1.2

691 41 15
                                    

Bu bölümü okuyacak güzel insan bölümü oylayıp yorum yapar mısın

Sınır; 10 yorum 10 oy

Şuan durduğumuz konum çok yanlıştı ama kendimi çekemiyordum Emir aramızdaki o küçük mesafeyi de kırarak dudağımın üstüne küçük bir buse koydu devamını getirecekken üzerime eğilmiş bedenini itttirdim kafamı hızla iki yana sallayıp "Hayır hayır bu çok yanlış" dedim.

Emir sırıtırak "Yanlış olan ne" dedi

"Sizin beni öpmeniz"

"Neden yanlış bu"

"Sizin beni öpmeniz için benim sizin helaliniz olmam lazım"

"Ol o zaman"

"Ne"

"Benim helalim ol"

"Ağzınızdan çıkana dikkat edin"

"Ben seni öpmek istiyorum"

"Bunun için evli olmamız lazım"

"Sadece seni öpmek için evlenmem mi lazım"

"Ben sadece helalimin beni öpmesine izin veririm"

"Daha önce hiç böyle şeyler yaşamadın mı"

"Hayır"

"İlk öpücüğün benden yani"

Gözlerimi odada gezirdim duvarın kenarındaki kamerayı görünce "Kamera bizi çekti" diye bağırdım.

Bağırısımdan yüzünü buruşturan Emir "Sildiririm kayıtları" dedi.

"Ya bilgisayar başında olan kişi gördüyse"

"Bilgisayar başında kardeşim Ferda var"

Gözlerimi büyüttüm "Bu daha kötü kardeşinize rezil oldum" dedim "Merak etme birşey demez" dedi Emir.

Sinirlerim bozulmuştu bir yerleri pataklamam lazımdı

Emir de bunu anlamış olmalı ki "Öğrendiklerini biraz benim üstümde dene" demesiyle hiç beklemeden ayağım ile böbreğini vuracakken eli ile ayak bileğimi tutup çekti bozulan dengem ile düşecekken Emir belimden tuttu.

"Bırak beni" dedim itiraz etmeden bırakınca yumruğumu karnına geçirdim.

Karnını tutarak eğildi dişlerini sıkarak "Neye sinirlendin sen bu kadar" dedi.

Cevap vermedim.

Yanımdaki kum torbasına dönüp tekmelerimi savurmaya başladım aklıma gelen soruyu Emire sordum "Sol ayak bileğinden bir darbe yiyince dengeni kaybediyorsun bir sorunun var" dedim.

"Çok mu merak ettin" dedi Emir bende kafamı aşağı yukarı salladım "Küçük bir kazadan dolayı" dedi Emir.

"Ne kazası" dedim merakla ama Emir cevap vermedi.

Bu odadaki işimiz bitince spor salonunundan çıktık Eylülü bekliyorduk gitmek için kapıdan çıkan Eylül soluk soluğa yanımıza geldiğinde arabaya geçtik.

Telefonumun çalması ile çantamdan çıkarıp arayan kişiye baktım.

Kardeşim arıyordu

Hiç anlaşamadığım kardeşim

Çağrıyı yanıtlayıp telefonu kulağıma yaklaştırdım.

"Alo Abla" sesi telaşlı çıkıyordu

"Efendim"

"Abla abla eve gelme"

"Neden"

"Abla seni evlendiricekler bugün Hasan abi ile nişan takıcaksınız bunu istemiyorsun biliyorum o yüzden eve gelme ben senin eşyalarını getiririm mutsuz olmanı istemiyorum" Ömer'in dedikleri ile şoka girmiştim.

Beni yanımdaki kardeşim gibi olan Eylül'ün abisi ile mi evlendiricekler.

Hayır asla böyle bir şey olmucak

"Böyle bir şey olmayacak Ömer kapat telefonu geliyorum" dedim Ömer'in ne diyeceğini beklemeden telefonu kapattım yanımdaki Eylül'e dönüp "Bundan haberin var mıydı" diye sesimi yükselttim.

Anlamaz bakışları ile bana döndü "Ne ne diyorsun Asel" dedi. "Sana bundan haberin var mıydı dedim" dedim.

"Neyden haberim var mıydı"

"Beni abine isteyeceklerinden" diye bağırdım.

Bağırmam ile Emir ani fren yapmış hızla bana dönmüştü Eylül ise afallamıştı.

"Yemin ederim Asel yemin ederim haberim yoktu Allah belamı versin haberim yoktu" dedi Eylül ağlarken "Çok özür dilerim böyle bir şeyden haberim olsaydı izin vermezdim" dedi Eylül.

"Ne saçmalıyorsun sen Asel" diye bağıran Emir ile hızla ona dönüp "Ben mi saçmalıyorum Allah'ın odunu Ailem beni istemediğim adamla ile evlendirecek ne saçmalıyor olabilirim istemiyorum ben istemiyorum bu evliliği" dedim hıçkırarak ağlarken Emir şoför koltuğunda bana bakarken "Tamam sakin ol istemediğin biri ile evlenmeyeceksin" dedi.

"Nasıl olucak bu" diyen Eylül ile Emirin bakışları kısa süreliğine de olsa Eylüle değdi ardından bana dönüp

"Seni kaçıyorum" dedi.

🥊

Sen nasıl istersen paşam

Sınır koymak istemezdim ama emeklerimin de boşa gitmesini istemiyorum.

Bölümü beğendiniz mi?

Bir daha ki bölüme bekliyorum sizi🩷

Güçlü müsün?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin