İ

271 21 6
                                    

Severus arabada isimlerinin jack ve Alex olduğunu öğrendiği kişileri dinliyordu. Gidecekleri yere vardıklarında ne yapacağına dair bilgi veriyorlardı. Severus az kaldı bayılacaktı, ikisini de öldürmeyi düşünmeye başladı. -Nasıl mı bu hale gelindi durun anlatayım.-

İki saat öncesi

Kapı çalındı ve içeri uzun boylu esmer bir adam ve yanında çilli diğerine göre daha minyon olan diğer adam girdi rahibeyle biraz konuştuktan sonra rahibe dışarı çıktı. Şimdi Severus ve diğer iki adam tek kalmıştı. minyon tipli adam gülümseyerek "Merhaba Severus benim adım jack ben bir psikoloğum seninle konuşmam gereken bir kaç şey var konuşabilir miyim?" adam sevecen sesiyle konuştuktan sonra onay bekliyormuş gibi baktı, kafasını olumlu anlamda salladı Severus "tabi konuşabiliriz bayım ama ne hakkında konuşacağız?" Arkadan diğer adamın alaylı bir nefes alış sesi duyuldu Jack arkasında ki kişiye öldürecekmiş gibi baktıktan sonra gülümseyerek Severus'a döndü "bizim için çok önemli bir şey hakkında konuşacağız arkada ki adam Alex kendisi savcı sahi Severus sen hangi mesleği istiyorsun?" Jack konuşması bitince derin bir nefes aldı nefes nefese kalmıştı. "hiç düşünmedim bayım bilmiyorum " "anladım canım seninle bir yere gideceğiz ve biraz bizimle kalman gerekecek gelir misin bizimle?" Severus biraz düşündükten sonra en fazla ne olabilir ki diye kabul etti.

Şimdi ki zaman

Severus büyük ihtimalle Tobias'ın davası için olduğunu düşünüyordu ondan bu kadar rahattı o adama cehennemi yaşatmak istiyordu kendisi resmen bir pislikti ve bunu hep belli ediyordu, ayyaştı bir kere sonra kaç defa eve başka kadınla gelmişti annesi bunu görmesine rağmen bir şey yapmıyordu. Bunları düşünmek Severus'un canını çok yaktı eski halinin ne kadar aciz olduğunu ve annesinin hiç bir şey yapmayıp ölümü kabullenmesi Severus için bir cehennemdi. Severus böyle düşünürken uyuyakaldı, araba kırmızı ışıkta durduğunda ön taraftaki Jack arkaya baktı ve uyumuş olan Severus'u gördü yanında ki adamı dürtüp çocuğu gösterdi "ne kadar da tatlı dimi?" Alex'ten onaylayan mırıltı duyuldu ve ardında şunu ekledi "çocukların böyle iğrenç ailelere maruz kalması ne kadar da kötü halbuki gayet akıllı ve şirin bir çocuk" Jack, eşine baktı ve gülümsedi eşinin yaşadığı şeylerden sonra ne kadar istese de bir çocuk evlat edinmek istemiyordu. Düzgün bir baba olamamaktan korkuyordu ama biliyordu Jack, eşi harika bir baba olurdu. 

Sonunda araba durduğunda çocuğu uyandırmak istedi Jack ama Alex eşinden önce davranıp çocuğu kucağına aldı "sadece uyuyor uykusu bozulsun istemiyorum" diye söyleyip eve doğru yürüme başladı Jack arkasında yürürken düşünmeye başladı iyi ki Severus'un koruyucu ailesi olmayı istemişti biraz zor olmuştu ama sonunda olmuştu Tobias Snape'in davası bitene kadar Severus'a onlar bakacaktı ve Alex ne kadar umursamıyormuş gibi görünse de kesinlikle umursuyordu ve bu da Jack için yeterdi artardı hatta mutlu bir şekilde eve sekerek girdi burası yetimhaneden ve Severus'un evinden oldukça uzak bir yerdeydi olur da Snape kaçar da Severus'a zarar verir diye uzak bir yeri seçmişlerdi.  

Umarım, diye düşündü yukarı katta ki Alex umarım bu işi elime yüzüme bulaştırmam ve eşimi hayal kırıklığına uğratmam. Yavaşça çocuğun saçlarını sevdi üzerini örttü bir zamanlar kendisine yapılmak istediği her şeyi bu çocuğa yapacaktı tuhaf bir şeydi bu çocuk çok masumdu kendisini gördü bu çocukta "yemin ederim ki o adama hayatı zindan edeceğim." Yavaşça yatağın oradan kalkıp odadan çıktı ve içinde ne olduğunu bilmediği bir öfkeyle ve üzüntüyle.

Normalde yarın atacaktım ama yarın fazlasıyla yoğun olacağım ondan bölümü bugün yayınlıyorum.

Alex'i nasıl buldunuz?

Ya Jack?

Bölüm nasıldı?

Yeniden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin