Z pohledu bell
Když jsme se vrátili z radio tour tak jsme to všechno tetě museli povyprávět. Zítra jdeme z holkama na bowling. Vykřikla Lucy. A vyběhla nahoru do pokoje. Já ještě zůstala u tety a povídali jsme si. Když jsem byla utahaná tak jsem si šla dát sprchu a šla jsem si lehnout.
Z pohledu Lucy
Když jsem se já s Bell vrátila z radio tour bylo něco po půl osmé večer. Když jsem šla směrem nahoru vykřikla jsem zítra jdeme s holkama na bowling. A běžela jsem nahoru. Když jsem doběhla nahoru šla jsem si pro laptom a lehla jsem si na postel když v tom mi začal psát můj kluk. Byla jsem štěstím bez sebe že se taky ozval.
Josh: Viděl jsem fotku na FB holek že už jsi stihla splnit své sny ?
Já : no jasný a když jsme byli na radio tour užili jsme si strašný zábavy s holkama
Josh: : to mi je jasný podle tvých statusů a to co jsi mi napsala.
Já: Já za to nemůžu to holky mi sebrali mobil a začly ti psát.
Josh:: Já vím ale dost jsem se nasmál jednou píšou v AJ a po druhé zase v češtině
Já jsem se musela zasmát. Když jsem slyšela bouchnutí dveří od koupelny na chvilku jsem stichla a pak mi došlo že se šla Bell sprchovat
Já: už musím jít uvidíme se pozítří až se vrátíme.
Josh:: Jo jasný přijedu i s tvými rodiči na letiště.
Sklapla jsem laptop a šla jsem se do koupelny odlíčit a vyčistit si zuby.
Z pohledu Bell
Když jsem vylezla z koupele tak jsem si všimla Lucy jak se odličuje a čistí zuby. „čemu jsi se tak smála ? „ „Psala jsem si chvilku s Joshem a dost mě pobavilo to co jste mu psali včera z holkama" a usmála se. „Jo tak to jo" „a těšíš se domů ? „ Dost mi chybí Josh ale Teďka mi zase budou chybět holky tak že se těším i netěším" odpověděla mi. „Jo to mě taky a vzala jsem si kartáček a zubní pastu pustila jsem Move a strčila jsem si kartáček do pusy a čistila jsem si zuby s Lucy. Když dohrál Move tak se zpustila Black Magic a my jsme dělali kraviny. Lucy už vyplivla zbytek pěny co měla v puse a vypláchla si a šla si k sobě. Já udělala to samé. Když jsem nevěděla co dělat vzala jsem si mobil a začla jsem si psát s kamoškama dokonce mě napsali i můj kluk Honza.
Ray: Ahoj Krásko jak užíváš z holkama a s Lucy ?
Já: Jo super jen je škoda že to po zítří všechno skončí. Chtělo by to zastavit čas
A poslala jsem mu smutné Smalíky
Ray: No tak nebreč zase je uvidíš tím jsem si na 10000% Jistý
Já: No to jo ale to zase bude až příští rok
Ray: A tak se už můžeš těšit na další
Já: no nic musím jít jsem unavená to víš jsem moc jsme s toho Lucy nensapali protože s holkama jsme dělali večer na hotelu kraviny
Ray: Dobrou lásko a budu s těšit na neděli budu s tvými rodiči na Letišti s tebou čekat
Zaklapa jsem laptop a šla se podívat na Lucy ale ta už spala
Z pohledu Lucy
Když jsem vyšla z koupelny šla jsem si lehnout. Chvilku jsem nemohla usnout tak jsem si vzala telefnou a chvilku koukala na DNA tour Diary Bus Time vždy mě to dokázalo rozveselit. (Video je v mediich) když video skončilo moje oči už chtěli spát tak jsem je zavřela a do 20 minut jsem usla
ČTEŠ
My Dream Never come true.....But one day will change everything
FanfictionIsabella a Lucy mají společný sen Setkat se se skupinou Little Mix.... A mají k tomu velkou příležitost Letí totiž k tetě Molly která vlastní svoje studio kde navrhuje šaty pro známé osobnosti a příjde jí jedna nabídka na ušití šatů....... Ano b...