14.Gerginlik

1.8K 98 24
                                    

Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayınnn
Bir de bu bölüm biraz şey...

Bahar

Gözlerimi açtığımda kendimi Uğur'un odasında yatarken buldum. Gözlerimi ovuşturup doğruldum. Komodinin üzerindeki suyu içerken gözlerim saate çevrildi. Saat ona geliyordu. Karışmış saçlarımı karıştırırken inledim. Birkaç saat garsonluk yaptım diye bu saate kadar uyumam da şovdu biraz yani. En kötüsü geceyi de hatırlamıyorum ki! Nasıl geldim, nasıl üzerime Uğur'un tişörtünü geçirdim bilmiyorum. Uğur'un tişörtü mü!? Örtüyü üzerimden atıp kalçalarıma kadar çıkmış tişörte baktım. Ben bunu nasıl giydim?

Ben bacaklarıma garip garip bakarken kapı açıldı. Uğur'un üstünde sadece eşofman altı vardı. Nefesim kesilmeden bacaklarıma örtüyü geri örttüm. Bu hareketime karşılık güldü ama bakışlarını benden çekmedi. Hatta arsız arsız baktı. Dudak kenarına başparmağını yaslayıp yatağın tam önünde durdu. "Günaydın," dedi ama nasıl bir demek. Tüylerim diken diken oldu. "Hiç uyanmayacaksın sandım." Kollarını gövdesinde birleştirdiğinde hala beni süzüyordu. Kollarını sıktığı için şişen kaslarına bakmamaya çalışıyordum. Karnındakiler altılı mı ya? Uff.

Bacaklarımı kendime çekip çenemi yasladım. "Emel abla gitti mi?" diye sorduğumda kafasını doğrular gibi salladı. Gözleri mi kararmıştı onun ya? "Özür dilerim tişörtünü de çalmış gibi oldum." deyip bol tişörtü elimle çekiştirdim. Güldü ve dilini dudaklarında gezdirdi. Bakışlarını indirme! "Öyle oldu. Çıkar." dediğinde duraksamıştım. Rahatsız mı olmuştu? Bakışları öyle değildi ama neyse. "Sanki bilerek giydik ha sen de! Ne kıymetli tişörtün varmış. Çık da değiştireyim üstümü." diye sitem ettiğimde bakışlarımı ondan çekebilmiştim. Cıkladığında ona döndüm ama o beni daha da şaşırtan bir şey yaptı. Yatağa dizlerini dayayıp bana doğru süründü. "Ne yapıyorsun Uğur?" Sorumu cevapsız bıraktı. Örtüyü yana çekip beni yatağa itti. Anlık olarak yok oldum.

Üzerimde durduğunda alttan ona şokla baktım. Onun gözleri ise sadece dudaklarımdaydı. Yandan dirsekleri yatağa yaslıydı. Dizleri de iki bacağımın yanındaydı. Nefesimi kontrol etmekte zorlanırken bir saniye sonra tamamen nefes almayı bıraktım. Uğur dudaklarını benimkilere bastırmıştı. Baskısı ilk önce hafifti. Refleksle kapattığım gözlerimi araladığımda bana baktığını gördüm. Dudaklarımın üstüne fısıldadı. "Sen de istiyor musun?" Dudaklarım heyecanla aralandığında üst dudağını dudaklarımın üstüne bastırdı. Bu seferki baskısı hiç de öyle hafif değildi. Alt dudağımı öpüp geri çekildi. "Sen de aşık mısın bana Bahar?" Sorusuna aniden gelen bir cesaretle cevap verdim. Yani boynuna kollarımı sarıp onu iyice üstüme çekerek. Kalbime zarardı.

Hareketleri daha da sertleşti. Kendini tamamen üstüme bıraktığında ağırlığı altında ezildim ama onu düşünecek bir bilinçte değildim. Dili ağzımın içine girdiğinde istemsizce inledim. Onu daha da hırçınlaştırmış olacağım ki baldırımı sıktı. Tüm kıvrımlarını hissettim. Tüm kıvrımlarını... Belimi ve kalçamı okşadı. Üstümdeki tişörtü göğsümün altına kadar çıkmıştı. Elini göğsümün altına bastırdığında dudaklarını dudaklarımdan çekip boynuna eğildi. Kafam tavana dönerken boynumdaki dudakları ve vücudumda dolaşan parmakları yüzünden kıvrandım. Ondan başka bir şey düşünemiyordum. Bacaklarımı beline doladığımda bana kendini tamamen yasladı. Eli göğsümü sıktığında terden bitap düşmüştüm.

Boynuna sardığım bir elimle kendi saçımı çekip inledim.

Sonra daha ne olduğunu anlamadan nefes nefese yataktan kalktım.

Etrafa baktım. Üstümde olan bir Uğur yoktu. Üzerimde onun tişörtü vardı ama tişörtün içine giren Uğur'un elleri yoktu. Nefes nefese komodinin üzerindeki suyu içtim. Uğur'la ilgili böyle bir rüya gördüğüme inanamıyorum. Hep o yemek yüzünden! Dar gömleğiyle öyle yemek yaparsa ben de böyle olurum tabii ne olacak! Off off!

SÖZDE ARKADAŞ (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin