34- Aile: part 7

268 20 141
                                    

❕️Gece okunması gereken bir bölüm daha❕️

Tavaya dördüncü bir yumurta daha kırdı, içi boşalan kabuğu tezgahtaki çöp kutusuna attı. Pastırmaların arasındaki yumurtaların şeffaf akı beyazlaşırken, tek eliyle başka bir yumurtayı kavradı, onu tezgaha vurdu ve tavanın üstüne getirip uzun parmaklarıyla ortadan ikiye ayırdı. Yağın içine düşen yumurtanın pişme sesi iştah kabartıcıydı.

"Benim hayırsıza ve Isabel-sanlara çağırabilir misin?..." Çayı ocaktan alıp salondaki yer masasına götürmek üzere mutfaktan ayrılmakta olan Farlan'a söyledi Mikasa. "...Yumurtalar pişti."

Hayırsız tabirine burnundan güldü, kızı onayladı. "Hai."

Armin yer yataklarını çoktan kaldırmış, Farlan'ın yattığı koltuğun üzerini toparlıyordu. Eren biraz önce duşa girmiş, hâlen daha ortalarda yoktu. Saat yediyi geçiyor olmasına rağmen güneş henüz doğuyordu, kış saatleri en iyisiydi, özellikle de uyku sorunu olan, geç saatlere kadar uyuyamayan insanlar için.

Farlan salondan çıkıp misafir odasına yöneldi, girmeden önce kapıyı tıklattı. Hiçbir ses gelmediğinde kapının ardındakilerin hâlâ uyuyor olduğunu anladı.

Kapıyı açtı. "Kızlar, uyanın hadi-" Başını uzatıp baktığında, koltukta yalnızca Isabel'in yattığını gördü. Oysa dün gece odadan çıkarken Leya'yı burada bıraktığına emindi. İçeriye girdi. "Oi..." Yayvan bir şekilde yatan kızı dürttü, Leya'nın aksine onu sadece seslenerek uyandırabilmek mümkün değildi. "...Oi Isabel!"

"Mmh!" Homurdandı, gözlerini aralama zahmetine bile girmeden diğer tarafa döndü, yorgan iki bacağının arasına sıkışmıştı. Uyurken fazla hareket ediyordu.

"Isabel, Leya nerede?" Farlan bir kez daha kızı omuzlarından dürterek sorduğunda, homurtuyla karışık bir yanıt aldı. "Yedim."

Gözlerini devirdi. "Uyan artık, kahvaltı hazır." Son kez seslendi ve odadan çıktı. Merdivenlere yöneldi, üst kata çıktığında önce Leya'ın odasını kontrol etti. Ancak odada sadece toparlanıp yere bırakılmış bir şilte vardı, Leya'nın yatağı boştu ve düpdüzgündü.

Açık olan kapının önünde dikilekalan sarışın tek kaşını kaldırdı, geriye sadece bir oda kalmıştı; dün gece Levi'a kaptırdığı dikiş odası. Orada yalnız başına uyumak istemişti Levi.

Farlan dikiş odasının önüne adımladı, aklından geçen ihtimallere bile ihtimal vermiyordu. Kulbu tuttu, kapıyı yavaş ve sessizce araladı, neyle karşılaşacağının merakı içinde başını odanın içine uzattı. Gördüğü manzara, kaşlarının havalanmasına neden oldu.

ᴄʜɪʟᴅHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin