Předávání šatů a další dárečky

91 13 0
                                    

 *z pohledu Bell*

Když jsme se vrátily ze záchodu upravené Sam se usmála a zaplatila, ale pak jsme se ještě chvilku bavili o tom, kdy a jak se budou předvádět a předávat šaty. Koukla jsem se na mobil a zjistila jsemm, že mám 3 nepřijaté hovory a 6 zpráv od tety. Omluvila jsem se a šla jsem zavolat tetě...

teta: Kde jste?

Isabella: Jsme pořád v restauraci a bavíme se se Sam ohledně zítřejšího večera, jak se budou předávat a předvádět ty šaty.

teta : Tak dobře, ale ať jste do 22:30 doma víte, že máte ještě dodělávat jedny šaty.

Isabella: Ano, teto, budeme ve 22:30 doma.

Zaklapla jsem mobil a vrátila se zpět ke stolu, kde se na mě Lucy podívala a zeptala se. "Co se děje?" "Teta nás shání." Sam se usměje a řekne nám, že nás doprovodí k autu a že pojede s námi domů. Usmály jsme se na ní zpátky a zvedly se a šly k autu. V autě nebyla nuda, protože se s námi chtěla vyfotit, celou cestu jsme se smály fotkám, které jsme na její mobil nafotily. Když jsme dojely k nám domů, tak jsme se rozloučily a popřály si dobrou noc...

*z pohledu Lucy*

Když jsme nastoupily do auta, tak Sam navrhla, že si uděláme fotky na památku z dnešního večera. Celou cestu jsme se fotily. Když jsme si ty fotky potom zpětně prohlížely a neubránily jsme se smíchu. Když jsme dojely k domu, kde bydlela teta rozloučily jsme se a Sam za náma zakřičela. „Zítra se těším na předvádění a předávání šatů." já a Bell jsme se otočily, usmály se a zamávaly jsme jí na rozloučenou, když jsme přišly domů, šly jsme se do koupelny odlíčit a vyčistit si zuby. Každá jsme si pak oblíkly pyžamo a zašly jsme si na FB, když v tom nám přišla žádost o přátelství, která byla od Sam. Přes Sam jsme si pak našly i holky, ale nepřidala jsem si je, protože jsem na to neměla odvahu. Když jsme se rozhodly jít spát, dala jsem si mobil na nabíječku po chvilce jsem usla...

*z pohledu Bell*

Když jsem zalehla do postele, vzala jsem si mobil a mrkla jsem na FB. Jedna žádost o přátelství, ano, byla od Sam, kdo jiný. Našla jsem si ještě holky. Chvilku jsem přemýšlela, jestli si je mám přidat, ale pak k tomu nedošlo. V duchu jsem si řekla 'Bell, přidáš si je až je budeš znát.' když jsem si tuto větu řekla, pustila jsem si ještě smutné písničky od holek, protože ty mi pomáhají usnou, když už jsem byla v polospánku uslyšela jsem, jak někdo otvírá dveře, byla to teta. Kontrolovala mě jestli už spím. Když se dveře zaklaply, vyndala jsem si sluchátka a šla spát...

*z pohledu Lucy*

Ráno mě probudilo sluníčko. Když jsem vykoukla z okna, který jsme měla skoro u postele, viděla jsem, že dneska bude nádherně. Koukla jsem se na hodiny a málem jsem se zděsila. Vždyť je 10:00 a už jsme měly být dávno ve studiu a dokončovat šaty. Šla jsem se se podívat na Bell a ta se taky akorát vzbudila. V pyžamu jsme seběhly dolů a hledaly jsme tetu, ale nenašly. Místo ní jsme našly papírek se vzkazem:

Dneska si odpočiňte, já a holky za vás ty dvoje šaty doděláme a odpoledne v 15:00 si pro Vás přijedu, abychom se mohly připravit na předvádění a předávaní šatů. Jinak v ledničce máte udělaný oběd, stačí si ho jenom ohřát.

S láskou Molly

Když jsem to Bell přečetla, tak se na mě usmála a vyběhly jsme zpět do pokoje, vzaly jsme si volné kraťásky a trička, které jsme si dělaly. Když jsme se obléky, snesly jsme si do obývacího pokoje noťas a připojily jsme si ho na televizi, začaly jsme se učit choroegrafii od Black Magic. Skoro jsme jí uměly, tak jsme šly ven na terasu a vyzkoušet jaká je voda v bazénu...

*z pohledu Bell*

Já a Lucy jsme si zběhly pro plavky a ručník, když jsme zjistily, že voda je teplá. U sebe v pokoji jsme se každá převlíkla a z velkého šátku, který nám teta každé dala, jsme si udělala šaty. Když jsme vyšly na terasu a daly jsme si ručník na židle, byl tam nějaký mladík, který čistil bazén. Když jsme mu řekla, že by jsme se rády vykoupaly on se usmál a odešel. V bazénu jsme blbly jako kdyby nám bylo pět. Když jsme vylezly, šly jsme si pro ručníky a lehly si na lehátka, která jsme si vzaly. Když už jsem byla suchá, navrhla jsem Lucy, že by jsme si mohly ohřát ten oběd, který nám teta připravila. Lucy přikývla a já šla ohřát oběd. Přinesla na talíři velký plátek masa a k tomu zeleninová příloha. Když jsem dojedla, tak jsme se vrátila zpátky na lehátko. Lucy si šla pro telefon, kdyby náhodou nás scháněla teta...

*z pohledu Lucy*

Koukla jsem se na hodiny a bylo 14:45. Tak se zvednu a povídám Bell "Měly bychom se jít nahoru převlíct za 15 minut se teta pro nás vrátí." Přemýšlela jsem, co si vzít na sebe nakonec to vyhrály proužkované modrobílé šaty, které jsem doplnila hnědým páskem, který byl zapletený do copánku. A vzala jsem si k tomu balerínky ve stejném stylu jako šaty. Když vyšla Bell měla na sobě overal, který měl krátké kalhoty a měl tygrovaný vzor. "Moc ti to sluší." řekla jsem, ona mi řekla to samé, v tu chvíli, kdy jsem to dořekla. Usmály jsme se na sebe a šly dolů. Akorát jsme si nazuly boty a teta už mi volala. Přivítaly jsme se a nastoupily jsme do auta. Při cestě jsem se zeptala. "Jak jste dokončily ty šaty?" Teta mi odpověděla "Za chvilku uvidíš." Když jsme přijely, vyskočly jsme obě z auta a šly se na ně podívat. „Páni!!!" vyhrkli jsme "To je nádhera.„ když nám je teta ukázala bylo na čase je dát na ramínka...

*z pohledu Bell*

Když jsem uviděla ty hotové šaty, zkameněla jsem. Byly užasné. Najednou nás vytrhla teta, ať jí jdeme pomoct navléknout na navrhovací panny. Já s Lucy jsme šly pomoct. Když jsme to měly hotové, přiřadily jsme k tomu i boty. Už bylo na čase bylo za 5 minut čtyři a my jsme to právě dokončily. Teta chtěla abychom se postavily mezi ty panny, aby si nás vyfotila na památku. Někdo u studia zazvonil. Teta nám řekla ať to schováme pod velký závěs. My jsme to rychle udělaly. Když jsme je schovaly ve dveřích se objevila Sam a řekla, že máme ukázat ty šaty, ale já jí řekla, že má zavřit oči a odpočítávat. "3....2.....1:" a odkryly jsme je. Když otevřela oči byla nadšená. Když jsme ty šaty sundávaly z těch pan a davaly jsme je na ramínko a do obalu, aby se neumazaly a aby se na ně neprášilo, tak nám řekla, že je máme odnést do auta, že pro nás mám ještě další překvapení, ale to nám řekne až u auta...

*z pohledu Lucy*

Když jsme viděly, jak je Sam z těch šatů nadšená, tak jsme se na sebe koukly a plácly si. Když jsme je však dávaly na ramínka a zapínaly do takové folie, aby se na ně neprášilo, řekla nám, že jí je máme pomoct odnést do auta. Tak jsme každá vzala dvoje šaty a šly jsme k autu. Když v tom z auta vystoupil jeden mladík, byl to jejich tanečník, Sam ho právě vezla na zkoušku, ale to nebylo to překvapení, Sam pro každou z nás měla onies. My jsme se na ní usmály a poděkovaly jí. Rozloučily jsme se s ní a ona nám řekla uvidíme se 25.7. A pak ze mě vypadlo, "Ten den mám narozeniny." Sam se na mě otočila a řekla mi, že pro mě z holkama a společně s tanečníkama něco přichystá. Musely jsme se s ní rozloučit. "Tak se uvidíme za týden." řekla a nastoupila do auta a odjela a my ještě za ní mávaly...


Vote a koment potěší 

a čekali jste že dostanou holky takové dárky ? 

Eli :-) 

My Dream Never come true.....But one day will change everythingKde žijí příběhy. Začni objevovat