0.6

970 40 11
                                    

Bu bölümü okuyacak güzel insan bölümü oylayıp yorum yapar mısın

3,2,1

Başla

Emir'in komutu ile aynı anda dalıp suyun altında ikimizde kurbağalama yüzme tekniği ile yüzüyorduk nefesim daralınca yüzeye çıktım benden biraz sonra ise Emir çıkıp nefeslendi Emir çıktığı gibi ben suyun altına girip kelebek yüzme tekniği ile ilerlemeye başladım ama Allah'ın belası havuz çok uzun olduğu için git git bitmiyordu ama kazanmam lazım

Kazanma yolunda ölme de

Sen bayadır yoktun neden tekrar geldin ki

Daha fazla dayanamıyınca ayaklarımı yere vurup ellerimi yukarı doğru çıkarıp yanlara eğdim ve yüzeye çıktım Emiri ise havuzun merdivenin orasında gördüğümde suya dalıp basamağa koyduğu ayağını çekip havuza çektim gözlerim açık bir şekilde gözümün önünde ki bedenine bakıyordum Müdürün boyu havuza yettiği için bütün bedenini havuza sokamamıştım karşımdaki manzaraya rağmen nefes alamayınca yüzeye çıktım.

"Senden 30 saniye önce varış noktasına vardım" dedi. Yapacak bir şey yok gibi kafamı omzuma eğdim. "Su topu yok mu voleybol oynayalım" dedim. "Var ben topu getireyim sen bekle" deyip havuzdan çıktı bende o gelene kadar kendimi suyun üzerinde sırt üstü bırakarak Emiri bekledim.

Burnuma gelen top ile bağırısım bir olmuştu. Odun kafa topu burnuma atmıştı burnumu tutup "Allah'ın beyinsizi suya atmak varken bana niye atıyorsun burnum estetikti benim" diye sona doğru sesim yükseltim ve hayır estetik değildi doğallığı seven biriyimdir.

Emir suya atlayıp yan tarafıma attığım topu "Çocuk gibi mızmızlanma geç karşıya biraz oynayalım sonra seni eve bırakayım" dedi. Ev deyince kafamı cama çevirdim havanın kararmaya başladığı gördüm.

Ne ara zaman geçmişti buraya geldiğimizde saat 2 gibi bişeydi. Emirin karşısına geçtim. Yaklaşık 15 dakikadır topu hiç düşürmeden devam ettik en son ise Emirin topu yüksekten atması ile olduğum yerde zıplayıp topa vurdum ama dengemi kaybedip suya da düşmeyi ihmal etmedim. Yüzeye çıkarken Emirin kahkalarını duyuyordum "Toptan önce suya düşmeyi nasıl becerebildin" dedi çok bilmiş efendi somurtarak havuzdan çıktım askılıktaki havluyu alıp üzerimi örttüm Emir de havuzdan çıkıp şezlongdaki tişörtünü alıp giydi.

Emirin evinde duş aldıktan sonra çıkarttığım giysileri giyip saçımı topuz yaptım telefonuma gelen bildirimlere baktığımda 26 cevapsız çağrı 36 mesaj vardı.

Giysi odasından çıkıp Emir duştan çıkana kadar salona geçip koltuğa oturdum mesajlara bakmaya başladım.

20 mesaj tane mesaj atan annemin mesajlarına baktım

Annem; Neredesin Asel

Annem; Çabuk eve gel

Annem; Kiminleydin sen

Annem; Evde misafir var seni soruyorlar sen ortalıklarda yoksun

Annem; Seni birinin kucağındayken görmüşler inanmadım

Annem; Ama fotoğrafını çekmişler o adam kim Asel

Annem; Asel bana bir cevap ver korkuyorum

Annem; Anahtarı Mithat abiye bırakıp nereye gittin

Annem; Babaannenler halanlar amcanlar hepsi burada

Annem; Seni soruyorlar

Annem; Baban çok sinirli

Annem; Evdeki herkes çok sinirli

Annem; Eve gelince burnundan getirecekler

Annem; Kızım bana olan geçeni anlat ben de ona göre hareket edeyim

Güçlü müsün?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin