İlahi bakış açısı
Severus sonunda odadaki beş kişiyle tanışmıştı en köşede ranzanın altında yatan çocuk Sam'di m onun üstündeki joseph onların yanlarında ki ranzada yatanlar ikizler Austin ve Arthur ve son ranzada yatan kişi Benjamin kısaca Ben. Buraya geleli bir saat bile olmazken bu çocuklar Severus'u çok önceden tanıyormuş gibi davranıyorlardı, tuhaftı Severus'a göre sonuçta daha onu tanımıyorlardı ya katilse ya da insan kaçakçısıysa bu çocuklar herkese güvenebilir bu başlarına büyük bela alacaklarının habercisiydi.
kısa süre sonra jo ve ikizler Severus'u sürükleyerek- cidden ayaklarından tutup götürmüşlerdi- odadaki küçük çadırın oraya getirdiler orası oyun alanıydı ve kesinlikle Severus görmeliydi! öte yandan bu durum Severus için hiç de iç açıcı değildi Sam kendi halinde boyama yaparken diğerleri Severus'la birlikte oyun oynuyorlardı- Severus'un tabiriyle işkence ediyorlardı- Severus Sam'in yerinde olmak için her şeyini verirdi.
Neyse ki tanımadığı bir rahibe veya her ne ise odaya girmiş ve yemek zamanı olduğunu söyledi. çocuklar hızlı bir şekilde aşağıya inerken Severus etrafa göz atıyordu, sonuçta bir müddet burada kalacaktı etrafa aşina olmalıydı. Sadece reşit olana kadar sonra çıkacaktı, zaten kendince planlar yapmaya başlamıştı hogwarst'ta ve sonra ne olacağına dair. Mesela kardeşi olan Regulus'u kesinlikle yanına alacaktı zaten onun için girmişti bu ölüm yiyenlerin arasına, Lily'yi tanımıyormuş gibi yapacaktı böylelikle hem canı acımayacak hemde potter'la ilk yıllarından anlaşacaktı. Potter demişken o domuz ve arkadaşlarıyla kesinlikle bulaşmayacaktı ha onlar mı bulaştı bu sefer karşılığını vercekti. İnanması güçtü ama ona ikinci bir şans verilmişti ve bunu kötüye harcamaya gerek yoktu.
Severus böyle düşünürken yemekhaneye gelmişlerdi. Yemeklerini alıp boş bir masaya oturdular, çocuklar konuşurken o sessizce yemeğiyle oynuyordu, sonra ağzına doğru gelen bir kaşık fark etti onu tutan kişiye baktığında bu Benjamin'di Severus hiç bir şey demeden sanki beyni ona bu komutu veriyormuşçasına ağzını açtı ve yemeği kabul etti, belli ki Benjamin bundan çok mutlu olmuştu.
Benjamin konuşamıyordu bunu odadaki diğer çocukla söylemişlerdi. Severus onu kırmak istememişti nedensizce onu görünce Regulus aklına geliyordu. Neyse ki bu hayatında onu kurtarabilecekti, bir daha bu pişmanlığı yaşamak istemiyordu. Yemekler bitmiş henüz daha öğlen olduğu için çocukların çoğu dışarı çıkmış Severus'u da yaşlı rahibe çağırmıştı.
Odaya vardığında rahibe kendisi için çay Severus içinse meyve suyu istemişti. Hiç vakit kaybetmeden konuşmaya başladı rahibe "Sevgili oğlum biliyorum burası yeni bir yer anneni istiyorsun ama merak etme annen burada olmandan çok memnun." Rahibe derin bir nefes aldı " benim adım Cathirine tatlım eminim burayı da en az evin kadar çok seviceksin." "O adam beni geri alacak mı?" Diye sordu Severus ve ardından hemen ekledi "onu istemiyorum o anneme çok kötü davranıyor onun beni almasını istemiyorum onunla olmak istemiyorum lütfen beni ona geri vermeyin ne isterseniz yaparım." Cathirine'nin gözleri doldu titrek bir nefes alıp konuşmaya başladı "tabikide vermeyeceğiz seni tatlım merak etme burada güvendesin ayriyeten seninle bu konuyu konuşmak için çağırmadım seni." "birazdan birileri gelecek ama merak etme tamam mı hiç korkutucu olmayacak seninle konuşacak ve seni bir yere götürecek korkma kötü bir şey olmayacak eğer istemezsen geri gelebileceksin anlaşıldı mı?" Severus kafasını salladı, tam o sırada kapı çaldı ve içeri iki kişi geldi
Selam hazır sahura kalkmışken bölümü yayınlayım dedim.
Sizce bölüm nasıldı?
Gelen kişiler sizce kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş
Fiksi PenggemarSeverus Snape öldüğüne emindi o zaman neden beş yaşındaymış gibi görünüyordu?