1.3

671 34 10
                                    

Bu bölümü okuyacak güzel insan bölümü oylayıp yorum yapar mısın?

🥊

"Seni kaçıyorum"

Arka koltukta oturan Eylül böyle bir şey beklemediği için bağırmış ben ise afallamış dilim lâl olmuştu.

Nutkum tutulmuştu tek kelime edemiyordum. Ve hayır kaçamazdım ama o adamla evlenmekte istemiyordum ama korkak gibi arkamı dönüp kaçmak hiç istemiyordum.

Emir'in gözlerinin içine bakarak "Hayır kaçamam" dedim.

"O adamla mı evleneceksin" dedi Emir.

Kafamı iki yana sallayıp "Hayır o adamla asla evlenmem böyle bir şeye izin vermem ve ben asla arkamı dönüp kaçmam" dedim.

"Ailen üstünde baskı yapacaklar o adam olmazsa başkasını getirecekler karşına" dedi.

Biliyordum.

"Sence ben istemediğim bir evliliğin içine girer miyim ben böyle bir şeye izin verir miyim sen daha beni tanımamışsın onlar inatçıysa ben daha da inatçıyım ya isteğim olur ya isteğim" dedim ve aynen böyleydi kimse beni bu şekilde zorlayamazdı. "Şimdi bizi eve bırakıyorsun bende orada güzel bir kıyamet koparıyorum" dedim.

Kararlıydım kaçmıcaktım gerekirse bir daha ailemle görüşmezdim ama asla o evliliğe girmezdim.

"Bende sizinle geliyorum orada seni tek bırakmam" dedi Emir ama hayır gelip de orada ortalığın kızışmasını istemiyordum ben zaten baya bir ortalığı karıştıracaktım.

"Hayır Emir eğer sende gelirsen ortalık daha kötü karışır bu aile meselesi lütfen karışma" dedim.

"Peki" dedi Emir.

...

Emir bizi bırakmıştı şuan ise Eylül ile beraber bizim kapının önündeydik elimi kaldırıp zile bastığımda kapı Annem tarafından açılmıştı.

Annem beni görür görmez kapıyı hızla kapatıp kapının önünde durduğunda "Çık anne" dedim. Annem benim zorla evlenmemi istemiyor olmalı ki kimse fark etmeden beni göndermek istiyordu

Annem resmen ikili oynuyordu.

Annemin dolu gözlerinden yaş aktığında ilk defa böyle kötü hissetmiştim Annem beni zorlamak istemiyordu ama babama da sesini çıkarmak istemiyordu.

"Yapma kızım Nolur biliyorum istemiyosun bu evliliği abi dediğin adamla evlenmek istemiyorsun lütfen lütfen beni seviyorsun git kaç buralardan kızım" dedi bir adım atıp ellerini yanaklarıma koyup "Çok özür dilerim çok özür dilerim güzel kızım seni görücü evliliğe zorladığım için özür dilerim lütfen sende benim gibi hataya düşme fırsatın varken kaç birtanem" dedi.

"Hayır Anne hayır Annem yapmam gidemem arkamı dönüp kaçamam" dedim. Annem kafasını iki yana sallayıp "Hayır hayır kızım lütfen yapma vazgeç şu inadından" dedi ama hayır vazgeçmicektim.

İçerden babamın sesi gelince hızla Anneme sarılıp "Özür dilerim Annem" dedim Annemden ayrıldıktan sonra açık olan kapıyı ittirerek içeri girdiğim gibi salonda olan herkesin bakışları bana dönmüştü.

Benim ardımdan Eylül'de girdiğinde Annem kapıyı kapattı salona ilerleyip "Herkese İyi akşamlar" dedim.


Eylül'ün ailesinin bizim sülale tamamen buradaydı etrafta süslenmişti heralde yüzük takacaklardı tabi yüzük takacak bir gelin adayı bulabilirlerse

Güçlü müsün?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin