2 ay ders almış sonra ailem de kurstan almıştı.
"Sen bu kadar şeyi ne ara öğrendin baş belası" dedi yerde kıvranan Emir
Kahkaha attım gülerken "Çabuk öğrenirim müdürüm ben" dedim elimi uzattım uzattığımın elimi tuttu beni yanına çekmesin diye bir ayağımı geriye atıp tüm gücüm ile yerdeki bedenini çektim. Sözde ayağım burkulmuştu ama şuan acısını filan hissetmiyordum.
"Beğendim bu hareketlerini güzeldi" dedi Emir müdür beğendiğini dile getirdiğinde olduğum yerde zıplayıp boynuna sarıldım "Sağolun hocam sayenizde az da olsa bir şeyler öğrenebildim" dedim. Ellerini belime sararak rica ederim dedi bir kaç saniye sonra ellerimi boynundan çekip belime sardığı ellerine güvenerek biraz geriye yatıp "Havuza girmek istiyorum" dedim ellerini belimden çözüp beni doğrulttu asansöre gösterdiğinde koşarak asansör tuşuna bastım. Emir de yanıma geldiğinde asansör kapısı açıldı ikimiz de asansöre bindiğimizde Emir 3. Kata bastı.
Asansör yukarı çıkarken aynada ikimize bakıyordum "Müdürüm aynada fotoğraf çekelim mi" dedim. Yüzümdeki gülümsemeye baktı "Bir yere atmak yok" dedi kafamı hızla yukarı aşağı salladım.
Arkamı geçip iki kolunu da kaldırıp kaslarını gösterdi ben de iki elim ile telefonu tutarken fotoğrafı çektim.
"Teşekkür ederim" deyip arkamı döndüğümde Emir müdür kendini çekmeyince benim vücudum Emirin vücuduna yaslanmıştı. Ben Emire bakmak için kafamı kaldırdığımda Emir ise bana bakmak için kafasını eğmişti.Açılan asansör kapısı ile Emir yana çekilip önden çıkmam için yolumu açtı asansörün karşısında bir kapı vardı.
Emir önümüzde olduğumuz kapıyı göstererek "Burası havuz ancak benim şort giymem lazım senin ise mayo veya bikini giymen lazım" dedi ben o sırada koridoru inceliyordum havuzun sağ tarafında erkekler için soyunma odası asansörün hemen sağ tarafında ise kadınlar için soyunma odası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçlü müsün?
Teen FictionEğlenmek amaçlı arkadaşı ile salladıkları bir numaraya yazan Asel numaranın sahibinin yeni başlayacağı spor salonunun müdürü olduğunu öğrenince neler olucak gelin beraber okuyalım