Bu bölümü okuyacak güzel insan bölümü oylayıp yorum yapabilir misin?
🥊
Üzerimdeki yorganı ayaklarım ile itekleyip yattığım yataktan kalktım önüme gelen saçlarımı arkaya atıp banyoya doğru ilerledim.
Bir haftadan beri depresyonda ve kirliydim odamdan dışarı çıkmamıştım artık toparlanma vaktiydi.
Suyumu hazırlayıp üzerimdeki bütün kıyafetleri çıkarıp fırlattım ardından suyun altına girdim.
Saçlarımı art arda iki kere köpükledikten sonra vücudumu köpükledim durulandıktan sonra bornozumu giyip saç havlusu ile saçımın nemini aldım.
Saçımı sürdüğüm kremler sonrası saçlarımı kurutup saç yağımı kullandım.
Kolsuz beyaz cropumu giydikten sonra mavi jeanımı giydim ardından üzerime kahverengi gömleğimi giyip düğmelerini açık bıraktım.
Fırlattığım elbiselerimi kirli çamaşırına atıp banyodan çıktım.
Yatağımı topladıktan sonra odadaki kıyafetleri dolaba yerleştirip pencereyi açtım.
Odamdan çıktığımda hiç kimse ortalıkta yoktu hala uyuyor olabilirlerdi yan odamda kalan Emirin odasına girdiğimde uyuyordu aynı sessizlikte odasından çıktım.
Almina da uyuyor olmalıydı mutfağa girip buzdolabını açtım kuymak yapmak istiyordum ancak kolot peyniri yoktu tel peyniri aldım diğer gerekli malzemeleri de alıp çıkardığım tava da kuymak yapmaya başladım.
Diğer yandan çay da demliyordum kuymak'ı yaptıktan sonra masaya kahvaltılıkları yerleştirdim ve kuymak'ı da masaya koydum.
Salata ve domates doğradıktan sonra pazar kahvaltımız hazırdı mutfaktan çıkıp Alminanın odasına ilerledim.
Uyuyordu yatağına oturup uyandırmaya başladım "Almina" dedim.
"Hı" diye karşılık verdi.
"Hadi kahvaltı hazır" dedim.
"5 dakika daha" dedi.
Gözleri hala yumuluydu "Gıdık canavarı geliyor" dedim.
Ardından gıdıklamaya başladım uykusundan gülerek uyandı
"Almina abla" dedi.
"Abla mı" dedim.
"Evet" dedi.
"Sen bana Anne diyordun" dedim.
"Emir Abi rahatsız olabileceğini söyledi ve ben artık annem olsun istemiyorum" dedi.
"Neden" dedim.
Omuz silkti ardından boynuma sarıldı "Üzüntün geçti mi" dedi.
"Geçti ve artık kalkman lazım kuymak soğuyor" dedim.
"Ben üzerimi değiştirip geliyorum" dedi.
"Sakın uykuya geri dönme" deyip odadan çıktım.
Emir'in odasına girdiğimde hâlâ uyuyordu "Emir" dedim.
Cevap yok.
"Hey gece beşik filan mı salladın" dedim.
Yine cevap yok.
"Lan öldün mü" deyip yatağına oturdum yorganı kaldırdığım da üst vücudunun çıplak olduğunu farkettim.
"Emir" dedim.
Bir anda oturduğum yerden kaldırılıp yatağa yatırıldım ardından üzerime çıkan Emir ile afalladım.
"Çıktın mı depresyondan" dedi yüzü gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçlü müsün?
Fiksi RemajaEğlenmek amaçlı arkadaşı ile salladıkları bir numaraya yazan Asel numaranın sahibinin yeni başlayacağı spor salonunun müdürü olduğunu öğrenince neler olucak gelin beraber okuyalım