Kreslení Návrhů

119 13 1
                                    

*z pohledu Lucy*

Ráno jsem se probudila a šla jsem se do koupelny. když jsem tam vlezla Bell byla zrovna u umyvadla a upravovala se, po chvilce jsme slyšely volání tety z kuchyně, když jsem vešla do pokoje, tak jsem na tetu křikla "Musím se ještě obléknout, protože jsem teďka vylezla ze sprchy." "Dobře, ale až se oblékneš poříjď na snídani." otevřela jsem velkou skřiní a přemýšlela, co si vezmu na sebe, ale jelikož pršelo, což je pro Londýn typické, vzala jsem si na sebe modré uplé džíny a tričko s krátkým rukávem a na to mikinu s nápisem 'Keep calm and I am Mixer'. Ano, tuto mikinu jsem si vzala, kdyby náhodou jsme se z holkama setkali. Pokud se jim teda ty šaty budou líbit. Seběhla jsem dolů, kde už čekala Bell s tetou. Molly nám dala na výběr ze 3 druhů snídaně. Buď tousty nebo lívance s nuttelou anebo kousek koláče, který upekla včera večer, když jsme spaly. Já si vybrala lívance a Bell si vzala tousty. Když jsme se nasnídaly, šly jsme se připravit na cestu do studia. Já si vzala mobil, MP3 a sluchátka, to všechno jsem si dala do tašky přes rameno, šla jsem se podívat na Bell, ta si 'vzala to samé. Když jsme slyšely, že teta na nás volá, tak jsme seběhly dolů...

*z pohledu Bell*

Jely jsme s tetou do studia, kde už nás čekaly holky. Amanda řekla Molly, že omlouvá kluky, kteří nepřijdou, jelikož jsou nemocní. S holkama jsme si docela dost dobře rozuměly, dokonce jsme je naučily nějaké to slovíčko i česky. Když jsme seděly s holkama před nástěnkou, kde byly vyvěšené fotky holek, Sam se nás zeptala "Koho máte rády ze skupiny nejvíc?" a já na to odpověděla "Máme je rády všechny." Lucy už začala kreslit, protože už od začátku, co nám to teta oznámila, Lucy měla návrh. Teta se na nás šla podívat, viděla, že máme skoro návrhy hotové. Lucy ukázala tetě, ten návrh na šaty pro Jade. „Ten návrh je hrozně hezkej, Lucy, určitě ho manažerce pošleme." pak holky ukázaly návrhy šatů pro Perrie, Jesy a Leigh-Anne "Ty návrhy se Vám moc povedly." usmála se teta a vzala nám je, šla do kanceláře je oskenovat do počítače, aby je mohla poslat. Pak na nás zavolala, že máme jít napsat email my. "A budeš nám radit, jak to napsat? My nejsme moc dobré angličtinářky." vyhrkla jsem "No jasný, že ano." odpověděla mi teta. Začaly jsme teda psát. Když jsme to dopsaly, zkontrolovaly jsme si jestli tam jso naše podpisy a na 3 jsme to poslaly. Byla jsem dost nervozní, co manažerka odpoví

*z pohledu Lucy*

Začaly jsme se chystat, že půjdeme na oběd, ale přišla odpověď od Sam. "To bylo rychlé." udivila se teta. Rychle jsme běžely k počítači, ale radši jsme si zakryly tu odpověď, když jsme si tu odpověď nakonec přečetly, vyjekly jsme a holky sem rychle přišly. Když si to přečetly objaly jsme se a já a Bell jsme začaly brečet, protože se nám splní sen. Budeme šít šaty pro svojí neoblíbenější skupinu. Když jsme odešly na oběd, tak jsme tomu nemohly stále uvěřit. Když jsme doobědvali, vrátily jsme se zpět do studia a vybírali jsme podle návrhů látky. Když jsme je vybraly, Emily a Laura to naměřily podle mír holek a začly stříhat. My na ně jenom koukaly protože teta nám řekla, že to budeme ozdobovat, až to bude ušité, tak nás vzala zpátky domů. Jely jsme kolem velkého obchodu, kde jsme se s tetou zastavily, abychom nakoupily něco na večeři. Já a Bell jsme se rozhodly, že budeme vařit večeři, tak že jsme si nakoupily věci na čínu.

*z pohledu Bell*

Zastavily jsme se ve velkoobchodě, kde jsme si nakoupily věci na naší čínu, kterou budeme vařit tetě. Koupily jsme si kuřecí maso, nějaké koření a zeleninu. V tu chvíli  jsme zaznamenaly, že v rádiu hrají Black Magic. Tak mi šťastně se na sebe podíváme a usmějeme se. Když jsme šly s tetou k pokladně, vybraly jsme si ještě nějakého nanuka. Když jsme se vrátily, hnedka jsem se pustily do vaření. Když jsme naložily maso, tak jsme šly krájet zeleninu. A potom Lucy začala opékat maso a já dala dělat hranolky. Když bylo vše připraveno, naservírovaly jsme to a hezky ozdobily, zavolaly tetu, ať si jde sednout ke stolu. Když jsme to snědly, já a Lucy jsme se šly vykoupat, nejdříve já a pak i Lucy. Potom došlo na čištění zubů, vždy když jsme si čistily spolu zuby, nesměla chybět hudba od holek, tentokrát jsme si pustily Wings a dělaly jsme u toho kraviny. Když jsme si konečně zuby dočistily, já Lucy upletla 4 copy a ona zase mně.Potom jsme šla každá do svého pokoje a vzaly jsme si mobil a psaly si ještě chvilku a potom jsme usnuly...


Děkuji za přečtení :) Koment a Vote potěší :) 

My Dream Never come true.....But one day will change everythingKde žijí příběhy. Začni objevovat