13

166 10 3
                                    

Peki sorun değil istediğinde anlatırsın"
Duraksadı ve devam etti
"Bak çok özür dilerim mesajlarda yazdıklarım ve son günlerde yaptıklarım saçmaydı biliyorum. Üstelik senin bana güvenip özelini anlatmana rağmen."
Bayılmamak için kendimi zor tutuyorum. Çünkü soobinin ilk defa
özür dilediğini duydum üstelik benden??

______

Yazar'dan

Gece olmuş ve yeonjun uyumuştu.
Soobin ise bu sefer onu izliyordu. Neden yaptığını bilmiyordu ama oğlandan ayıramıyordu gözlerini artık emindi ona acımıyordu. İşte iş burda karışıyordu ona karşı ne hissediyordu yada ne hissetmeliydi. Soobin ne sevilmiş ne de hiç sevmişti. Onun için sadece derneklerde büyük milyarderlerin önündeki bir kaç rolden ibaretti  sevgi. O ise sahte bir sevginin peşinden koşmuştu hep. Bu yaşına kadar  en sevdiği zamanlardı anne ve babasının ona rolden bile olsa sevgi gösterdikleri dakikalar.
Korkuyordu bu yüzden soobin onu yeonjun'a sürükleyen şeyden korkuyordu.

~~~~~~~

Sabah olmuş, güneşin yüzüne vurmasıyla uyanmıştı yeonjun. Etrafına bakındı ve soobin'in evinde olduğunu hatırlayarak gülümsedi. Kafasını baş ucuna çevirmesiyle yüzükdeki gülümseme sebepsizce dahada arttı. Soobin onun başında oturur bir halde uyuya kalmıştı. Bu sefer pembeli çocuktaydı onu izleme sırası. Yalan söyelemek olmasın bu sıra hep onda olsun istiyordu. O kadar büyüleyiciydi ki bu anı kendine saklamayabilmeyi diledi. Bu gece onu evinde misafir edince onunda aklına kahvaltı hazırlamak geldi. Sessizce kaklıp ilk olarak üzerini yavaşça örtüp mutfağa yöneldi. Düşündü o ne severdi? Klasiklerden yol almayı tercih etti dört yumurta çıkarıp  ikisi kendine ikisi soobine olacak şekilde omlet yapmaya başladı.
Neden bilmiyordu fakat evli çiftler gibi hissetmişti tam şuan yeonjun tepsiyi hazırlarken bu düşüncesiyle içten bir şekilde gülümsedi. Asla olmayacak şeyler için hayal gücü çok genişti diye düşündü.

Son olarak meyve sularında koyup kurduğu masaya bakıp el çırptı. Güzel olmuştu hemde çok. Tabağa iki dakika önce koyulmuş sıcak omletler, taze sıkılmış meyve suları, zeytin, peynir, son kalan parasıyla aldığı poğaça ve simit ile bir bütündü masa. Sıra soobin'i uyandırmaya gelmişti. Hızlı adımlarla uyuyan çocuğun yanına gitti. Yavaşça eğilip seslendi

"Sobinn"
Biraz homurdandı ve uykusuna geri döndü
"Sobin sabah olduu"
Kaşlarını çattı ve yavaça gözlerini açtı
"Ne var bu saate"
Böyle bir sertlik beklemiyordu yeonjun uyku sersemliğine verip vaz geçmedi
"Şey sana kahvaltı hazırladım"
Anlamsızca bir bakış atmıştı
"A şey hayır yani t-teşekür mayetinde gece burda kaldığım için yani sadece onun içinde değil"

Yine eli ayağına dolanmıştı korkuyordu bu çocuktan ama onunki korkuya benzer değilde daha fazla tatlı bir utançtı.
Soobin onun bu haline bir kıkırtı bıraktı ve bileğini kavrayarak yanına çekti
"Hadi ama bir şey demedim"yanakları saçlarından daha pembeydi. Soobin belli etmeden yeonjunun konusunu içine çekti çok güzel kokuyordu oldukça güzeldi hemde
"Hadii o kadar hazırladım ama "
Kolundan çekiştirerek tatlı bir çocuk gibi mızmızlanıyordu. Siyahlı çocuk onu kırmayarak ayağa kalktı ve mutfağa doğru gitti gördüğü masa ile tebessüm etmişti yeonjunun onu düşünerek kahvaltı hazırlaması bile harikaydı ki oldukça açtıda.

Masaya oturdu ve hemen çatal buçağını alıp olmetinin tadına varmaya başladı"soobin.." sesi kısık çıkmıştı siyahlı çocuk ise onun çekindiğini anlayarak bakışlarını ona çevirdi"söyle yeonjun çekinme cevap vermeye çalışıcagım" bu biraz daha rahatlamasını sağlamıştı ve tekrar cesaretini toplayıp devam etti."dün gece bana spor salonundan çıkmadan önce son olarak bir şey demiştin ya  ne demek istemiştin?"
(O kadar acizim ki..
kendimden güçsüz ve
masum birine zorbalık yapıyorum demişti)  soobin yapısı gereği bunu diyebilecek miydi bilmiyordu fakat artık değişmek istiyordu. Lokmasını yuttu ve boğazını temizledi"eminim anlamışsındır ama biliyorum ki benden duymak istiyorsun"duraksadı kafasını toparlayıp devam etti "bak ben pişmanım hemde fazla kendimi bir halt sandığımdan değil dedim ya acizliğimden sende bunu zaman geçtikçe anlayacaksın."

Helloo yanlış varsa lütfen söyleyin düzeltiyim çünkü bütün halini okumadım. Uzun sonra güzel ve çift dolu bir bölümle karşınızdayımmm oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın

Biraz kısa oldu biliyorum 🥲

My Boy | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin