Bu bölümü okuyacak güzel insan bölümü oylayıp yorum yapar mısın
Asel'den
Sorduğum soruya cevap vermedi E-5 çıkınca "Nereye gidiyoruz söyleyecek misin yoksa camı açıp bağırırım" diye sesimi yükselttim bana döndü elini yap dercesine uzattı.
O benim daha laz damarımı görmedi
Uzattığı elini çekip ısırdım "Ah ne yapıyorsun keçi" diye bağırdı bir eli ile direksiyonu tutuyor diğer elini de kurtarmaya çalışıyordu "Bırak elimi kaza yapıcaz" diye bağırdı Emir. Banane umrunda değildi dişlerimin arasındaki etini daha çok ısırınca zor bela arabayı sağa çekip "Kafayı mı sıyırdın sen" diye bağırdı
"Siyurdum ula siyurdum kafayı siyurttunuz bana" biraz şivem kaymıştı ama yapacak bişey yoktu sinirlenince şivem değişirdi benim
"Biz bence spor salonuna değil de bakırköye gidelim" dedi çok bilmiş bey
Ha ne spor salonu mu "Ne spor salonunun da bahseduyursun ula sen" dedim AA Allah'ın belası şive Rizeden İstanbul'a döner misin lütfen"Spor salonuna gidiyoruz" dedi "Hangi spor salonuna istediğimde hevesimi kırdığın spor salonuna mı" diye sesimi yükselttim "Özür dilerim" dedi "Özür mü dilersin kalbimi kırdıktan sonra hiç olmamış gibi özür mü diliyorsun" dedim.
"Peki sana kendimi affetirmek için sadece yetkililerin kullanabildiği havuzu açabilirim" dedi. Afallayarak ona baktım "Gerçekten mi" dedim. Kafasını olumlu yönde salladı "Sadece havuz ile olmaz biraz yumuşadım ancak bana istisna oluşturacaksınız" dedim şart koşarak "Ne istisnası"
"Yarın kurs açılıyor ve bana diğer öğrencilerinizden daha kibar davranıcaksınız her istediğimde havuza girebilicem ve her ne yaparsam yapayım beni kurstan atmak yok anlaştık mı" dedim. Gözlerini büyütmüş bana bakıyordu kafasını iki yana sallayıp "Hayatta olmaz" dedi. Peki kendi bilirdi araba zaten yol kenarında durmuş haldeydi kapıyı açıp "Görüşürüz o zaman" dedim tam inecekken kolumdan tutup geri çekti kapımı da kapattıktan sonra kapıları kitledi "Delisin sen ama tamam kabul ediyorum senin istediklerini yapıcam" dedi. Zafer kazanmış gibi sırıtırken "Teşekkür ederim müdür beyciğim" dedim. Aklına bişey gelmiş olmalı bana dönüp "Sen bittin şimdi" dedi ve arabayı spor salonuna sürdü.
"Ah hocam yavaş olun ya" dedim karnıma yediğim yumruk ile yere yapışmışken "Kalk Güçlü hadi bak sana 1 gün önceden ders veriyorum hadi ayağa kalk" diye sesini yükseltti. Allah'ın odunu salak gerizekalı ya acaba burada onu öldürsem nolur
Gözümün önüne soktuğu elini görünce elini tuttum beni kaldırıp tekrar karşısına aldı "Hadi güçlü soy adın kadar güçlü müsün değil misin görelim" dedi. Yumruk yaptığım elimi yüzüne vurmak için kaldırdığımda elimi tutup beni ters çevirip sırtımı göğsüne yasladı ardından kolunu boynuma doladı. Ayağım burkuldu diye kucağına alan adam şimdi resmen beni dövüyordu.
"Seni bu şekilde biri kapana alsa nasıl kurtulabilirsin Güçlü" dedi kulağıma fısıldayarak "Ağzımın dibinde olan kolunu ısırarak müdürüm" diyerek kolunu ısıracakken hızla kollarını boynumdan çekip arkadan dizime vurunca dengemi kaybedip diz üstü çöktüm Emir müdür eğilip elindeki sahte bıçağı boynuma dayarak "Yanlış hamle güçlü Öldün" deyip sanki boynumu kesercesine bıçağı haraket ettirdi.
Önüme gelerek çenemi sıktı "Eğer dövüş sırasında ısırma gibi hata yaparsan ölürsün bunu unutma küçük öğrencim" dedi. Peki o zaman ben de güçlü yanımı göstereyim o hâlâ çenemi sıkarken önümde eğilmiş bedenine bakıp diyaframına yumruğumu geçirdim anlık afallayarak geriye sendeledi kendine gelmesini beklemeden çöktüğüm yerden Emir müdürün ayağını tutup tüm gücümle çektiğimde sırt üstü yere kapaklandı şok üstüne şok yaşarken karnının üstüne oturup bir tane daha yumruk attım.
🥊
Ahahaah aferin AselimNasıl beğendiniz mi bölümü?
Bugün bir bölüm daha gelecek
Sizi diğer bölüme davet ediyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçlü müsün?
Teen FictionEğlenmek amaçlı arkadaşı ile salladıkları bir numaraya yazan Asel numaranın sahibinin yeni başlayacağı spor salonunun müdürü olduğunu öğrenince neler olucak gelin beraber okuyalım