Kantinde hiç bitmeyen sıraya girdim ve beklemeye başladım. Okulda ki herkes neden aynı teneffüste zıkkım-
Off emir ne saçmaladın ya!Gözüm Alaraya takıldı. Ne güzel su içiyor gurban olduğummm.
Angaralı birinden nasıl bir şive bekliyordunuz pardo- lan?
Bu kız beni İstanbullu yapacaktı en sonunda. Şunun mavi mavi gözlerine bak. Yerum!
Ona bakarken arkamdaki Kutay beni itti. "Lan oğlum yürüsene! Kızı bakışlarınla yedin bitirdin aq! Bir de iki de bir yutkunuyor. Sapıkmısın lan sen?" Dedi 8 yıllık agam.
"Lan oğlum kes! Sanane gardaşım benim kime baktığımdan? Önüne dön goyarım ağzının ortasına bir tane ha!"
Biz laf dalaşı yaparken bana mesaj geldi.
Allahın delisi:
Ya aşkım benim sakin ol ✋Siz:
Lan kızım sanane! Allahın delisi sal lan beni!Allahın delisi:
Ama bebeğim kırılıyorum 😢Siz:
Lan bebeğim ne lan? Bebeğimi sana sok- bak dellendirme beni. Hiç bir kıza küfür etmedim bu zamana kadar. Ettireceksin en sonunda!Allahım delisi:
Tamam sakin ol ya :,(.Siz:
Seni bir bulayım varyaaa... Başından aşağı şalgam suyu dökece- ya da dur lan şalgam dökülür mü hiç? Şalgamı içecem şişesini kafana vura vura beyin kanaması geçirtecem ha!Allahın delisi:
Benim kim olduğunu bilseydin eğer hiç ama hiç böyle konuşacağını düşünmüyorum :|Siz:
Berber şerafettin abi?Allahın delisi:
Ne alâka? Onun kim olduğunu bile bilmiyorum açıkçası.Siz:
Eee? Kimsin o zaman?Allahın delisi:
Bu kadar ipucu yeter bebek!Siz:
Ulan siktir git! Birde seninlemi uğraşacam!Son mesajı da atıp telefonu kapattım.
Sıra bana geldiğinde tabldotu yavaşça- masayı kıracak şekilde ablanın önüne koydum.Abla bana sinirle bakarken omuz silktim. Abla nıçladı ve tabldota kuru fasülye, lapa bir pilav. Ve su verdi. Ha birde hazır sütlaç verdi.
Ablaya mal görmüş gibi baktım. "Abla bu ne?" Dedim. Kaşlarını çattı "yemek oğlum körmüsün?" Dedi. Ona tam bir Side I bakışı attım ve yuvarlak masalardan birine oturdum. Can ve Kutay yanıma oturdu. Yüzümü buruştum. "Anasını satayım bu nasıl yemek lan? Geçen seneden kalma!" Dedim sinirle. Can güldü.
Kafamı Alaranın olduğu tarafa çevirdim. "Ne güzelde yemek yiyor gurban olduğummm." Dedim derin bir iç çekerek. Tam göz göze geldiğimizde Kutay kafama vurdu. Bana gülmeye başladı kız.
Hemen arkamı döndüm Kutayın kafasına yavaşça- kafasını yararcasına geçirdim. Embesil yüzünden rezil olmuştum. Alaranın buraya geldiğini görünce toparlandım.
Masanın üzerine oturdu bana baktı ve suyumu aldı. Bende hayranlıkla ona bakıyordum. Suyumu hafif yukarı kaldırdı göz kırparak masadan suyumla beraber ayrıldı ve kantini terk etti.
Yerim ya- nediyon lan Emir! Angaralısın sen kendine gel!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM AŞIK/ YARI TEXTİNG (ARA VERİLDİ)
Genç Kız Edebiyatıbilinmeyen numara: bugünde çok yakışıklıydın masallah kocamaaa siz: ya sen kimsin? sal peşimi! Bilinmeyen numara: Gelecekteki karınım askimmm