1.7

348 27 11
                                    

Bu bölümü okuyan güzel insan bölümü oylayıp yorum yapabilir misin?

Günün verdiği yorgunlukla kendimi zar zor yatağa atmıştım ancak daha uykumu bile alamadan kaldığım evin kapısı alacaklı gibi çalmaya başlayınca kim olduğunu merak ederek odadan çıkıp kapıya ilerledim. Belimde hissettiğim el ile anlık olarak korkmuş sonra Emir'in olduğunu görmüştüm. Beni arkasına alırken "Bu saatte açılan kapıdan hayır gelmez" dedi.

Kapının deliğinden baktığında bedeni kaskatı kesilmişti. Elimi omzuna koyduğumda bana dönüp "Asel sen odana git" dedi. Omzumu silkip "Kim gelmiş" dedim. "Asel biraz hatrım varsa odaya git" dedi elleri kollarımı bulurken.

Kendimi geri çekerek kapıyı açmaya yeltendim yoksa kapının ardındaki bize bırakmadan kırarak açacaktı ancak Emir kapı kulundaki elimi tutarak çekti ve arkasına çekti beni tembihlemeyi de unutmamıştı.

"Arkamdan çıkmaya yeltenme bile" dedi ve kapıyı aralık bırakarak açtı. Bedenimi ise heybetli vücudu ile kapadı. Kimin geldiğini de göremiyordum.

Ama duyduğum ses ile görmeme gerek kalmamıştı. O gelmişti, kızını evlatlıktan reddeden, Anne ve kardeşlerinin dolduruşuna gelip kızını kapı dışı eden adam gelmişti.

"Komiser bey işte bu adam"

Elim kulpun üzerinde olan Emir'in eline gitti. Emiri arkasından çıkıp kapıyı açtığımda Polis ve Babam karşımdaydı.

Babam beni gördüğünde "Ah canım kızım" diyerek bana sarılmaya yeltenince bir adım geriye gittim ve sırtım Emir'in göğsü ile buluştu ama bu durumdan hiç rahatsızlık çekmeden Babama karşı "Kızım ha sen daha 1 hafta öncesine kadar benim Asel diye bir kızım yok demiyor muydun" dedim.

Polis bey "Beyefendi bizimle karakola kadar geliceksiniz" dedi.

"Pardon da neden geliyormuş" diye sordum.

Komiser beni duymazdan gelmeyi tercih etmişti.

Babam "Nedenini bilmemen senin için daha iyi kızım"  dedi.

"Bana kızım deme"

Emir öne doğru adımladığında kolundan tutmuştum. Gitmesini istemiyordum

"Hanımefendi" diye uyardı komiser bey

Emir kulağıma doğru "Merak etme geri geleceğim" dedi ardından öne çıktı. Komiser Emiri polis arabasına bindirirken Babam hâlâ karşımdaydı, sanki karşımdaki babam yokmuş gibi kapıyı kapatmaya yeltenince kapıya koyduğu eli bu girişimime engel olmuştu.

Bileğimden tuttuğu gibi beni çekmeye başladığında ayaklarımı yere sürtüp bileğime kurtarmaya çalışıyor ve yardım dinleniyordum.

"Bırak onu"

Duyduğum ses ile bileğimdeki el gevşedi ve bileğimi babamdan kurtarıp kapının önündeki Alminaya ilerledim kollarımı ona sardığımda babamın bakışları ikimizin arasında geziyordu.

Almina bana doğru "Bu adam kim" diye sordu uyku sersemi çıktığı sesi ile,

Babam ise "Bu kız kim" diye sordu.

Almina benden önce cevaplayıp "Ben Almina" dedi.

Babam ona bakarken "Kimin çocuğusun sen" diye sordu.

Alminayı arkama alıp "Git buradan" dedim ve eve girip kapıyı çarptım aynı hızla kapıyı kilitledim.

Sırtımı zar zor kapıya yaslarken dizlerimin üstüne düşmüştüm bile, Almina önümde eğilerek ellerimi tuttu.

"Asel Abla" dedi korktuğu aşikar olduğu ses tonuyla.

Kollarımı ona sararken gözümden düşen damlayı silip "Yok bişey güzelim" dedim hızlıca

Güçlü müsün?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin