1.5

596 25 8
                                    

Bu bölümü okuyacak güzel insan bölümü oylayıp yorum yapar mısın?

🥊

Artık çıkmam gerekiyordu yaklaşık 1 saattir soğuk suyun altındaydım ama kılımı kıpırtadacak halim yok.

Banyonun kapısı tıklatıldı ardından Emir'in sesi geldi.

"Asel iyi misin"

Cevap vermedim.

Kapıyı yumruklamaya başladı "Kapıyı açıyorum" diye bağırdı ardından kapının kulpunu indirdi ama kapıyı kilitlenmiştim.

"Bu kapıyı açabileceğimizi ikimiz de çok iyi biliyoruz ya şimdi çıkarsın ya da ben bu kapıyı kırarım" dedi.

"Beni biraz yanlız bırak lütfen" dedim.

"1 saattir bu banyonun içinde yalnızsın zaten" dedi.

Cevap vermediğimde bir kaç kez daha kapıya vurdu ardından kapıyı iki kez vurması ile kapıyı kırmıştı.

Gözleri kabinin içinde sadece iç çamaşırları ile olan bana döndü titrediğimi farkettiğinde asılı olan bornozu alıp yanıma geldi.

Suyun soğuk olduğunu görünce "Sen kafayı mı sıyırdın hasta mı olmak istiyorsun sen kendini hiç mi düşünmüyorsun" diye sesini yükseltti.

"Düşünmüyorum ben kendimi hiç düşünmüyorum ben..." Oturduğum yerden kalkıp karşısına geçtim bir elimi duvara koyup destek aldım "Belki bu istediğim bencilce ama ben ailemin beni düşünmesini istiyorum  babamın bana bir kere sarılmasını istiyorum annemin bir kez olsun herkesin önünde beni koruması istiyorum babamın diğer babalar gibi kızını kıskanmasını istiyorum Annemin diğer anneler gibi saçımı okşamasını istiyorum çok mu birşey istiyorum ben Emir" dedim.

Beni kendisine çekip ellerini bedenime sardı dudaklarını saçlarıma bastırıp "Ben hep senin yanında olacağım seni hep düşünüceğim belki ailenin yerini tutmuyacağım ama arkanda hep dağ gibi duracağım" dedi.

Elindeki bornozu vücuduma sarıp beni banyodan çıkardı. Yatağa oturttuğun da bornoza sarıldım.

Dolaptan iç çamaşırları ve kıyafetleri çıkarıp "Üzerini değiştirebilir misin" diye sordu.

Kafamı olumlu biçimde salladığımda elindeki kıyafetleri yanıma bırakıp arkasına döndü.

Kıyafetlerimi giydikten sonra "Giydim" dedim.

Bana döndüğünde bakışları ıslak saçlarımda gezdi.

"Saç kurutmasını alıp geliyorum" dedi.

Banyoya girip çekmeceyi açtı ardından yanıma gelip saç kurutma makinesini prize taktı.

Saçıma doğru gelen sıcak hava ile irkildim.

Bir eli ile saçlarımı düzeltiyor elindeki makine saçımın ıslaklığını alıyordu.

20 dakika sonra saçlarımı kurutmayı başardı yanına aldığı tarağı saçlarımdan geçirip saçımı taradı.

"Saçımı örebilir misin" diye sordum.

"Örerim" dedi.

Saçlarımı üçe ayırırken "Örmeyi biliyor musun" diye sordum.

"Evet"

"Kim öğretti"

"Firdevs sayesinde öğrendim"

"Anladım"

Saçımı bağladıktan sonra yataktan indi.

"Alminanın yanına gitmek ister misin" dedi.

"Uyumak istiyorum" dedim.

"Peki nasıl istersen" dedi.

Yorganın altına geçtiğimde yatağın önünde eğilip önüme gelen saçlarımı arkaya atıp alnımdan öptü.

"Hayırdır sevgilimiyiz" dedim kaşlarımı çatıp

Sırıttı. "Değil miyiz" dedi.

"Yo" dedim.

"Bu kadar şeyden sonra sevgili olmamamız saçma değil mi" diye sordu.

"Seni sürüm sürüm süründüreceğim aslan parçası anladın mı" dedim ses tonumu da biraz baskın çıkarmıştım.

Güldü. "Anladım" dedi.

"Hadi şimdi naş naş" dedim.

Odadan çıktığında gülümsedim gözlerimi kapatıp kendime uykuya verdim.

Telefondan art arda gelen bildirim ile huysuzca gözlerimi araladım.

Telefonumu elime aldım WhatsApp a girdim.

Emir🤍: Uyuyan güzel

Emir🤍: Pişt

Emir🤍: Uykunu alamadın mı hala

Emir🤍: Yanına gelebilir miyim

Emir🤍: Sanırım delirdim

Emir🤍: Aynı çatı altında olmamıza rağmen özledim seni

Emir🤍: Şuan göğsümde uyuyor olabilirdin

Emir🤍: Ben senin o güzel yüzünü izleyebilirdim

Emir🤍: İzlemeye doyamayıp öpebilirdim seni

Emir🤍: Sen uyandırdın söverdin bana sonra dudaklarımız buluşurdu

Emir🤍: Belki biraz daha ileri giderdik

Emir🤍: Biliyor musun

Emir🤍: Deli ediyorsun beni

Emir🤍: Aşığım sana kadın

Ben: Hay sikeyim lan sen kafayı mı sıyırdın lan uyuyordum ne diye bu kadar mesaj atıyorsun

Ben: Ayrıca hayal dünyana hayran kaldım

Ben: Bu dediklerinin hiç biri olmayacak

Ben: Bana nikahsız dokunmana izin vermem

Emir🤍: Nikah memuru çağırıyorum

Ben: Gelin kim

Emir🤍: Sen

Emir🤍: İstemez misin karım olmanı

Ben: İstemem

Ben: Emir ben dün babam ile kavga ettim babam beni istemediğim bir evliliğe zorladı ve bunu istemedim diye beni evlilikten reddeti ve sen bana şuan evlilik diyorsun

Ben: Ben sana güvenmiş senin uzattığın yardım elini tutmuşum sen bana gelmiş karım olur musun diyorsun

Ben: Olmam Emir şuan senin karın olmak gibi bir düşüncem yok

Emir🤍: Şuan olmazsa elbet bir gün ama haklısın bir an düşüncesiz davrandım kusuruma bakma.

🥊

Bölüm nasıldı biraz kısaydı ama aklıma hiç birşey gelmedi diğer bölümü uzun tutmayı çalışırım.

Sizce Emir mi haklı Asel mi

Bence Asel

Bölümün gelmesi uzun sürdü çünkü sınavlarım vardı.

En kısa zamanda diğer bölümü yazıp yayınlayacağım.

Diğer bölümde görüşürüz🤍

Güçlü müsün?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin