Připravy na cestu do Londýna

274 22 10
                                    

* z pohledu Bell*

Balim si věci, protože jedu se svojí nejlepší kamarádkou Lucy do Londýna za mou tetou Molly. Doufáme, že se setkáme se svými idoly. S děvčaty z Little Mix. Je to náš společný sen. Připravuju si na svou postel hromádky oblečení, které si beru sebou a mamka mi zatím přinesla velký červený kufr "Na, zlato, tady máš ten kufr a dej si to tam." řekla mi a dala na zem kufr. Dala jsem si do něj vše, co jsem měla připravený na posteli. Sedla jsem si na prázdnou postel, vzala jsem si laptop a šla jsem napsat Lucy na Facebook. Při mém štěstí tam nebyla, tak jsem jí napsala SMS...


Ahoj Lucy,

jak se těšíš na cestu? Už máš sbaleno?


Za 3 minuty mi přišla odpověď...


Ahoj Bell,

už mám skoro zabaleno, jen pár věcí mi chybí.

A ano, těším se hlavně na naší společnou cestu letadlem. Jinak nezapomeň si to tričko, co jsme si dělaly. Jinak, sejdeme se zítra ve 12:00 na letišti. Zatím pa.


Když jsem si tu SMS dočetla zahodila jsem mobil a do kufru jsem si ještě přibalila tričko, které mi připomněla Lucy, ale stejně kufr byl poloprázdný, protože vim, že si tam oblečení budeme kupovat...


*z pohledu Lucy*

Já a moje BFF Isabella jedeme na celé prázdniny do Londýna za její tetou. Balím si do fialového kufru. Mamka mi donesla tričko a zeptala se "To tričko si bereš sebou?" "No jasně, co kdybychom tam potkaly Little Mix. Potom, co mi ho mamka složila a přidala ho k ostatním tričkám, co jsem měla zabalená. Potom jsem se šla napít a pak kouknu na mobil "Hele SMSka od Bell" rozkliknu a přečtu si ji, pak jsem ji odepsala...


Po chvíli mě mamka zavolala na véču. Po večeři jsem si vzala svůj notebook a zašla na Facebook...


*z pohledu Bell*

Právě jsem dovečeřela. Po večeři jsem se zavřela u sebe v pokoji a vzala si laptop a zašla jsem na FB 'A hele Lucy je tu.' pousmála jsem se a začaly jsme si psát k tomu jsem měla puštěnou novou písničku od Little Mix, byla to Black Magic. S Lucy jsme si ji dost oblíbily. Je tak živá a když jsme ji poslouchaly, tak jsme se těšily na léto, které je konečně tady. (Kdyby někdo neznal Black Magic od LM, máte ji nahoře.) Nakonec jsme se rozhodly, že zajdeme ještě na Skype s mojí tetou...


*z pohledu Lucy*

Když jsem viděla, že Bell je též na Facebooku, měla jsem ji chuť napsat, ale byla rychlejší a napsala mi dříve.

Začala mi blikat zpráva od ní...


Ahoj Lucy, teta nás chce vidět a slyšet. Můžeš si prosím zapnout Skype?


Hnedka, jak jsem to dočetla, tak jsem ji odpověděla...


Jasně, ale jen na chvilku protože, se chci osprchovat.


*na Skypu*

Bella: Ahoj teto, moc se na tebe těšíme a co jsi nám chtěla říct?

Lucy: Dobrý den, ano, co jste potřebovala?

Molly: Lucy, především mi tykej a dostala jsem novou objednávku na návrh a zkompletování šatů, ale pro koho to, vám řeknu až budete tady.

Bella: Počkej, prosim, řekni nám to.

Molly: Počkejte si až budeme v Londýně. Všechno se dozvíte.


Doufám, že se vám první díl líbil :)

Už tušíte pro koho bude teta Bell navrhovat a šít šaty? :)

Votes a komenty potěší :)

My Dream Never come true.....But one day will change everythingKde žijí příběhy. Začni objevovat